Unaprjeđenje kulture provjere činjenica
Hrvatska udruga za odnose s javnošću u suradnji s medijskim partnerom Lider Media d.o.o. i stručnjacima iz akademske zajednice s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu provodi projekt "Unaprjeđenje kulture provjere činjenica". Projekt obuhvaća praćenje četiri izborna ciklusa: izbori za Hrvatski sabor i Europski parlament, predsjedničke izbore i lokalne izbore s fokusom na provjeru činjenica s područja ekonomije i gospodarstva plasirane u javnost tijekom službenih izbornih kampanja kroz izjave, debate, objave na društvenim mrežama. Cilj projekta je unaprijediti mehanizme i procese provjere informacija u medijskim redakcijama te producirati medijske i edukativne sadržaje koji će omogućiti jednostavniju, bolju i bržu identifikaciju dezinformacija te suzbijanje postojanja istih u javnom prostoru.
Više na: https://tocno.hr
Vijesti
Prijedlog mjera za inovacije u novinarstvu
Donosimo prijedlog mjera inovacija u novinarstvu koje mogu značajno poboljšati način na koji mediji utječu na široke mase i pružiti bolje informacijsko okruženje.
Preporuke za unaprjeđenje novinarskih i uredničkih procesa
Analiza postojećeg stanja i praksi dovodi do zaključka da je i u 21. stoljeću za funkcionalno i zdravo društvo ključno razvijanje i unaprjeđenje uredničkih i novinarskih procesa.
Smjernice za prikup informacija s online platformi
U sklopu projekta „Unaprjeđenje kulture provjere činjenica“ radom specijalizirane jedinice kreiran je dokument “Smjernice za prikup informacija s online platformi”