Vijesti 16.02.2022. HUOJ

Sudjeluj u #ECM 2022 istraživanju!

Istraživanje je otvoreno do 12. ožujka 2022. godine.

16. po redu istraživanje usmjereno je na praktične izazove raznolikosti i uključenosti dionika, digitalnu transformaciju  te kvalitetu u komunikacijskom savjetovanju. Cilj istraživanja je identificirati sličnosti, ali i razlike diljem Europe.

Upitniku pristupate putem poveznice: EUROPEAN COMMUNICATION MONITOR 2022.

Europski komunikacijski monitor vode profesori s renomiranih sveučilišta u okviru Europskog udruženja za obrazovanje i istraživanje odnosa s javnošću (EUPRERA), zajedno s Europskim udruženjem komunikacijskih direktora (EACD). 

Kolačići

Koristimo vlastite kolačiće i kolačiće treće strane kako bismo Vam mogli prikazati web stranicu i razumijeti kako je koristite, s pogledom na poboljšanje usluga koje nudimo. Ako nastavite s pregledavanjem, smatramo da prihvaćate upotrebu kolačića.