Biblioteka PRint
U želji da pomogne članstvu u obrazovanju te potakne i razumijevanje struke u širem društvenom okruženju HUOJ 2007. pokreće Biblioteku PRint. Dosad je objavljeno 17 naslova, vrsnih i praktičnih priručnika korisnih svima koji se već bave ili počinju baviti odnosima s javnošću, menadžmentom i upravljanjem
Iz Biblioteke
Odnosi s javnošću u jedinicama lokalne samouprave, Drago Martinović
Obrađuje lokalnu samoupravu, odnosno organiziranost odnosa s javnošću u gradovima u Republici Hrvatskoj, ali i organiziranost i
NARUČI KNJIGU
usporedbu razvoja odnosa s javnošću u jedinicama lokalne samouprave u Bosni i Hercegovini s ranijim istraživanjima.Izvrsnost komunikacije
Ova knjiga predstavlja novi okvir za podršku budućem razvoju komunikacijskih odjela u poduzećima, neprofitnim i drugim organizacijama. Autori su svoje razumijevanje izvrsnosti komunikacije iznijeli kroz devet temeljnih zapovjedi.
NARUČI KNJIGUKomunikacija od A do Uprava - priručnik za komuniciranje u javnom i neprofitnom sektora
Riječ je o publikaciji koja daje pregled osnovnih pojmova i komunikacijskih područja koja obuhvaćaju odnosi s javnošću u javnoj upravi. Odnosi s javnošću u javnoj upravi imaju svoje posebnosti po kojima se razlikuju od odnosa s javnošću u drugim sektorima.
NARUČI KNJIGUOdnosi s medijima u lokalnoj i regionalnoj samoupravi u Hrvatskoj, Ermina Duraj
Prvi priručnik koji na jednome mjestu obuhvaća teoriju i praksu funkcioniranja djelatnosti odnosa s javnošću u jedinicama lokalne i područne samouprave rezultat je višegodišnjega rada autorice u javnome sektoru.
NARUČI KNJIGUPriručnik za političke kampanje – lekcije s bojišnice, Lionel Zetter
Bez obzira natječete li se kao kandidat na izborima, vodite kampanju ili samo pomažete u njezinu odvijanju, ovaj priručnik nezaobilazno je štivo za vas.
NARUČI KNJIGUOdnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama, Miro Radalj
Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama tema je koja je nedovoljno istražena u globalnim okvirima, a u Hrvatskoj ne postoje slična izdanja pa je ova knjiga zapravo pionirsko djelo na svom području.
NARUČI KNJIGUOdnosi s javnošću, Ana Tkalac Verčič
Prvi hrvatski sveučilišni udžbenik o odnosima s javnošću predstavlja izuzetan doprinos OSJ kao suvremenoj komunikacijskoj disciplini u Hrvatskoj, a važnost knjige je upravo u pristupu čitateljima koje se upoznaje s velikim brojem teorija relevantnih za studente i profesionalce svugdje u svijetu.
NARUČI KNJIGUUspjeh je izbor – jednostavni savjeti za učinkovitu komunikaciju
Priručnik daje korisne savjete o motivaciji, komuniciranju i javnom nastupu uz praktične vježbe i prijedloge različitih aktivnosti vezanih uz poboljšanje komunikacijskih vještina.
Mjerenje i evaluacija u odnosima s javnošću, Betteke van Ruler, Ana Tkalac Verčič i Dejan Verčič
Ključno pitanje za svakog istraživača odnosa s javnošću je kako odnosi s javnošću djeluju u organizaciji, što čine organizaciji za nju, njezine publike ili u javnoj areni. Odgovor na ova pitanja mijenja se sukladno metodama koje istraživač koristi.
Otkrivanje odnosa s javnošću, Ralph Tench, Liz Yeomans
Ozbiljan i praktičan vodič za stjecanje znanja o odnosima s javnošću koji čitateljima pruža uvid u temeljito razumijevanje struke. Donosi kritičku analizu područja i predstavlja sofisticirani spoj teorije i stvarnog života te uključuje mnoge studije slučaja, aktivnosti, pitanja za raspravu i ilustracije.
Odnosi s javnošću za organizacije civilnoga društva, grupa hrvatskih autora članova HUOJ-a
Prva autorska knjiga PRint biblioteke namijenjena je djelatnicima, članovima ili volonterima nevladinih i neprofitnih organizacija.
Korporativni razgovori - vodič za provedbu učinkovite interne komunikacije, Shel Holtz
Ova knjiga napisana je kao vodič za uvođenje učinkovite interne komunikacije za prenošenje ključnih poruka organizacije, a pisana je razumljivim jezikom i stilom te sadrži mnoštvo praktičnih savjeta kako povezati internu komunikaciju s ostvarenjem poslovne strategije i ciljeva organizacije.
Priručnik za odnose s javnošću, Alison Theaker
Priručnik za odnose s javnošću daje opsežan i detaljan uvod u teorije i praksu odnosa s javnošću, bavi se poviješću i razvojem odnosa s javnošću, istražuje etička pitanja koja utječu na industriju, proučava vezu odnosa s javnošću i politike, dotiče se tema lobiranja i novinarstva, procjenjuje profesionalizam i propise odnose s javnošću te savjetuje o školovanju i ulasku u profesiju.
Kreativnost u odnosima s javnošću, Andy Green
Kreativnost je jedna od ključnih vještina uspješnih stručnjaka za odnose s javnošću, što je prepoznao i autor ove knjige. Čitatelje želi uputiti kako razviti kreativne vještine korištenjem raznih metoda i savjeta, kako razumjeti kreativni proces i upravljati osobnom kreativnom dimenzijom.
Odnosi s medijima za predstavnike lokalne uprave: komuniciranjem do rezultata, Lydia Bjornlund
Priručnik je osmišljen kako bi pomogao pojedincima koji rade s medijima u razumijevanju elemenata koji utječu na interakciju lokalne uprave i medija, s ciljem razumijevanja i razvijanja njihovih odnosa.
Odnosi s javnošću: planiranje i upravljanje kampanjama, Anne Gregory
Pokretanje kampanje ili programa odnosa s javnošću čini se jako teškim zadatkom, ali tajna uspjeha je u kvalitetnom planiranju i učinkovitom upravljanju.
Mogu li Vas citirati? Praktični priručnik za odnose s medijima za menadžere, William Essex
Ovaj priručnik napisan je za menadžere, članove upravnih odbora, poduzetnike i sve osobe s izvršnim ovlastima u svim strukama.
Komunikacijski plan - srž strateških komunikacija, Lester R. Potter
Svaka tvrtka ili organizacija koristi razne komunikacijske metode kako bi ostvarila svoje poslovne ciljeve, a za uspješno ostvarenje ciljeva potreban je komunikacijski plan. Ova knjiga opisuje upravo proces samog planiranja komunikacija, što uključuje analizu stanja, potencijalnih tema, publika, poruka, kanala komunikacije i evaluaciju.
Vijesti
Poziv za dostavu prijedloga publikacija za Biblioteku PRint
Pozivamo vas da nam se obratite ukoliko imate ideju, rukopis ili prijedlog za izdavanje vlastitih priručnika, knjiga ili drugih publikacija.
Predstavljanje knjige Uspjeh je izbor! Melite Pavlek u Križevcima
Promocija knjige održat će se u utorak, 16. travnja 2024. u 19 sati u Gradskoj knjižnici „Franjo Marković“, Križevci
Predstavljanje knjige Uspjeh je izbor! Melite Pavlek u Zadru
Pozivamo vas na promociju knjige Uspjeh je izbor u Zadru, 11. ožujka od 18 sati.