Vijesti 03.12.2022. HUOJ

Studentska konferencija Hrvatske udruge za odnose s javnošću na jednom mjestu ponovno je okupila čitav niz komunikacijskih stručnjaka

Osma studentska konferencija Hrvatske udruge za odnose s javnošću pod nazivom „Neki novi klinci“ održana je u petak, 2. prosinca, u velikoj dvorani Sveučilišta VERN'. U sklopu Studentske konferencije, dodijeljena je studentska nagrada Mlada nada u tri kategorije za najbolji završni i diplomski rad te komunikacijski plan.

Nakon što su sudionici na prošlogodišnjoj konferenciji saznali tko je nova generacija koja sve bržim korakom stiže na tržište rada, što ih sve čeka u budućnosti i kako se njihovi budući poslodavci već sada prilagođavaju njihovim vrijednostima, Studentska sekcija Hrvatske udruge za odnose s javnošću ove je godine održala niz predavanja i panel rasprava s fokusom na vještine i znanja koja su potrebna za uspjeh u svijetu koji se brzo mijenja.

Na panelu pod nazivom „Za one koji žele više od faksa“ komunikacijske stručnjakinje iz različitih industrija studentima su poručile da je studentska praksa najbolji prvi korak u karijeri i mnogima olakšale možda i prvu prijavu za praksu ili studentski posao. Neki novi klinci na ovogodišnjoj konferenciji razgovarali su i o TikTok-u koji trenutno broji više od milijardu aktivnih korisnika i otkrili zašto je postao nezaobilazno mjesto kreativcima, kompanijama i agencijama te kakvu mu budućnost predviđaju. 

Učenje za ispite i kolokvije, studentski posao, usklađivanje akademskog i privatnog života te stalna misao "A što nakon diplome?", ponekad mogu biti too much za jednog studenta, stoga je novost ove godine bila i interaktivna radionica pod vodstvom psihologinje i edukantice gestalt psihoterapije na kojoj su studenti naučili prepoznati signale koji im tiho govore da uspore i imali priliku čuti mnoštvo savjeta kako izbjeći burnout.

Cjelodnevna konferencija privedena je kraju uz poznata radijska i televizijska lica koja su otkrila kako ostati relevantan i biti zanimljiv sada kada ekrani postaju veći, attention span kraći, a informacije dostupnije.

Riječ je bila i o umjetnoj inteligenciji, koja je označila revoluciju u komunikacijskoj i kreativnoj industriji. Studenti su imali priliku slušati o tome kako je došlo do takvog razvoja, kako nastaju neke od najboljih kampanja nove generacije i otkrili hoće li umjetna inteligencija (p)ostati glavni alat komunikacija.

Na posljednjem panelu od istaknutih komunikacijskih stručnjaka i političkih PR-ovaca saznali smo i zašto politiku smatramo dosadnom te kako je raditi na političkoj komunikaciji.

Nagrade HUOJ-a uručene su studentima koji su se istaknuli izvršnošću, a o pobjednicima je odlučio peteročlani žiri na čelu s Tamarom Meleš, Tanjom Grmušom, Anjom Špoljarić, Anitom Glavaš Vujić i Dejanom Gluvačevićem.

Mladu nadu u kategoriji za najbolji završni rad osvojila je Mirjana Mesić za rad pod nazivom Uloga mikroekspresija u neverbalnoj komunikaciji (mentorica doc. dr. sc. Tanja Grmuša, prof. v. š., Poslovno veleučilište Zagreb). U kategoriji za najbolji diplomski rad pobjedu je odnio rad Ivana Nikolića, Stavovi mlade populacije o uvođenju eura u Republici Hrvatskoj (mentor prof.v.š.dr.sc.,Damir Novotny, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment) dok je najboljim komunikacijskim planom proglašena Komunikacijska strategija – BIODERMA Marte Dujmović pod mentorstvom izv. prof. dr. sc. Hrvoje Jakopović (Fakultet političkih znanosti).

Čestitamo pobjednicima!

Kolačići

Koristimo vlastite kolačiće i kolačiće treće strane kako bismo Vam mogli prikazati web stranicu i razumijeti kako je koristite, s pogledom na poboljšanje usluga koje nudimo. Ako nastavite s pregledavanjem, smatramo da prihvaćate upotrebu kolačića.