Vijesti 20.01.2020. HUOJ

Uspješno provedena HURID-ova kampanja „Klikni za raniKLIK!“ (projekt „Klikni za stručnjaka“)

HURID u suradnji s konzultantsko komunikacijskom agencijom EQUESTRIS

U okviru javnog poziva Ureda za udruge Vlade Republike Hrvatske i Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) pod nazivom „Komunikacijska podrška društveno korisnim programima udruga“Hrvatskoj Udruzi za ranu intervenciju u djetinjstvu (HURID) dodijeljena je stručna komunikacijska podrška za provedbu projekta „Klikni za stručnjaka!“, kao udruzi koja promiče održivi razvoj kroz društveno korisne aktivnosti u lokalnoj zajednici. 

Pomoć u postavljanju i provođenju komunikacijske strategije HURID-u je pružila konzultantsko komunikacijska agencija EQUESTRIS.

Komunikacijskom kampanjom „Klikni za raniKLIK!“, udruga HURID je uz stručnu podršku agencije EQUESTRIS promovirala jedinstvenu mrežu programa rane intervencije u Hrvatskoj pod nazivom raniKLIK koja podrazumijeva aktivnu suradnju i mogućnost razmjene iskustava među stručnjacima i roditeljima. HURID-ova tražilica www.raniKLIK.hr pomaže zabrinutim roditeljima u brzom pronalaženju stručnjaka rane intervencije u lokalnoj zajednici, stručnjacima daje priliku za međusobno povezivanje te sadrži podatke o pružateljima usluga iz zdravstvenog, odgojno-obrazovnog,socijalnog i nevladinog sektora koji mogu pomoći u planiranju i unapređivanju sustava rane intervencije u Hrvatskoj.

Tijekom kampanje, od 20. rujna do 30. studenog 2019. godine, tražilica raniKLIK predstavljena je općoj i stručnoj javnosti kroz ciljana događanja, medijske digitalne i tiskane objave, TV i Radio gostovanja i reportaže, promo video uratke te objave na društvenim mrežama. 

Aktivnosti kampanje podržale su i brojne poznate javne osobe poput Manuela Štrleka, Ive Šulentić, Nene Belana, Ivane Husar, Martine Tomčić itd. sudjelovanjem u viralnom promo videu Klikni za raniKLIKkojeg je na društvenim mrežama, u svega 20 dana, pogledalo 32.927 ljudi te je video podijeljen 66 puta, a uzevši u obzir da je riječ o vrlo specijaliziranoj temi rane intervencije u djetinjstvu.

Početkom listopada 2019. događajem održanim u Dječjem vrtiću Vrbik tijekom obilježavanja Dječjeg tjedna, HURID je senzibilizirao javnost i ključne donositelje odluka na svim razinama za potrebe djece rane i predškolske dobi koja imaju razvojne teškoće ili rizik za njihov nastanak, kao i za potrebe njihovih obitelji. Događaj su, uz domaćine i stručnu javnost, uveličali visoki dužnosnici i predstavnici nadležnih Ministarstava Republike Hrvatske te Gradskih ureda, kao i predstavnici Ureda Pravobraniteljice za djecu, dok su stručnjaci i roditelji podijelili svoja iskustva u panel-raspravi o važnosti rane intervencije. Glavni apel održane panel rasprave, kao i cjelokupne kampanje, bio je usmjeren na stvaranje međusektorskog i na znanstvenim istraživanjima utemeljenog sustava rane intervencije u Republici Hrvatskoj.

Početkom studenog 2019. održan je okrugli stol „Klikni za raniKLIK!“ u okviru 12. javne tribine pod nazivom „Suradnjom do mreže rane intervencije u djetinjstvu“, a tijekom Adventa u prosincu 2019. organizirano je zajedničko paljenje božićnog drvca simboličnim „klikom“ djece polaznika Dječjeg vrtića Vrbik uz stručnu podršku Grada Zagreba na kojemu je nazočne na događaju pozdravila dr.sc. Jelena Pavičić Vukičević, zamjenica i izaslanica gradonačelnika Grada Zagreba.

Kroz kolaborativni razvoj „Kuće poruka“ repozicioniran je okvir ključnih poruka HURID-a i ranogKlik-a te je razvijena i implementirana 360° matrica precizno prilagođenog pristupa komunikaciji i angažmanu svih relevantnih dionika (roditelji, obitelji, stručnjaci, donositelji odluka, institucije, mediji i opća javnost)

Posebni naglasak kampanji dao je strateški Inbound Marketing pristup (implementacija pillar page-a i cluster content-a) te interaktivni sadržaj kojima se maksimizirala posjećenost i željena konverzija ciljanih dionika na svim ključnim dodirnim točkama:

https://hurid.hr/

https://hurid.hr/rana-intervencija-u-djetinjstvu/

https://raniklik.hr/

Početkom kampanje razvijen je i novi vizualni identitet HURID-a i ranogKLIK-a te je tijekom projekta zabilježeno više od 3100 posjeta tražilici raniKlik, a u tražilicu se prijavilo čak 28 novih ustanova čime su roditelji djece s razvojnim teškoćama dobili nove mogućnosti s ciljem podizanje kvalitete života djece s razvojnim teškoćama.

Kolačići

Koristimo vlastite kolačiće i kolačiće treće strane kako bismo Vam mogli prikazati web stranicu i razumijeti kako je koristite, s pogledom na poboljšanje usluga koje nudimo. Ako nastavite s pregledavanjem, smatramo da prihvaćate upotrebu kolačića.