Vijesti 14.06.2022. HUOJ

Umjetna inteligencija (p)ostat će glavni alat komunikacija

Projektom Artificial Intelligence in Public Relations (AI in PR) približili smo područje umjetne inteligencije preko dvjesto mladih komunikacijskih stručnjaka. U suradnji s Veleposlanstvom Sjedinjenih Američkih Država u Hrvatskoj, glavni cilj bio je povezivanje komunikacijskog i STEM područja. Moram naglasiti kako je ovo prvi projekt takvog tipa u državi te sam na njega iznimno ponosan. Vjerujem da je završno predavanje o budućnosti umjetne inteligencije bilo i svojevrsni uvod u mnoštvo novih i inlvativnih projekata koji nam dolaze", poručio je Mario Aunedi Medek na jučerašnjoj završnoj konferenciji projekta AI in PR koja se održala u 17 sati u Edward Bernays Visokoj školi za komunikacijski menadžment. 

Uvodni govor održao je Drew Giblin, službenik za javne poslove Veleposlanstva SAD-a u Hrvatskoj, otvorivši tako posljednje predavnje projekta koje je održao Stefan Martinić,  diplomirani pravnik, diplomant Sveučilišta Harvard te stručnjak za pravne aspekte umjetne inteligencije. O budućnosti i sadašnjosti umjetne inteligencije govorili su još Jan Štedul, glavni tajnik Hrvatske udruge za umjetnu inteligenciju (CroAI) te Martina Silov, voditeljica projekata udruge CroAI, dok su moderatori bili Petar Tanta, direktor i suvlasnik agencije CTA komunikacije te Valentina Mezdić, mlađa komunikacijska savjetnica u CTA komunikacijama.

Kao stručnjaci, voditelji organizacija i udruga trebali bismo nastojati udruživati se. Naoko nespojive branše, kada se ujedine, mogu donijeti mnoge pogodnosti za obje strane, a ujedno i ostvariti više ciljeve. Spajanje zajedničkih vrijednosti i korištenje tehnologije u ostvarivanju istih vrlo je uzbudljiv proces koji donosi brojne izazove i prilike te potičem sve da što prije prepoznaju mogućnosti koje taj segment pruža i iskoriste ih kako bi potaknuli društveni napredak, izjavio je Drew Giblin.

Izazovi, prilike i prijetnje umjetne inteligencije u digitalnom svijetu, svakodnevno korištenje AI-a, stavovi vodećih svjetskih tvrtki o zakonskoj regulaciji umjetne inteligencije te detekcija i suzbijanje govora mržnje pomoću AI tehnologije samo su neke od brojnih tema koje su bile obrađene u sklopu projekta AI in PR. Predavanja i masterclassove održali su ugledni domaći i strani stručnjaci - Jan Štedul, voditelj digitalnih odnosa (Digital Relationships) u hrvatskom startupu Mindsmiths, Cyrus Vahid  član tima za odnose s razvojnim programerima te glavni stručnjak za AI u Amazon Web Servicesu (AWS), Metina menadžerica javnih politika za AI i fintech Angeliki Dedopoulou te prodekan za znanost i istraživanje Visokog učilišta Algebra dr. sc. Leo Mršić.

Cijeli pregled projekta i sažetke svih predavanja AI in PR moguće je pronaći na našoj web stranici.

Vezano

Vijesti 10.06.2022. HUOJ

AI in PR - THE NEXT STEPS

Pozivamo vas na posljednju u nizu radionica te završnu konferenciju projekta Artificial Intelligence in Public Relations koja će se održati u ponedjeljak, 13. lipnja s početkom u 17 sati na Edward Bernays University College, Ratkajev prolaz 8, Zagreb.

Vijesti 09.06.2022. HUOJ

Dogradonačelnica Gline Branka Bakšić Mitić komunikatorica je godine prema izboru članova

Uz već dodijeljene nagrade u natjecateljskim kategorijama Grand PRix 2022. postoji i kategorija Komunikator godine – osoba iz javnog prostora koje su svojom transparentnom, jasnom i stručnom komunikacijom u izazovnim uvjetima pokazale izvrsnost iako ne dolaze iz sektora komunikacija. Ovogodišnje finaliste koje je odabrao stručni žiri po prvi su puta ocjenjivali i članovi Udruge, njih više od 40 %, koji su za komunikatoricu godine odabrali dogradonačelnicu Gline Branku Bakšić Mitić, koja je zahvalivši na izboru upozorila na i dalje prespor proces obnove od potresa na području Banovine:

Vijesti 07.06.2022. HUOJ

Suzbijanje govora mržnje pomoću umjetne inteligencije jedan je od zadataka budućih komunikacijskih stručnjaka

Detekcija i suzbijanje govora mržnje koristeći tehnološka dostignuća umjetne inteligencije, povezanost područja umjetne inteligencije s profesijom odnosa s javnošću, podrijetlo lažnih vijesti i važnost povećanja medijske pismenosti samo su neke od tema kojih se dotaknuo dr. sc. Leo Mršić, prodekan za znanost i istraživanje Visokog učilišta Algebra u sklopu projekta Artificial Intelligence in Public Relations. Online predavanje i masterclass pod nazivom AI, Sentiment Analysis and Hate Speech Detection četvrto je u nizu od pet predavanja i interaktivnih masterclassova o umjetnoj inteligenciji u odnosima s javnošću namijenjenih sveučilišnim profesorima, predavačima te primarno studentima komunikologije i odnosa s javnošću s ciljem širenja znanja između komunikacijske i tehničke struke. Predavanje je moderirala dr. sc. Maja Brkljačić, voditeljica razvoja poslovanja Visokog učilišta Algebra, stručnjakinja u području semiotike, epistemologije i upravljanja znanjem. 

Kolačići

Koristimo vlastite kolačiće i kolačiće treće strane kako bismo Vam mogli prikazati web stranicu i razumijeti kako je koristite, s pogledom na poboljšanje usluga koje nudimo. Ako nastavite s pregledavanjem, smatramo da prihvaćate upotrebu kolačića.