Uspješno provedeni projekti u sklopu javnog poziva „Komunikacijska podrška društveno korisnim programima udruga 2019.“
Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske i Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ), u suradnji s agencijama za odnose s javnošću (CTA komunikacije i Equestris) dodijelili su dvjema udrugama stručnu komunikacijsku podršku.
Javni poziv „Komunikacijska podrška društveno korisnim programima udruga“ objavljen je 2. travnja 2019. na internetskim stranicama Ureda za udruge te je bio otvoren do 2. svibnja 2019. Tema poziva bila je „Održivi razvoj“.
Sukladno procjeni kvalitete te prezentaciji 4 najbolje ocjenjena projekta, za financiranje su odabrani
1. Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu (HURID) za projekt „Klikni za stručnjaka“
2. udruga OZANA za projekt „Upletimo se“
Projekti su provedeni u razdoblju od 1. rujna do 30. studenog 2019.
Udruga OZANA projektom „Upletimo se“ nastojala je olakšati najhladnije dane u godini jednoj od najpotrebitijih skupina u gradu Zagrebu - onima koji su zbog različitih neprilika ostali bez svog doma. Tijekom kampanje, građani su sudjelovati u izradi velikog božićnog drvca ljubavi i zajedništva pletenjem unikatnih vunenih kvadratića u koje su utkali vlastite potpise i jedinstvene motive. Kvadratići s drvca su nakon adventa, biti spojeni u vunene deke i donirani beskućnicima u gradu Zagrebu kako bi im se hladni zimski dani učinili barem malo toplijima. Udruga i Centar OZANA, putem svojeg projekta Štrikeraj cafe, osim pomaganja potrebitim skupinama društva, projektom su željeli naglasiti niz dobrobiti aktivnosti pletenja i kukičanja. Pored tradicijske vrijednosti koju pletenje i kukičanje imaju u hrvatskoj kulturi, istraživanja su pokazala kako, zbog fokusiranosti koju zahtijevaju, pletenje i kukičanje mogu imati terapeutske učinke na ljudsko zdravlje poput pomoći pri nošenju sa stresom, depresijom i tjeskobom, dok zbog profinjenih pokreta prstiju i ruku kod nekih mogu olakšati i simptome Parkinsonove bolesti i artritisa. Nerijetko se pletenjem ili kukičanjem za opuštanje i usredotočivanje koriste i sportaši, a u svijetu se koriste i na satovima napredne matematike na fakultetima. Kampanji se pridružio i Valent Sinković, hrvatski veslač i zlatni olimpijac.
Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu (HURID) je u sklopu projekta „Klikni za stručnjaka“ promovirala je bazu podataka o pružateljima usluga za djecu rane dobi s teškoćama u razvoju i razvojnim rizicima. Tražilica raniKLIK predstavljena je općoj i stručnoj javnosti kroz brojna događanja, medijske objave, promo video uratke te objave na društvenim mrežama. Aktivnosti kampanje podržale su i brojne poznate osobe poput Manuela Štrleka, Ive Šulentić, Nene Belana itd.
Tijekom trajanja projekta zabilježeno je više od 3100 posjeta tražilici, a u tražilicu se prijavilo 28 novih ustanova čime se roditelji djece s razvojnim teškoćama dobili nove mogućnosti s ciljem podizanje kvalitete života djece s razvojnim teškoćama.
Tekst preuzet s: https://udruge.gov.hr/
Galerija slika
Vezano
Violeta Colić: Dobar je vrijednosni status poslodavca onaj koji istinski odražava ono što tvrtka jest
U posljednje dvije godine odnosi s javnošću, pa i marketinške agencije, dobivaju velik broj upita klijenata o upravljanju markom poslodavca. O Employer Brandingu razgovarali smo s Violetom Colić iz Komunikacijskog ureda Colić, Laco i partneri.
Otvorene prijave za Grand PRix HUOJ-a
Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) je jedinstvena strukovna nagrada koja predstavlja priznanje stručnjacima za izvrsnost u osmišljavanju i provedbi komunikacijskih projekata u Republici Hrvatskoj.
Ovogodišnji natječaj otvoren je od 17. prosinca 2019. godine u 11 natjecateljskih kategorija i otvoren je do 31. siječnja 2020.
Najposjećenija PR konferencija okupila vodeće svjetske i domaće komunikacijske stručnjake
Veliki broj sudionika potvrdio interes za odnose s javnošću
Post, like, tweet – tko zapravo posjeduje utjecaj?