Zadnji primjerci HUOJ-evih izdanja u prodaji
Bilo da se educirate o izradi i provedbi komunikacijskog plana, fokusirate na efikasnu komunikaciju prema vašim dionicima ili želite direktna iskustva najboljih političkih kampanja
Zadnji primjerci HUOJ-evih izdanja u pridaji su tijekom rujna po posebnj cijeni: komplet 3 knjige po cijeni od 90,00 kn.
Priručnik za političke kampanje – lekcije s bojišnice, Lionel Zettel
Bez obzira natječete li se kao kandidat na izborima, vodite kampanju ili samo pomažete u njezinu odvijanju, ovaj priručnik nezaobilazno je štivo za vas.
Mogu li Vas citirati? Praktični priručnik za odnose s medijima za menadžere, William Essex
Ovaj priručnik napisan je za menadžere, članove upravnih odbora, poduzetnike i sve osobe s izvršnim ovlastima u svim strukama.
Komunikacijski plan - srž strateških komunikacija, Lester R. Potter
Svaka tvrtka ili organizacija koristi razne komunikacijske metode kako bi ostvarila svoje poslovne ciljeve, a za uspješno ostvarenje ciljeva potreban je komunikacijski plan. Ova knjiga opisuje upravo proces samog planiranja komunikacija, što uključuje analizu stanja, potencijalnih tema, publika, poruka, kanala komunikacije i evaluaciju.
Svoj komplet naruči na: https://bit.ly/3bFh5Ih ili putem: info@huoj.hr.
Vezano
Prijave za studentsku nagradu Mlada nada otvorene do 7.10.!
Natječaj je otvoren od 2. rujna do 7. listopada 2021. godine do 12 sati te se na njega mogu prijaviti radovi realizirani u akademskoj godini 2020./2021. u četirima kategorijama: seminarski, završni i diplomski rad te komunikacijski plan.
HUOJ preporučuje: Dobar Imidž, Adam Charles Abbot
Priručnik „Dobar Imidž“ nezaobilazan je za sve one kojima je stalo do njihove dobre slike u javnosti.
HUOJ preporučuje: Agencije za odnose s javnošću, Mirela Holy
Sveučilišni udžbenik Agencije za odnose s javnošću rijetka je knjiga u svjetskim okvirima jer na sustavan način obrađuje ukupan proces funkcioniranja agencija.