Vijesti 17.03.2023. HUOJ

Žiri odabrao finaliste 16. Grand PRix-a

Stručni žiri ocijenio je sve pristigle projekte te tajnim i anonimnim glasovanjem donio odluku o finalistima 16. Grand PRix-a. Slijedi njihovo predstavljanje na Smotri finalista. 

Smotra finalista će se održati u petak, 24. ožujka 2023. godine na daljinu, odnosno putem aplikacije Zoom. Detaljna satnica s rasporedom predstavljanja bit će objavljena u narednim danima. Na Smotri finalista kroz prezentaciju u trajanju maksimalno 5 min predstavljaju se finalni projekti. Nakon izlaganja članovi žirija mogu postaviti pitanja i tražiti dodatna pojašnjenja. 

Svečana dodjela nagrada održat će se (uživo) u četvrtak, 4. svibnja 2023. godine, a uskoro u prodaju kreću i ulaznice za dodjelu nagrada. 

Finalisti po kategorijama

Grand PRix za odnose s javnošću u tijelima državne vlasti Republike Hrvatske, u regionalnoj i lokalnoj samoupravi i ustanovama                  

  • #musthave, Abeceda Komunikacije d.o.o za Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost
  • Euro naš novac - Dan eura, Abeceda komunikacije za Hrvatsku narodnu banku i Vladu Republike Hrvatske
  • Europski klimatski pakt, Europska komisija i Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri
  • Hrvatska za Ukrajinu  - dvojezična internetska stranica za raseljeno stanovništvo iz Ukrajine Ministarstvo unutarnjih poslova RH
  • Policija poručuje: Zaštitimo naše noniće, Ministarstvo unutarnjih poslova, Policijska uprava Istarska
  • Sajam zdravlja "Štampar u tvom kvartu", Millenium promocija d.o.o. za Nastavni zavod za javno zdravstvo „Dr. Andrija Štampar“

Grand PRix za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama

  • Konzumiraj odgovorno, Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri za HUP - Koordinaciju proizvođača, trgovaca i distributera jakih alkoholnih pića
  • Promjena počinje pozivom, Millenium promocija d.o.o. za Udrugu za podršku žrtvama i svjedocima
  • SIGURNIJE SUTRA, IMPRESSUM KOMUNIKACIJE D.O.O. za: HRVATSKI URED ZA OSIGURANJE (HUO)
  • HUT za bolje okruženje u turizmu, 404 d.o.o. za Hrvatsku udrugu turizma
  • Zajedno brišemo ožiljke, KIND PR D.O.O. ZA MARRA ALTRUI
  • Zero Waste – Budi dio igre – Čuvajmo naš planet, Udruga za sport, rekreaciju i edukaciju djece i mladih – Igre mladih i partner Coca-Cola Adria d.o.o.

Grand PRix za odnose s javnošću za velika trgovačka društva                      

  • 130 godina Zagrebačke pivovare i Ožujskog piva, 404 za Zagrebačku pivovaru
  • Komunikacija otvaranja Infobipovog kampusa Alpha Centauri, Infobip i 404
  • Moderna džezva - dizajn natječaj za cool džezvu, IMPRESSUM KOMUNIKACIJE D.O.O. za Atlantic Grupa d.d.
  • Pozicioniranje BAT-a kao jednog od vodećih investitora u Hrvatskoj i kompanije koja značajno doprinosi hrvatskom gospodarstvu, 404 za BAT
  • Pozicioniranje KONČARA kao visokotehnološke europske tvrtke, Millenium promocija d.o.o. za KONČAR d.d.
  • Kampanja Prvi s razlogom, 404 za Valamar Rivieru

Grand PRix za odnose s javnošću za mala i srednja trgovačka društva                      

  • adidas x BSTN Forum High Jugoplastika, 404 za adidas
  • Sit&Meet – Staza hrvatskih velikana, Millenium promocija d.o.o. za TIME FRAME d.o.o.

Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje                 

  • Budi TU. Budi CE., Produkt Platforma d.o.o. za Atlantic Cedevita d.o.o.
  • Edukativna kampanja Biraj Zeleno - više ljubavi, manje otpada od hrane, Komunikacijski laboratorij za klijenta Nestlé Adriatic
  • GigaBEEtno, A1 Hrvatska, Go2Digital
  • Kako si?, Hrvatski Telekom i 404 agencija
  • Natječaj {ZAJEDNO} za zelene ideje, Madison Consulting za dm-drogerie markt d.o.o.
  • Reci neću hrani u smeću, Abeceda komunikacije d.o.o. za Kaufland Hrvatska k.d.
  • ZAGFlybrary – slobodna knjižnica u Zračnoj luci Franjo Tuđman, MEĐUNARODNA ZRAČNA LUKA ZAGREB d.d
  • JYSK ZA MOJ ZELENI GRAD – Projekt poticanja svijest o važnosti postojanja zelenih površina, Abeceda komunikacije d.o.o. za JYSK d.o.o.

Grand PRix za unutrašnju komunikaciju   

  • A1 Strategy Futuresight - Interna komunikacija strategije kompanije prema zaposlenicima, A1 HRVATSKA d.o.o.
  • GREEN DAYS IN RBA, RAIFFEISENBANK HRVATSKA I PLATFORMA THE GREEN HUB
  • OPEN – SPACE KULTURA, RAIFFEISEN BANK HRVATSKA
  • STVARANJE KULTURE UKLJUČIVOSTI I RAZNOLIKOSTI UNUTAR HEINEKENA HRVATSKA, HEINEKEN Hrvatska i Val grupa                                

Grand PRix za organizaciju i komunikaciju događanja                      

  • Donatorska kampanja prikupljanja kovanica kune „Kovanice dobrote“, SVE PET d.o.o. za LIONS Club Samobor
  • Istravirgin – 16. dani mladog maslinovog ulja, Millenium promocija d.o.o. za Grad Vodn
  • Izložba o održivosti, Abeceda komunikacije d.o.o. za Kaufland Hrvatska k.d.
  • Polufinalno ocjenjivanje 50.Međunarodne nagrade Emmy, Nova TV
  • FIFA World Cup™ Trophy Tour by Coca-Cola, Coca-Cola Adria d.o.o.
  • Škola odgovornog influensanja - #InfluensajOdgovorno, A1 Hrvatska, Pragma komunikacije
  • Muzej realnosti "U svjetlu mogućnosti", Ured UNICEF-a za Hrvatsku i agencija 404

Grand PRix za digitalnu komunikaciju                     

  • 90/98, Abeceda komunikacije za Grawe Hrvatska d.d
  • Digitalna kampanja o menstrualnom siromaštvu „V za Vaginu“, 404 agencija za Libresse

Grand PRix za integriranu kampanju                       

  • Obilježavanje 75 godina Podravke – Dobar okus daleko se čuje Podravka d.d., Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri d.o.o. i OMD media d.o.o.
  • Internet Safety , A1 Hrvatska
  • Novi studio, novo vrijeme, novi izazovi, Nova TV
  • Obilježavanje 65 godina Konzuma, KONZUM plus d.o.o.
  • Ostavi srce za Hrvatsku - 25 godina partnerstva Ožujskog piva i hrvatske nogometne reprezentacije, 404 za Zagrebačku pivovaru

Kolačići

Koristimo vlastite kolačiće i kolačiće treće strane kako bismo Vam mogli prikazati web stranicu i razumijeti kako je koristite, s pogledom na poboljšanje usluga koje nudimo. Ako nastavite s pregledavanjem, smatramo da prihvaćate upotrebu kolačića.