Vijesti 10.11.2021. HUOJ

Uloga medija, analiza političke kampanje i fenomen „hejtanja“ na društvenim mrežama obilježili ovogodišnju dodjelu Mlade nade

Rekordan broj prijava na ovogodišnju studentsku nagradu Mlada nada postavio je visoko i ljestvicu za one najbolje. Peteročlani žiri morao je među 36 radova odabrati u konačnici samo četiri koji će biti proglašeni pobjednicima. 

Nagrade su dodijeljene u sklopu 7. Studentske konferencije u utorak, 9. studenoga u dvorani Hrvatske udruge poslodavaca. Čast, ali i težak zadatak da odaberu najbolje radove ove godine pripala je stručnom žiriju kojeg čine predsjednik žirija doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović, te članovi dr. sc. Linda Martić Kuran, Feđa Hudina, Sanja Lujić Pirc i Ana Škiljić Ravenščak.

Najbolje i najbolji među njima su studentica Lucija Majetić koja je dobila nagradu za najbolji seminarski rad s Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku, Sveučilište J.J. Strossmayer u Osijeku, studentica Valentina Pavlović za najbolji završni rad sa Sveučilišta VERN´, student Tomislav Kučina za komunikacijsku strategiju, s Hrvatskog katoličkog sveučilišta i Ivona Jeličić za najbolji diplomski rad s Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu.

Za nagradu u kategoriji seminarski rad borili su se Davor Ćosić sa Sveučilišta VERN´ s radom „Percepcija adolescenata i mladih o medijskom izvještavanju na temu koronavirusa“, Jelena Blašković Đurđević s Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku, Sveučilište J.J. Strossmayer u Osijeku, s radom „Utjecaj politike na rad lokalnih radijskih postaja“ i Lucija Majetić također s Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku, Sveučilište J.J. Strossmayer u Osijeku s radom Uloga odnosa s javnošću u kreiranju javnoga mišljenja. 

Dobitnica nagrade je Lucija Majetić, a rad je ostvarila po d mentorstvom doc.dr.sc. Marine Đukić.

Finalisti u kategoriji Studentske nagrade za završni rad bili su studentica Valentina Pavlović sa Sveučilišta VERN´ s radom„Analiza verbalne komunikacije pobjedničkih govora posljednja tri predsjednika Republike Hrvatske“, studentica Ivana Hladilo studija Mediji i kultura Sveučilišta u Dubrovniku s radom „Analiza medijskih objava o seksualnom zlostavljanju – studija slučaja pokret Nisam tražila“ i student Mislav Petošić sa Sveučilišta VERN´ s radom „Analiza političke komunikacije na društvenim mrežama tijekom predizborne kampanje za parlamentarne izbore 2020. 

Dobitnica nagrade Valentina Pavlović, a rad je mentorirala Stana Odak Krasić, mag. nov

U finale kategorije komunikacijskog plana ili strategije konkurirali su svi radovi s Hrvatskog katoličkog sveučilišta. Radovi „Pasareta – komunikacijska strategija“ studenta Tomislava Kučine, „Zbor koji povezuje – strateški komunikacijski plan za oratorijski zbor Cantores sancti Marci“  studentice Tene Pavičić, „Odgovorni i solidarni uz maskice Kamensko“ grupe studentica Katje Bašić, Jelene Gubić, Dine Kelava, Dunje Nekić, Lee Markovinović i Lucije Dorotić. 

Dobitnik nagrade je „Pasareta – komunikacijska strategija Tomislava Kučine pod mentorstvom dr. sc. Krešimira Dabe.

Najveća konkurencija s čak 21 radom bila je u kategoriji diplomskog rada. Međutim, samo tri rada mogla su u finale i to su„Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske“ Marina Mitrovića sa Sveučilišta VERN´, „Krizno komuniciranje - zagađenje vode u Slavonskom Brodu - studija slučaja“ Antonele Zore Rezo s Hrvatskog katoličkog sveučilišta i 

„Uloga i učinak „hejtanja“ na društvenim mrežama“ Ivone Jeličić s Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu

Dobitnica nagrade je Ivona Jeličić i rad pod mentorstvomizv. prof. dr. sc. Domagoja Bebića. 

Kao krovna strukovna organizacija za komunikacije čestitamo svim sudionicama i sudionicima ovog natječaja na njihovim sjajnim i inovativnim projektima.

Kolačići

Koristimo vlastite kolačiće i kolačiće treće strane kako bismo Vam mogli prikazati web stranicu i razumijeti kako je koristite, s pogledom na poboljšanje usluga koje nudimo. Ako nastavite s pregledavanjem, smatramo da prihvaćate upotrebu kolačića.