Satnica Smotre finalista 16. Grand PRix-a
Smotra finalista je prilika prijaviteljima da stručni žiri uvjere u kvalitetu svojih projekata. Na raspolaganju im je 5 minuta, a nakon prezentacije, žiri može postavljati pitanja.
Smotra finalista održat će se u petak, 24. ožujka od 9:30 sati prema utvrđenoj satnici. Satnica je okvirna i podložna manjim izmjenama.
9:20 okupljanje članova žirija (i prijavitelja prve kategorije)
9:30 uvodni pozdrav predsjednika žirija
9:40 Grand PRix za odnose s javnošću u tijelima državne vlasti Republike Hrvatske, u regionalnoj i lokalnoj samoupravi i ustanovama
- #musthave, Abeceda Komunikacije d.o.o za Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost
- Euro naš novac - Dan eura, Abeceda komunikacije za Hrvatsku narodnu banku i Vladu Republike Hrvatske
- Europski klimatski pakt, Europska komisija i Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri
- Hrvatska za Ukrajinu - dvojezična internetska stranica za raseljeno stanovništvo iz Ukrajine Ministarstvo unutarnjih poslova RH
- Policija poručuje: Zaštitimo naše noniće, Ministarstvo unutarnjih poslova, Policijska uprava Istarska
- Sajam zdravlja "Štampar u tvom kvartu", Millenium promocija d.o.o. za Nastavni zavod za javno zdravstvo „Dr. Andrija Štampar“
10:10 Grand PRix za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama
- Konzumiraj odgovorno, Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri za HUP - Koordinaciju proizvođača, trgovaca i distributera jakih alkoholnih pića
- Promjena počinje pozivom, Millenium promocija d.o.o. za Udrugu za podršku žrtvama i svjedocima
- SIGURNIJE SUTRA, IMPRESSUM KOMUNIKACIJE D.O.O. za: HRVATSKI URED ZA OSIGURANJE (HUO)
- HUT za bolje okruženje u turizmu, 404 d.o.o. za Hrvatsku udrugu turizma
- Zajedno brišemo ožiljke, KIND PR D.O.O. ZA MARRA ALTRUI
- Zero Waste – Budi dio igre – Čuvajmo naš planet, Udruga za sport, rekreaciju i edukaciju djece i mladih – Igre mladih i partner Coca-Cola Adria d.o.o.
10:40 Grand PRix za odnose s javnošću za velika trgovačka društva
- 130 godina Zagrebačke pivovare i Ožujskog piva, 404 za Zagrebačku pivovaru
- Komunikacija otvaranja Infobipovog kampusa Alpha Centauri, Infobip i 404
- Moderna džezva - dizajn natječaj za cool džezvu, IMPRESSUM KOMUNIKACIJE D.O.O. za Atlantic Grupa d.d.
- Pozicioniranje BAT-a kao jednog od vodećih investitora u Hrvatskoj i kompanije koja značajno doprinosi hrvatskom gospodarstvu, 404 za BAT
- Pozicioniranje KONČARA kao visokotehnološke europske tvrtke, Millenium promocija d.o.o. za KONČAR d.d.
- Kampanja Prvi s razlogom, 404 za Valamar Rivieru
11:10 Grand PRix za odnose s javnošću za mala i srednja trgovačka društva
- adidas x BSTN Forum High Jugoplastika, 404 za adidas
- Sit&Meet – Staza hrvatskih velikana, Millenium promocija d.o.o. za TIME FRAME d.o.o.
11:30 – 11:50 pauza
11:50 Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje
- Budi TU. Budi CE., Produkt Platforma d.o.o. za Atlantic Cedevita d.o.o.
- Edukativna kampanja Biraj Zeleno - više ljubavi, manje otpada od hrane, Komunikacijski laboratorij za klijenta Nestlé Adriatic
- GigaBEEtno, A1 Hrvatska, Go2Digital
- Kako si?, Hrvatski Telekom i 404 agencija
- Natječaj {ZAJEDNO} za zelene ideje, Madison Consulting za dm-drogerie markt d.o.o.
- Reci neću hrani u smeću, Abeceda komunikacije d.o.o. za Kaufland Hrvatska k.d.
- ZAGFlybrary – slobodna knjižnica u Zračnoj luci Franjo Tuđman, MEĐUNARODNA ZRAČNA LUKA ZAGREB d.d
- JYSK ZA MOJ ZELENI GRAD – Projekt poticanja svijest o važnosti postojanja zelenih površina, Abeceda komunikacije d.o.o. za JYSK d.o.o.
12:35 Grand PRix za unutrašnju komunikaciju
- A1 Strategy Futuresight - Interna komunikacija strategije kompanije prema zaposlenicima, A1 HRVATSKA d.o.o.
- GREEN DAYS IN RBA, RAIFFEISENBANK HRVATSKA I PLATFORMA THE GREEN HUB
- OPEN – SPACE KULTURA, RAIFFEISEN BANK HRVATSKA
- STVARANJE KULTURE UKLJUČIVOSTI I RAZNOLIKOSTI UNUTAR HEINEKENA HRVATSKA, HEINEKEN Hrvatska i Val grupa
12:55 Grand PRix za organizaciju i komunikaciju događanja
- Donatorska kampanja prikupljanja kovanica kune „Kovanice dobrote“, SVE PET d.o.o. za LIONS Club Samobor
- Istravirgin – 16. dani mladog maslinovog ulja, Millenium promocija d.o.o. za Grad Vodn
- Izložba o održivosti, Abeceda komunikacije d.o.o. za Kaufland Hrvatska k.d.
- Polufinalno ocjenjivanje 50.Međunarodne nagrade Emmy, Nova TV
- FIFA World Cup™ Trophy Tour by Coca-Cola, Coca-Cola Adria d.o.o.
- Škola odgovornog influensanja - #InfluensajOdgovorno, A1 Hrvatska, Pragma komunikacije
- Muzej realnosti "U svjetlu mogućnosti", Ured UNICEF-a za Hrvatsku i agencija 404
13:30 Grand PRix za digitalnu komunikaciju
- 90/98, Abeceda komunikacije za Grawe Hrvatska d.d
- Digitalna kampanja o menstrualnom siromaštvu „V za Vaginu“, 404 agencija za Libresse
13:40 Grand PRix za integriranu kampanju
- Obilježavanje 75 godina Podravke – Dobar okus daleko se čuje Podravka d.d., Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri d.o.o. i OMD media d.o.o.
- Internet Safety , A1 Hrvatska
- Novi studio, novo vrijeme, novi izazovi, Nova TV
- Obilježavanje 65 godina Konzuma, KONZUM plus d.o.o.
- Ostavi srce za Hrvatsku - 25 godina partnerstva Ožujskog piva i hrvatske nogometne reprezentacije, 404 za Zagrebačku pivovaru
14:00 Kraj
Vezano
Žiri odabrao finaliste 16. Grand PRix-a
Stručni žiri ocijenio je sve pristigle projekte te tajnim i anonimnim glasovanjem donio odluku o finalistima 16. Grand PRix-a. Slijedi njihovo predstavljanje na Smotri finalista.
Imenovani članovi žirija 16. Grand PRIx-a
Svi pristigli projekti bit će ocijenjeni do 17. ožujka, a Smotra finalista održat će se 24. ožujka na daljinu (online).
Neka žiriranje počne - 16. Grand PRix
U utorak, 21. veljače u 18 sati završio je natječaj za dodjelu godišnjih nagrada Grand PRix 2023.