Sudjeluj u #ECM 2022 istraživanju!
Istraživanje je otvoreno do 12. ožujka 2022. godine.
16. po redu istraživanje usmjereno je na praktične izazove raznolikosti i uključenosti dionika, digitalnu transformaciju te kvalitetu u komunikacijskom savjetovanju. Cilj istraživanja je identificirati sličnosti, ali i razlike diljem Europe.
Upitniku pristupate putem poveznice: EUROPEAN COMMUNICATION MONITOR 2022.
Europski komunikacijski monitor vode profesori s renomiranih sveučilišta u okviru Europskog udruženja za obrazovanje i istraživanje odnosa s javnošću (EUPRERA), zajedno s Europskim udruženjem komunikacijskih direktora (EACD).
Vezano
Grand PRix - Poziv na radionicu o pisanju prijave projekata
Radionica će se održati u srijedu, 9. veljače 2022. u 16 sati putem Zoom-a, a vodit će je kolegica Maja Gradišar Perotić, starija savjetnica iz agencije Media Val.
Oni će birati najbolje od najboljih!
Otvoren je 15. po redu natječaj za dodjelu godišnje nagrade Grand PRix, prijave traju do 23. veljače, a nagrade će biti dodijeljene u 11 natjecateljskih kategorija te 3 posebne. Tko će birati najbolje komunikacijske projekte, Komunikatora i Antikomunikaciju godine?
HUOJ preporučuje: Poslovno komuniciranje & Poslovni bonton, Eduard Osredečki
Izašlo je novo ažurirano izdanje priručnika "Poslovno komuniciranje & Poslovni bonton". Knjiga o poslovnom protokolu za najširi krug korisnika koja kroz 40 poglavlja i 304 stranice obrađuje teme koje trebaju znati svi zaposleni.