Rekordan broj prijava za studentsku nagradu Mlada nada!
U srijedu, 7. listopada 2021. završen je natječaj za dodjelu godišnje studentske nagrade Mlada nada u 4 kategorije: diplomski, završni, seminarski rad te komunikacijski plan.
U srijedu, 7. listopada 2021. završen je natječaj za dodjelu godišnje studentske nagrade Mlada nada u 4 kategorije: diplomski, završni, seminarski rad te komunikacijski plan.
Cilj nagrade je promicanje izvrsnosti među studentima i njihovo motiviranje za stjecanje novih znanja i vještina u području odnosa s javnošću. Čast da odaberu najbolje radove ove godine pripala je stručnom žiriju kojeg čine predsjednik žirija doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović te članovi dr. sc. Linda Martić Kuran, Feđa Hudina, Sanja Lujić Pirc i Ana Škiljić Ravenščak. Budući da je ove godine pristigao rekordan broj prijava, na stručnom žiriju je težak zadatak. Od ukupno 36 prijava moraju odabrati najbolje radove iz svake od kategorija. Kriteriji za ocjenjivanje su: stručnost i ozbiljnost pristupu, strukturiranost i preglednost, pismenost i izražavanje te kreativnost i inovativnost.
Pobjednici 7. dodjele studentske nagrade bit će proglašeni na Studentskoj konferenciji u studenom 2021. godine.
Dok nestrpljivo čekamo odluku stručnog žirija i proglašenje ovogodišnjih pobjednika, dobitnica i dobitnika Mlade nade 2020. godine možete se prisjetiti na mrežnim stranicama HUOJ-a.
Vezano
Autentičnost je početak i kraj dobrog komuniciranja
Kako nas drugi vide? pitanje je koje je Ermina Duraj, predsjednica Primorsko – istarske podružnice HUOJ-a postavila svojim gošćama na panelu Sam svoj PR.
Edukacija: Mentalni treninzi – vještina smirivanja misli i emocija – zašto je važna u PR-u?
Mentalno zdravlje nikada nije bilo važnije. I koliko god se o njemu pričalo uvijek će biti premalo. Premalo da bi osvijestili koliko je bitno jednaku pažnju imati na mentalnoj higijeni kao i higijeni tijela i redovnim treninzima.
Upoznajte stručni žiri koji bira Mladu nadu!
Nagrada se dodjeljuje u ukupno četiri kategorije: za najbolji seminarski rad, diplomski rad, završni rad te za najbolji komunikacijski plan.