Transparentnost angažmana komunikacijskih savjetnika u izbornoj promidžbi za izbore za Hrvatski sabor 2020.
Preporuka članovima HUOJ-a, komunikacijskim stručnjacima te strankama, listama i kandidatima za transparentnost angažmana komunikacijskih savjetnika u izbornoj promidžbi za izbore za Hrvatski sabor 2020.
U povodu raspisivanja izbora za Hrvatski sabor koji će se održati 5. srpnja 2020., Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) poziva na transparentan angažman komunikacijskih savjetnika u izbornoj promidžbi.
Temelj transparentnosti djelovanja jest javnost podataka o tome za koju stranku, listu ili kandidata komunikacijski stručnjak ili agencija rade. Javno iskazivanje angažmana za vrijeme trajanja izborne promidžbe dodatno dolazi do izražaja kada komunikacijski savjetnici nastupaju u medijima ili na društvenim mrežama kao analitičari političkih i komunikacijskih događanja i procesa. Medijski istupi kao i rasprave na društvenim mrežama u potpunosti su prihvatljivi, uz jasno navođenje političkih izbornih kampanja u kojima se sudjeluje.
Hrvatska udruga za odnose s javnošću poziva sve stranke, liste i kandidate da, ukoliko su angažirali komunikacijske savjetnike za usluge upravljanja i vođenja izbornih kampanja, objave njihov angažman, bilo na svojim mrežnim stranicama ili drugim komunikacijskim kanalima te tako daju dodatan doprinos transparentnosti i etičnosti izborne promidžbe, uz poštivanje Zakona o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma.
Sud časti Hrvatske udruge za odnose s javnošću
Vezano
Najbolji komunikacijski projekti u prošloj godini: od borbe za besplatan trajektni prijevoz do predsjedničke kampanje
Za devet se nagrada Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću ove godine natjecalo 40 komunikacijskih projekata
Mišljenje o raspisivanju natječaja kojim se od PR-agencija traži da čine pritisak
Odnosi s javnošću strateška su funkcija organizacija kojoj je svrha (među ostalim) i briga te zastupanje interesa svojih dionika.