Unaprjeđenje kulture provjere činjenica

Hrvatska udruga za odnose s javnošću u suradnji s medijskim partnerom Lider Media d.o.o. i stručnjacima iz akademske zajednice s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu provodi projekt "Unaprjeđenje kulture provjere činjenica". Projekt obuhvaća praćenje četiri izborna ciklusa: izbori za Hrvatski sabor i Europski parlament, predsjedničke izbore i lokalne izbore s fokusom na provjeru činjenica s područja ekonomije i gospodarstva plasirane u javnost tijekom službenih izbornih kampanja kroz izjave, debate, objave na društvenim mrežama. Cilj projekta je unaprijediti mehanizme i procese provjere informacija u medijskim redakcijama te producirati medijske i edukativne sadržaje koji će omogućiti jednostavniju, bolju i bržu identifikaciju dezinformacija te suzbijanje postojanja istih u javnom prostoru.

Više na: https://tocno.hr

Kolačići

Koristimo vlastite kolačiće i kolačiće treće strane kako bismo Vam mogli prikazati web stranicu i razumijeti kako je koristite, s pogledom na poboljšanje usluga koje nudimo. Ako nastavite s pregledavanjem, smatramo da prihvaćate upotrebu kolačića.