Biblioteka PRint

U želji da pomogne članstvu u obrazovanju te potakne i razumijevanje struke u širem društvenom okruženju HUOJ 2007. pokreće Biblioteku PRint. Dosad je objavljeno 17 naslova, vrsnih i praktičnih priručnika korisnih svima koji se već bave ili počinju baviti odnosima s javnošću, menadžmentom i upravljanjem

Iz Biblioteke

  • Odnosi s javnošću u jedinicama lokalne samouprave, Drago Martinović

    Obrađuje lokalnu samoupravu, odnosno organiziranost odnosa s javnošću u gradovima u Republici Hrvatskoj, ali i organiziranost i
    usporedbu razvoja odnosa s javnošću u jedinicama lokalne samouprave u Bosni i Hercegovini s ranijim istraživanjima.

    NARUČI KNJIGU
  • Izvrsnost komunikacije

    Ova knjiga predstavlja novi okvir za podršku budućem razvoju komunikacijskih odjela u poduzećima, neprofitnim i drugim organizacijama. Autori su svoje razumijevanje izvrsnosti komunikacije iznijeli kroz devet temeljnih zapovjedi. 

    NARUČI KNJIGU
  • Komunikacija od A do Uprava

    Komunikacija od A do Uprava - priručnik za komuniciranje u javnom i neprofitnom sektora

    Riječ je o publikaciji koja daje pregled osnovnih pojmova i komunikacijskih područja koja obuhvaćaju odnosi s javnošću u javnoj upravi. Odnosi s javnošću u javnoj upravi imaju svoje posebnosti po kojima se razlikuju od odnosa s javnošću u drugim sektorima. 

    NARUČI KNJIGU
  • Odnosi s medijima u lokalnoj i regionalnoj samoupravi u Hrvatskoj, Ermina Duraj

    Prvi priručnik koji na jednome mjestu obuhvaća teoriju i praksu funkcioniranja djelatnosti odnosa s javnošću u jedinicama lokalne i područne samouprave rezultat je višegodišnjega rada autorice u javnome sektoru. 

    NARUČI KNJIGU
  • Priručnik za političke kampanje

    Priručnik za političke kampanje – lekcije s bojišnice, Lionel Zetter

    Bez obzira natječete li se kao kandidat na izborima, vodite kampanju ili samo pomažete u njezinu odvijanju, ovaj priručnik nezaobilazno je štivo za vas. 

    NARUČI KNJIGU
  • Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama

    Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama, Miro Radalj

    Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama tema je koja je nedovoljno istražena u globalnim okvirima, a u Hrvatskoj ne postoje slična izdanja pa je ova knjiga zapravo pionirsko djelo na svom području. 

    NARUČI KNJIGU
  • Odnosi s javnošću

    Odnosi s javnošću, Ana Tkalac Verčič

    Prvi hrvatski sveučilišni udžbenik o odnosima s javnošću predstavlja izuzetan doprinos OSJ kao suvremenoj komunikacijskoj disciplini u Hrvatskoj, a važnost knjige je upravo u pristupu čitateljima koje se upoznaje s velikim brojem teorija relevantnih za studente i profesionalce svugdje u svijetu.

    NARUČI KNJIGU
  • Uspjeh je izbor – jednostavni savjeti za učinkovitu komunikaciju

    Priručnik daje korisne savjete o motivaciji, komuniciranju i javnom nastupu uz praktične vježbe i prijedloge različitih aktivnosti vezanih uz poboljšanje komunikacijskih vještina.

  • Mjerenje i evaluacija u odnosima s javnošću, Betteke van Ruler, Ana Tkalac Verčič i Dejan Verčič

    Ključno pitanje za svakog istraživača odnosa s javnošću je kako odnosi s javnošću djeluju u organizaciji, što čine organizaciji za nju, njezine publike ili u javnoj areni. Odgovor na ova pitanja mijenja se sukladno metodama koje istraživač koristi. 

  • Otkrivanje odnosa s javnošću, Ralph Tench, Liz Yeomans

    Ozbiljan i praktičan vodič za stjecanje znanja o odnosima s javnošću koji čitateljima pruža uvid u temeljito razumijevanje struke. Donosi kritičku analizu područja i predstavlja sofisticirani spoj teorije i stvarnog života te uključuje mnoge studije slučaja, aktivnosti, pitanja za raspravu i ilustracije.

  • Odnosi s javnošću za organizacije civilnoga društva, grupa hrvatskih autora članova HUOJ-a

    Prva autorska knjiga PRint biblioteke namijenjena je djelatnicima, članovima ili volonterima nevladinih i neprofitnih organizacija.

  • Korporativni razgovori - vodič za provedbu učinkovite interne komunikacije, Shel Holtz

    Ova knjiga napisana je kao vodič za uvođenje učinkovite interne komunikacije za prenošenje ključnih poruka organizacije, a pisana je razumljivim jezikom i stilom te sadrži mnoštvo praktičnih savjeta kako povezati internu komunikaciju s ostvarenjem poslovne strategije i ciljeva organizacije. 

  • Priručnik za odnose s javnošću, Alison Theaker

    Priručnik za odnose s javnošću daje opsežan i detaljan uvod u teorije i praksu odnosa s javnošću, bavi se poviješću i razvojem odnosa s javnošću, istražuje etička pitanja koja utječu na industriju, proučava vezu odnosa s javnošću i politike, dotiče se tema lobiranja i novinarstva, procjenjuje profesionalizam i propise odnose s javnošću te savjetuje o školovanju i ulasku u profesiju.

  • Kreativnost u odnosima s javnošću, Andy Green

    Kreativnost je jedna od ključnih vještina uspješnih stručnjaka za odnose s javnošću, što je prepoznao i autor ove knjige. Čitatelje želi uputiti kako razviti kreativne vještine korištenjem raznih metoda i savjeta, kako razumjeti kreativni proces i upravljati osobnom kreativnom dimenzijom.

  • Odnosi s medijima za predstavnike lokalne uprave: komuniciranjem do rezultata, Lydia Bjornlund

    Priručnik je osmišljen kako bi pomogao pojedincima koji rade s medijima u razumijevanju elemenata koji utječu na interakciju lokalne uprave i medija, s ciljem razumijevanja i razvijanja njihovih odnosa.

  • Odnosi s javnošću: planiranje i upravljanje kampanjama, Anne Gregory

    Pokretanje kampanje ili programa odnosa s javnošću čini se jako teškim zadatkom, ali tajna uspjeha je u kvalitetnom planiranju i učinkovitom upravljanju.

  • Mogu li Vas citirati?

    Mogu li Vas citirati? Praktični priručnik za odnose s medijima za menadžere, William Essex

    Ovaj priručnik napisan je za menadžere, članove upravnih odbora, poduzetnike i sve osobe s izvršnim ovlastima u svim strukama.

  • Komunikacijski plan

    Komunikacijski plan - srž strateških komunikacija, Lester R. Potter

    Svaka tvrtka ili organizacija koristi razne komunikacijske metode kako bi ostvarila svoje poslovne ciljeve, a za uspješno ostvarenje ciljeva potreban je komunikacijski plan. Ova knjiga opisuje upravo proces samog planiranja komunikacija, što uključuje analizu stanja, potencijalnih tema, publika, poruka, kanala komunikacije i evaluaciju.

Kolačići

Koristimo vlastite kolačiće i kolačiće treće strane kako bismo Vam mogli prikazati web stranicu i razumijeti kako je koristite, s pogledom na poboljšanje usluga koje nudimo. Ako nastavite s pregledavanjem, smatramo da prihvaćate upotrebu kolačića.