Završen prvi krug ocjenjivanja radova Mlada nada
Nakon što je stručni peteročlani žiri iščitao i raspravio svih 26 pristiglih radova na ovogodišnji javni poziv, pristupio je ocjenjivanju u prvom krugu žiriranja.
Radovi su ocijenjivani vodeći se kriterijima stručnosti i ozbiljnosti u pristupu kod izrade rada, strukturiranosti i preglednosti, pismenosti i izražavanjem u radu te uzimajući u obzir i kreativnost i inovativnost u odabiru teme rada. Radovi koji ulaze u drugi krug žiriranja su radovi koji imaju najveći broj bodova.
Finalisti u kategoriji Studentska nagrada za seminarski rad su:
Poslovna analiza - Hrvatska udruga za odnose s javnošću
Analiza tržišnog pozicioniranja tvrtke NFO d.o.o.
Planiranje interne akcije - KING ITC
Finalisti u kategoriji Studentska nagrada za diplomski rad su:
Primjena metoda evaluacije aktivnosti odnosa s javnošću u hrvatskim komunikacijskim agencijama
Kulturno-povijesna baština kao nositelj identiteta destinacije – Primjer Općina Nuštar
Upravljanje kriznim događajima sa smrtnim ishodom na primjerima iz hrvatske prakse
Brendiranje emocija - kako je Danska brendirala sreću?
U ovoj kategoriji u drugi krug iznimno ulaze 4 rada jer su po dva rada s istim brojem bodova.
Finalisti u kategoriji Studentska nagrada za komunkacijski plana ili komunikacijsku strategiju su:
Strateški komunikacijski plan za Centar Pričaj mi pod nazivom "Pričaj mi o5!"
Strateški komunikacijski plan: 60. Međunarodni dječji festival Šibenik
Završna vježba - Greta VR
Finalisti u kategoriji Studentske nagrade za završni rad su:
Inovativni proizvod u svrhu izgradnje digitalnog medija
Analiza usklađenosti zdravstvene komunikacije kampanje za prevenciju HIV-a Designe thinking procesom
Analiza medijskog izvještavanja najčitanijih hrvatskih portala o koronavirusu
Nakon drugog kruga žiriranja, bit će poznati dobitnici nagrada koje će biti dodijeljene, ukoliko se ne promijeni epidemiološka situacija, na daljinu no o tome će svi finalisti biti naknadno obaviješteni.
Od 26 pristiglih radova najveća konkurencija bila je u kategoriji diplomskog rada s 12 pristiglih radova, a slijede kategorija seminarskog rada sa 6 te po 4 u kategoriji završnog rada i komunikacijskog plana.
Vezano
Izvrsnost u fokusu novog vodstva HUOJ-a
Mario Aunedi Medek izabran za novog predsjednika krovne udruge komunikacijskih stručnjaka
PRoživjeli smo ideju i dodijelili nagrade!
Uspješno završena Studentska konferencija PRoživi ideju i dodijeljene godišnje studentske nagrade Mlada nada za 2019. godinu.
Poznati članovi žirija godišnje nagrade Mlada nada
Hrvatska udruga za odnose s javnošću i ove godine dodijelit će godišnju studentsku nagradu Mlada nada, nagradu kojoj je cilj promicanje izvrsnosti među studentima i njihovo motiviranje za stjecanje novih znanja i vještina u području odnosa s javnošću.