Stručnjaci iz regije okupljeni u žiri za dodjelu godišnje the! award
Očekujemo radove agencija, korporacija, javnog i nevladinog sektora i upravo je zato bilo važno okupiti stručnjake iz svih sektora svih država sudionica.
Prijave su otvorene do 2. listopada u devet natjecateljskih kategorija: za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama, za odnose s javnošću za velika, mala i srednja trgovačka društva, društveno odgovorno poslovanje, unutrašnju komunikaciju i kriznu komunikaciju, političku i digitalnu komunikaciju te komunikaciju događanja. Prijaviti se mogu sve kampanje realizirane tijekom 2022. godine koje mogu biti lokalne, ali i međudržavne. Najbolje komunikacijske projekte birat će stručni žiri sastavljen od po tri predstavnika država sudionica, odnosno iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine. Radom žirija rukovodit će Radovan Klaić.
Maja Kalan Pongrac, u Ljubljanske mlekarne, grupa Lactalis (Slovenija)
U odnosima s javnošću radi već osam godina. Diplomirala je politologiju, a prethodno je radila kao novinarka i urednica u Styria media grupi (slovenski dnevni list Žurnal24). Njezino novinarsko iskustvo pomaže joj prepoznati projekte koji privlače pozornost javnosti. Ljubljanske mlekarne, članice najveće mljekarske kompanije na svijetu – Lactalis Grupe, slijede načela koncerna o održivom razvoju te stoga stavljaju naglasak na održivost u komunikaciji brenda. Zajedno s marketinškim timom kreiraju kampanje za robne marke proizvoda i uključuju zaposlenike kako bi ojačali internu svijest o obvezama organizacije u pogledu DOP-a.
Radovan Klaić, Impressum komunikacije (Hrvatska)
Komunikacijski je stručnjak sa završenim postdiplomskim studijem MBA u IEDC-u na Bledu te ima više od 20 godina iskustva u medijima i marketingu. Nakon početnih 5 godina rada u tada vodećoj PR agenciji u Hrvatskoj, pridružio se austrijskoj Styriji gdje je radio 10 godina na visokim menadžerskim pozicijama uključujući pozicije člana Uprave 24sata i Večernjeg lista. Tijekom bogate karijere u komunikacijama, Radovan je vodio ili sudjelovao u kampanjama za mnogobrojne hrvatske i međunarodne klijente, a specijalist je za strateško i krizno komuniciranje. Posljednjih 10 godina suvlasnik je i direktor PR agencije Impressum komunikacije.
Jernej Kovač, Ministarstvo gospodarstva, turizma i sporta (Slovenija)
Viši je menadžer za odnose s javnošću i tržišne komunikacije, trenutno na poziciji voditelja Ureda za odnose s javnošću u Ministarstvu za gospodarstvo, turizam i sport Republike Slovenije. Inžinjer prirodnih znanosti s diplomom MBA i specijalizacijom iz marketinga na HEC-Paris School of Management, stekao je gotovo 20 godina iskustva u različitim komunikacijskim ulogama na razini strateškog razvoja i operativne izvedbe: upravljanje odnosima s javnošću, korporativnim komunikacijama, odnosima s medijima i krizne komunikacije, regulatorni i javni poslovi te tržišne komunikacije. U vodećim ulogama, Kovač je vodio odjele za korporativno komuniciranje, savjetovao više izvršno rukovodstvo i bio odgovoran za izgradnju ugleda slovenskih ministarstava. Osim toga, stekao je marketinško iskustvo tijekom uspostavljanja prve nacionalne višegodišnje marketinške kampanje za slovensku prehrambeno-prerađivačku industriju. Doprinio je i slovenskim predsjedanjima EU-om, 2008. kao glasnogovornik Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i prehrane, a 2021. upravljao je glasnogovornicima vlade u Vladinom uredu za komunikacije. Kovač je također bio diplomat u EU, upravljajući osjetljivim javnim pitanjima i europskim regulatornim poslovima. Prije preuzimanja profesionalnih komunikacijskih uloga, radio je i kao urednik i novinar.
Anita Kovačič Čelofiga, Slovenska policija (Slovenija)
Stručnjakinja je za odnose s javnošću u slovenskoj policiji s raznim medijskim iskustvima. Bivša je predsjednica Slovenskog društva za odnose s javnošću, gdje vodi sekciju za komunikatore u javnom sektoru. Za svoj rad nagrađena je Prizmom, nagradom za komunikacijsku izvrsnost i drugim priznanjima, a za rad u policiji nagrađena je i za dobre prakse u policiji.
Bojana Mandić, Komunikacijski laboratorij (Hrvatska)
Posljednjih dvadeset godina znanje i iskustvo stječe u dinamičnom agencijskom okruženju, trenutno na poziciji PR seniorke u agenciji Komunikacijski laboratorij. Kao starija savjetnica odgovorna je strateško savjetovanje klijenata iz različitih industrija, osmišljavanje i provedbu integriranih komunikacijskih strategija, razvoj i nadzor PR aktivnosti za brojne domaće i međunarodne kompanije te razvijanje kompetencija članova timova. U agenciji radi i na treninzima krizne komunikacije u sklopu projekta Crisis Simulation. Od 2017. certificirana je stručnjakinja za odnose s javnošću Hrvatske udruge za odnose s javnošću, članica žirija nagrade Grand PRix HUOJ-a te godišnje studentske nagrade HUOJ-a Mlada nada. Voditeljica je i članica nominiranih i nagrađenih timova u sklopu Grand PRix natjecanja u kategorijama društveno odgovorno poslovanje i interne komunikacije. Godine 2022. završava LQ - Master Leader Akademiju s ciljem dodatnog osobnog i profesionalnog razvoja te usavršavanja vještina vođenja timova.
Irena Miličević Vukoja, Media Marketing (Bosna i Hercegovina)
Magistrica ekonomije sa više od 16 godina iskustva u retail industriji. Svoju karijeru započela je kao pripravnik u Konzum d.o.o. Sarajevo, u sklopu Agrokor grupe, a dalji tok rekli bi bio je by the book, od pozicije pripravnice do rukovoditeljice pa na kraju direktorice marketinga unutar iste kompanije. Nakon 15 godina korporativne karijere odlučila je osnovati kreativnu kompaniju Prefix čiji je cilj ponuditi tržištu malo drugačije projekte i drugačiji pristup kreativnom i strateškom poslovanju kroz prizmu consultinga, PR i kreative, ali i donoseći neke nove globalne trendove kao što su Employer branding te Employee advocacy te jedan novi regionalni projekat a to je Woman.Comm Club.
Una Perović, IKEA South East Europe (Srbija)
Voditeljica je odnosa s javnošću u IKEA South East Europe (SEE) – regiji koja uključuje 5 zemalja – Hrvatsku, Srbiju, Sloveniju, Rumunjsku i Ukrajinu. Una je odgovorna za vođenje i pokretanje učinkovite i angažirane vanjske komunikacije, podržavajući poslovnu agendu IKEA SEE i doprinoseći pozicioniranju IKEA-e u srcima i umovima ljudi. U okviru svoje uloge, zadužena je za vođenje razvoja i implementacije korporativne i komercijalne PR strategije i planova. Prije nego što se pridružila timu IKEA SEE Communications, Una je radila u agenciji za integrirane komunikacije sa sjedištem u Beogradu, gdje je doprinijela nizu korporacija u različitim industrijama. Ima veliku strast za komunikaciju i kreativnost, s bogatim iskustvom u korporativnom i proizvodnom PR-u, odnosima s medijima i utjecajnim osobama, upravljanju reputacijom, kriznim komunikacijama i event managementu. Također je vrlo strastvena prema pitanjima i inicijativama održivosti.
Dr. sc. Marijan Primorac, Sveučilište u Mostaru (Bosna i Hercegovina)
Docent je i pročelnik studija Odnosa s javnošću Filozofskog fakulteta sveučilišta u Mostaru i vanjski suradnik Odjela za komunikologiju Sveučilišta u Dubrovniku. Autor je i koautor više znanstvenih članaka iz područja komunikologije, interpersonalne komunikacije i odnosa s javnošću. Sudjelovao je na više međunarodnih i domaćih konferencija kao izlagač te kao član organizacijskih odbora. Od 2021. godine predsjednik je organizacijskog odbora međunarodno znanstveno stručne konferencije Pr & Media Days Mostariensis. Član je uredništva međunarodno znanstvenog časopisa South Eastern European Journal of Communication. Recenzent je većeg broja znanstvenih radova domaćih i inozemnih izdavača.
Bojana Stanković, Smart Vision (Srbija)
Ljubav prema komunikacijama otkrila je još tokom studija na Fakultetu organizacionih nauka i već na prvoj studentskoj praksi u marketinškoj agenciji shvatila da je njezina interesna sfera upravo izazovni svet komunikacija. Nakon pozicija marketing menadžera u magazinu PC Press i kompaniji Pakom Computers, javila se želja da pokrene svoj posao i upusti se u ocean izazova koji sa sobom nosi život žene poduzetnice na Balkanu. Sa suprugom 2007. godine osnivaju Smart Vision, agenciju koja je od nekoliko surandika izrasla u full-service marketing agenciju sa sjedištem u Beogradu, ali i uredima u Zagrebu, Banja Luci, Skoplju i odnedavno Dubaiju, čime svoju viziju iz regiona pokušavaju proširiti dalje na nove meridijane. Tokom proteklih 16 godina razvijala je i osobne vještine radeći sa nekim od najvećih imena iz različitih industrija, poput kompanija Canon, Hewlett Packard, Ceumed, Novartis, Miele, Knjaz…Veliki je kreativac, emotivac, ali prije svega profesionalac pa od sebe i od svojih suradnika uvijek očekuje da na zajedničkim projektima stave svoj osobni, kreativni pečat, jer, kaže: Za nas ništa nije samo posao, i mi u svemu što radimo ostavljamo dio sebe.“ Njezin moto je – sve je moguće ako dovoljno jako vjeruješ u to, što dokazuje na osobnom primeru, u kom je našla savršen recept za balansiranje posla, obitelji, ali i putovanja, kao omiljenog hobija.
Aida Salkić, BEYOND (Bosna i Hercegovina)
Osnivačica i direktorica PR agencije Beyond Consulting ima preko 15 godina iskustva u upravljanju strateškom komunikacijom velikih kompanija u različitim industrijama. Diplomirala je Odnose s javnošću na Internacionalnom Univerzitetu u Maleziji, odsjek Mass Communication a kroz svoj dugogodišnji rad, Aida je učestvovala na nizu konferencija i edukacija te se istakla dobivanjem prestižne PRO.PR nagrade za doprinos razvoju PR industrije u regiji. Njeno bogato iskustvo obuhvata organizaciju događaja, odnose s javnošću te strateško komuniciranje s posebnim fokusom na kriznu komunikaciju i odnose s medijima. Ona vjeruje da personaliziran pristup prilagođen specifičnom kanalu ključno doprinosi uspješnoj komunikaciji, dok budućnost PR-a vidi u adekvatnom komuniciranju o praksama održivog poslovanja, prateći transformacije prilagođene modernom dobu. Aida je dugogodišnje radno iskustvo stekla u ASA Prevent Grupaciji nakon čega je 2021.g. osnovala Beyond Consulting, specijaliziranu agencija za razvoj strateškog komuniciranja, savjetovanje i pružanje kompletne usluge komunikacije, gdje novim pristupom gradi odgovorne i pouzdane brendove i poželjne poslodavce. Beyond Consulting pomaže klijentima da održivim poslovanjem grade dugoročne partnerske odnose i reputaciju brenda koji stvara trajnu vrijednost.
Dr. Tamara Vlastelica, Univerzitet u Beogradu (Srbija)
Profesorica je na Katedri za marketinški menadžment i odnose s javnošću Fakulteta organizacijskih znanosti Sveučilišta u Beogradu te gost predavačica na brojnim međunarodnim programima i sveučilištima. Već 20 godina radi kao konzultant u području korporativnih i marketinških komunikacija za veliki broj multinacionalnih kompanija, međunarodnih organizacija i institucija javne uprave. Od 2015. godine stručnjak je za međunarodne komunikacije Organizacije Ujedinjenih naroda za hranu i poljoprivredu (UN FAO). Dobitnica je brojnih strukovnih nagrada iz područja komunikacija, a 2014. godine Srpska asocijacija menadžera proglasila ju je najboljim mladim menadžerom u Srbiji. Doktorirala je na Sveučilištu u Beogradu, a stručno se usavršavala i na London Business School. Autor je sedam knjiga iz područja komunikologije te preko 100 znanstvenih i stručnih radova.
Majda Žujo, Podravka (Hrvatska)
Direktorica je sektora Korporativne komunikacije i odnosi s dionicima vodeće hrvatske prehrambeno-farmaceutske kompanije – Grupe Podravka. Diplomirala je na Fakultetu političkih znanosti 2008., nakon čega je profesionalnu karijeru počela graditi u novinarstvu, od čega je najznačajniji dio provela u Poslovnom dnevniku. Posljednjih desetak godina rada u PR-u glavni su joj fokusi bili na odnosima s medijima, kriznom komuniciranju te strateškim i korporativnim komunikacijama. Kroz dugogodišnje iskustvo sudjelovala je u brojnim uspješnim komunikacijskim projektima od kojih je neke nagradila i struka. Zajedno sa svojim suradnicima osvojila je tako i Međunarodni Grand Prix HUOJ-a u kategoriji društveno odgovornog poslovanja, srebrni Grand Prix za unutrašnje komunikacije te posljednji, brončani Grand Prix za integriranu kampanju Dobar okus daleko se čuje, kojom je obilježeno 75 godina Podravke.
Vezano
I ove godine nagrađujemo - Mlada nada 2023.
Natječaj je otvoren od 1. rujna do 29. rujna 2023. godine do 12 sati te se na njega mogu prijaviti samostalni radovi ili radovi pisani u timu i radovi realizirani u akademskoj godini 2022./2023. u četiri kategorije.
the! 2023 natječaj je otvoren!
Vrijeme je da najbolje prošlogodišnje komunikacijske projekte predstavite na trećem izdanju međunarodne dodjele nagrada the!
Osiguraj kotizaciju i smještaj na vrijeme!
Ulaznice po cijeni rane prijave u prodaji su do 31. kolovoza, a povoljnije cijene smještaja u Hotelu Ambasador do popunjenja smještajnih kapaciteta!