Upoznajte stručni žiri koji bira Mladu nadu!
Nagrada se dodjeljuje u ukupno četiri kategorije: za najbolji seminarski rad, diplomski rad, završni rad te za najbolji komunikacijski plan.
Mlada nada godišnja je studentska nagrada koja se već sedmi put dodjeljuje studenticama i studentima fakulteta i studija u Hrvatskoj iz područja odnosa s javnošću. Nagrada se dodjeljuje u ukupno četiri kategorije: za najbolji seminarski rad, diplomski rad, završni rad te za najbolji komunikacijski plan.
Čast da odaberu najbolje radove ove godine pripala je stručnom žiriju kojeg čine predsjednik žirija doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović, te članovi dr. sc. Linda Martić Kuran, Feđa Hudina, Sanja Lujić Pirc i Ana Škiljić Ravenščak.
Doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović docent je na Fakultetu političkih znanosti gdje je nositelj kolegija Strategije odnosa s javnošću i Odnosi s javnošću u turizmu te sunositelj kolegija Korporativno komuniciranje, Uvod u odnose s javnošću i Tehnike odnosa s javnošću. Predaje na poslijediplomskom specijalističkom studiju Odnosi s javnošću na kolegiju Upravljanje odnosima s javnošću. Gostujući je predavač na drugim doktorskim, specijalističkim i diplomskim studijima. Član je Odsjeka za strateško komuniciranje, član uredništva znanstvenog časopisa Medijske studije i uredništva Biblioteke Politička misao. Zamjenik je voditelja poslijediplomskog specijalističkog studija Odnosi s javnošću. Autor je tridesetak znanstvenih radova. Sudjelovao je u različitim međunarodnim znanstvenim projektima. Izlagao je na većem broju međunarodnih znanstvenih konferencija. Uređivao je i recenzirao međunarodne zbornike radova i knjige te znanstvene radove u međunarodnim časopisima. Doktorirao je 2015. godine na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, na Poslijediplomskom doktorskom studiju informacijskih i komunikacijskih znanosti, obranivši doktorsku disertaciju pod naslovom „Povezanost imidža organizacije s medijskim objavama na internetu“.
Dr. sc. Linda Martić Kuran diplomirala je na Fakultetu za turistički i hotelski menadžment u Opatiji. Na Ekonomskom fakultetu u Splitu magistrirala je i doktorirala područje „Ponašanja potrošača“. Profesor visoke škole je na Veleučilištu „Marko Marulić” u Kninu. Nositeljica je kolegija Poslovno komuniciranje i Odnosi s javnošćuu tvrtkama i umijeće javnog nastupa. Sudjelovala je u radu niza stručnih i znanstvenih skupova i konferencija te je objavila više stručnih i znanstvenih radova, kao i knjigu pod nazivom „Poslovno komuniciranje”. Bavi se istraživanjima s područja poslovne komunikacije, odnosa s javnošću i ponašanja potrošača.
Feđa Hudina iskusni je komunikacijski stručnjak s preko 20 godina rada u struci. Socijalni radnik koji je postao novinar, novinar koji je postao urednik i urednik koji je postao PR-ovac. Voditelj internih komunikacija i projekata u Atlantic Grupi s afinitetom za event management i nove medije. Ljubitelj kratke forme, japanske estetike i sofisticiranog neformalnog. Također, psihoterapeut.
Sanja Lujić Pirc profesorica je Hrvatskog i Engleskog jezika i književnosti. Na Visokoj poslovnoj školi PAR u Rijeci voditeljica je Ureda za odnose s javnošću i marketing te predavač na kolegiju Poslovno komuniciranje. Na edukacijama iz Cjeloživotnog obrazovanja predaje Komunikacijske i prezentacijske vještine. U slobodno vrijeme piše intervjue za časopis Poduzetnik i edukativne ilustrirane priče. Bila je voditeljica i urednica na lokalnim televizijama, a ima i dugogodišnje iskustvo u event managementu.
Ana Škiljić Ravenšćak diplomirala je novinarstvo na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu. U agenciji Komunikacijski laboratorij kao PR manager zadužena je za vođenje timova i vođenje portfelja klijenata iz financijske, FMCG, retail, IT-a i drugih industrija. Agenciji se priključila prije pet godina, a karijeru je započela 2007. godine u redakciji Večernjeg lista u kojoj je radila kao novinarka i urednica.
Prijave su otvorene do 7.10 u podne, tko su dobitnici nagrada saznat ćemo početkom studenoga u sklopu Studenske konferencije.
Vezano
Ususret edukaciji - Iva Mia Krušlin: Mentalni treninzi na radnom mjestu
Mentalno zdravlje nikada nije bilo važnije. I koliko god se o njemu pričalo uvijek će biti premalo. Premalo da bi osvijestili koliko je bitno jednaku pažnju imati na mentalnoj higijeni kao i higijeni tijela i redovnim treninzima.
Zadnji primjerci HUOJ-evih izdanja u prodaji
Bilo da se educirate o izradi i provedbi komunikacijskog plana, fokusirate na efikasnu komunikaciju prema vašim dionicima ili želite direktna iskustva najboljih političkih kampanja
Prijave za studentsku nagradu Mlada nada otvorene do 7.10.!
Natječaj je otvoren od 2. rujna do 7. listopada 2021. godine do 12 sati te se na njega mogu prijaviti radovi realizirani u akademskoj godini 2020./2021. u četirima kategorijama: seminarski, završni i diplomski rad te komunikacijski plan.