Vijesti 22.10.2020. HUOJ

Završen prvi krug ocjenjivanja radova Mlada nada

Nakon što je stručni peteročlani žiri iščitao i raspravio svih 26 pristiglih radova na ovogodišnji javni poziv, pristupio je ocjenjivanju u prvom krugu žiriranja. 

Radovi su ocijenjivani vodeći se kriterijima stručnosti i ozbiljnosti u pristupu kod izrade rada, strukturiranosti i preglednosti, pismenosti i izražavanjem u radu te uzimajući u obzir i kreativnost i inovativnost u odabiru teme rada. Radovi koji ulaze u drugi krug žiriranja su radovi koji imaju najveći broj bodova. 

Finalisti u kategoriji Studentska nagrada za seminarski rad su: 

Poslovna analiza - Hrvatska udruga za odnose s javnošću

Analiza tržišnog pozicioniranja tvrtke NFO d.o.o.

Planiranje interne akcije - KING ITC

Finalisti u kategoriji Studentska nagrada za diplomski rad su:

Primjena metoda evaluacije aktivnosti odnosa s javnošću u hrvatskim komunikacijskim agencijama

Kulturno-povijesna baština kao nositelj identiteta destinacije – Primjer Općina Nuštar

Upravljanje kriznim događajima sa smrtnim ishodom na primjerima iz hrvatske prakse

Brendiranje emocija - kako je Danska brendirala sreću?

U ovoj kategoriji u drugi krug iznimno ulaze 4 rada jer su po dva rada s istim brojem bodova.

Finalisti u kategoriji Studentska nagrada za komunkacijski plana ili komunikacijsku strategiju su: 

Strateški komunikacijski plan za Centar Pričaj mi pod nazivom "Pričaj mi o5!"

Strateški komunikacijski plan: 60. Međunarodni dječji festival Šibenik

Završna vježba - Greta VR

Finalisti u kategoriji Studentske nagrade za završni rad su: 

Inovativni proizvod u svrhu izgradnje digitalnog medija

Analiza usklađenosti zdravstvene komunikacije kampanje za prevenciju HIV-a Designe thinking procesom

Analiza medijskog izvještavanja najčitanijih hrvatskih portala o koronavirusu

Nakon drugog kruga žiriranja, bit će poznati dobitnici nagrada koje će biti dodijeljene, ukoliko se ne promijeni epidemiološka situacija, na daljinu no o tome će svi finalisti biti naknadno obaviješteni. 

Od 26 pristiglih radova najveća konkurencija bila je u kategoriji diplomskog rada s 12 pristiglih radova, a slijede kategorija seminarskog rada sa 6 te po 4 u kategoriji završnog rada i komunikacijskog plana.

Kolačići

Koristimo vlastite kolačiće i kolačiće treće strane kako bismo Vam mogli prikazati web stranicu i razumijeti kako je koristite, s pogledom na poboljšanje usluga koje nudimo. Ako nastavite s pregledavanjem, smatramo da prihvaćate upotrebu kolačića.