Stručnjakinja iz tvrtke Meta hrvatskim studentima otkrila kako se nekadašnji Facebook nosi s europskim AI politikama
Umjetna inteligencija (AI) široko je poznat pojam koji posljednjih godina, osim svojom primjenom, plijeni pažnju zbog nastajućih regulativa vezanih za njeno korištenje. Kako bi pojasnila stajalište tvrtke Meta (nekadašnji Facebook) prema Uredbi o umjetnoj inteligenciji (AI Act) i općoj politici vezanoj za umjetnu inteligenciju na europskoj razini, Metina menadžerica javnih politika za AI i fintech održala je predavanje u sklopu projekta Artificial Intelligence in Public Relations (AI in PR) Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ). Angeliki Dedopoulou podijelila je vlastito iskustvo o potrebnim vještinama za rad s umjetnom inteligencijom, kao i korisne savjete studentima za ostvarivanje novih poslovnih prilika. Predavanje je moderirala Andrea Vodanović, stručnjakinja za odnose s EU institucijama tvrtke UTOPIA, Bruxelles.
Bilo je sjajno hrvatskim studentima približiti makar ukratko europski zakonodavni okvir o umjetnoj inteligenciji, kao i prilike za usavršavanje vještina koje su im potrebne za rad u ovom području. Vjerujem kako predavanja poput ovog, koja povezuju odnose s javnošću i umjetnu inteligenciju iz različitih aspekata, pridonose podizanju svijesti o važnosti obrazovanja i kritičkog razmišljanja o važnim društvenim kretanjima. Umjetna inteligencija više nije pitanje budućnost, zato se nadam da će sve više mladih pratiti trendove koje ona donosi i na njima graditi svoje znanstvene i poduzetničke poduhvate, istaknula je Andrea Vodanović.
Online predavanje i masterclass pod nazivom Europsko okruženje za umjetnu inteligenciju: Metin pogled na europsku Uredbu o AI-ju i AI politike treća je od pet HUOJ-evih edukacija za studente i profesore iz domaćeg komunikacijskog i STEM područja. Dedopoulou je tako nastavila niz zanimljivih i korisnih tema u kojima se isprepliću odnosi s javnošću i AI, nakon Jana Štedula iz tvrtke Mindsmiths i Udruge CroAI te Amazonovog stručnjaka Cyrusa Vahida.
Prije nego što se pridružila Metinom timu, Angeliki Dedopoulou radila je kao viša menadžerica za odnose s javnosti u Huaweiju s fokusom na područje AI-ja, blockchaina, digitalnih vještina i tema vezanih za zelenu politiku na području EU. Članica je odbora Hellenic Blockchain Huba i prve europske platforme umjetne inteligencije na zahtjev – AI4EU. Više od pet godina bila je savjetnica zazapošljavanje, socijalna pitanja i inkluziju Europske komisije, stavljajući glavni fokus na Europsku klasifikaciju vještina, kompetencija, kvalifikacija i zanimanja (ESCO) te projekt digitalnih vjerodajnica Europassa. Studirala je političke znanosti i povijest u Grčkoj, sociologiju u Francuskoj i europsko upravljanje u Luksemburgu.
Projekt AI in PR usmjeren je na širenje znanja između komunikacijske i tehničke struke, točnije područja umjetne inteligencije i odnosa s javnošću. Pored pet specijaliziranih predavanja, odnosno masterclassova, renomiranih stručnjaka za umjetnu inteligenciju, projekt dodatno promiče akademski i profesionalni integritet među studentima i profesorima, posebno u domeni akademskog pisanja te u političkom komuniciranju i javnim poslovima. Domaći i strani predavači projekta AI in PR odabrani su u suradnji s Američkim društvom za odnose s javnošću (PRSA) i Američkim udruženjem za unapređenje umjetne inteligencije. Projekt je kreiran u suradnji s Veleposlanstvom Sjedinjenih Američkih Država.
Okupljajući stručnjake za odnose s javnošću i druge komunikacije eksperte, uključujući studente komunikologije, HUOJ nastoji potaknuti osposobljavanje, stručno usavršavanje i informiranje svojih članova. Krovni cilj Udruge je i podizanje standarda PR profesije i njenog cjelokupnog ugleda u široj javnosti. Sve dodatne informacije o novom projektu AI in PR i općenitom radu Udruge, možete pronaći na našem Facebooku, Instagramu, kao i na LinkedIn profilu , dok su prijave na preostala dva predavanja moguća putem maila info@huoj.hr.
Vezano
Produžen rok za prijave na the! Awards
Zbog velikog interesa, rok za prijavu komunikacijskih projekata na the! Awards produžen je do petka, 25. ožujka u 18 sati.
U konkurenciji za osvajanje #Grand PRix 2022. čak 52 projekta!
U utorak, 23. veljače u 18 sati završio je natječaj za dodjelu godišnjih nagrada Grand PRix 2022.
Sudjeluj u #ECM 2022 istraživanju!
Istraživanje je otvoreno do 12. ožujka 2022. godine.