Završena 4. Studentska konferencija HUOJ-a
U prostorijama Europskog doma u dvorani Strasbourg 5. i 6. prosinca održana je 4. Studentska konferencija HUOJ-a.
Konferencija je otvorena predavanjem i radionicom Ivane Jeleč s Edward Bernaysa Visoke škole za komunikacijski menadžment koja je govorila o važnosti community managementa u suvremenom poslovnom okružju. Istaknula je kako su društvene mreže postale sastavni dio naše svakodnevice pa tim i izrazito moćan alat i sredstvo komunikacije u odnosima s javnošću. Zahvaljujući inovativnosti, sve većem broju korisnika, interakciji, mogućnosti dvosmjerne komunikacije i razvoju različitih alata za segmentaciju i diferencijaciju korisnika, društvene mreže predstavljaju idealan kanal za postizanje različitih ciljeva, od unaprjeđenja imidža i jačanja brenda pa sve do promocije različitih proizvoda i usluga.
Profesorica s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu i novoizabrana predsjednica HUOJ-a, Ana Tkalac Verčič nizom primjera je ilustrirala važnost sinergije marketinga i PR-a, u svrhu postizanja boljih ekonomskih, ali i komunikacijskih rezultata unutar organizacije u kojoj djelujemo. Iako je izjednačavanje funkcija odnosa s javnošću i marketinga u poslovnoj praksi dosta često, Verčič ističe, među stručnjacima za odnose s javnošću trajno se raspravlja o odnosima ove dvije funkcije. S jedne se strane se nalaze praktičari koji vrlo često rade kao podrška marketinškoj funkciji organizacije, a s druge se nalaze znanstvenici koji smatraju funkciju odnosa s javnošću potpuno odvojenom od funkcije marketinga.
Dinamici prvog dana pridonijela je radionica „Kako se predstaviti poslodavcu?“, koju je održala Tomana Burger Pajić u suradnji s Emom Stulić. Kolegice iz Zagrebačke pivovare svoja znanja i iskustva na temelju rada u ljudskim resursima iskoristile su kako bi studentima pokazali kako se predstaviti svom poslodavcu: kako koristiti LinkedIN, kako formulirati životopis i koje su najčešće pogreške koje tek diplomirani mladi ljudi čine kada se prijavljuju za posao koji žele.
Završno predavanje prvog dana bavilo se sveobuhvatnim i temeljiti poznavanje materije, kako bi se uspješno radilo u odnosima s javnošću. Svoja znanja i iskustva o tome studentima je podijelila Snježana Bahtijari, glavna i odgovorna za internu komunikaciju u Ericsson Nikola Tesla.
Drugi dan konferencije fokusirao se na političke kampanje i mjerenje i evaluaciju u odnosima s javnošću. Predavanje Gordana Turkovića iz Manjgure bavilo se političkim kampanjama na primjeru lokalnih izbora u Šibeniku. Turković je dao odgovore na pitanja koje znanstveno-istraživačke metode koristiti kod brendiranja kandidata, na kakve se prednosti i mane kandidata i njegove političke pozadine fokusirati pri stvaranju komunikacijske strategije te kojim modelima komunicirati temeljnu ideju kampanje prema javnostima. Završno predavanje konferencije bilo je atipično za studente, budući da se bavilo brojevima i evaluacijom. Taktičko korištenje brojeva i evaluacije na temelju njih u odnosima s javnošću tumačio je Matija Martek iz Mediatoolkita.
Dodjelom godišnje nagrade „Mlada nada“ završena je 4. studentska konferencija HUOJ-a.
Galeriju fotografija 4. Studentske konferencije potražite na Facebook stranici HUOJ-a.