Satnica Smotre finalista 15. Grand PRixa
Smotra finalista održat će se u utorak, 5. travnja od 9:30 sati prema utvrđenoj satnici (satnica je podložna manjim izmjenama!)
Na Smotri finalista kroz prezentaciju u trajanju maksimalno 5 min predstavljaju se finalni projekti:
9:30 Okupljanje i susret članova žirija, uvodni pozdrav predsjednika žirija
9:45 Grand PRix za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama
9:45 Turizam pomaže Baniji, 404.d.o.o. za Hrvatsku udrugu turizma (HUT)
9:55 Interaktivna izložba „DiJAbetes pod kontrolom“, Manjgura d.o.o. za Zagrebačko dijabetičko
10:05 „1100 kilometara za 1100 terapija“, CTA komunikacije d.o.o. za Ranka Dragičevića i Udrugu roditelja djece s teškoćama u razvoju „Brački pupoljci“
10:20 Grand PRix za odnose s javnošću za velika trgovačka društva
10:20 LAQO by Croatia osiguranje, prvo hrvatsko 100 posto digitalno osiguranje predstavlja program prevencije LaqoPrevent, 404 d.o.o za LAQO by Croatia osiguranje
10:30 Span IPO, Media Val d.o.o. za Span d.d.
10:40 Globalno predstavljanje električnog hiperautomobila Rimac Nevera, Bugatti Rimac d.o.o.
11:00 Grand PRix za odnose s javnošću za mala i srednja trgovčka društva
11:00 Lansiranje BaDaBum digitalne platforme za razvoj dječjeg govora i jezika, Agencija 404 za klijenta MIND the KIDS d.o.o.
11:10 Photomath – nova investicija, Komunikacijski laboratorij d.o.o. za klijenta Photomath d.o.o
11:20 Uplift, Mastercard i Media Val d.o.o.
11:30 Svakome treba zagrljaj, svakome treba GUTljaj – Javnozdravstvena kampanja osvještavanja o
Disfagiji, Abeceda komunikacije d.o.o. za Fresenius Kabi d.o.o.
11:40 – 11:50 Pauza
11:50 Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje
11:50 Franck Beestro, Franck d.d. i 404 agencija
12:00 Ti kreiraš! – Natječaj za dizajn nove radne odjeće zaposlenika A1 Hrvatska centara, A1 Hrvatska d.o.o., PR agencija Madison Consulting
12:10 Jana u 100% recikliranoj boci: Iz poštovanja prema prirodi, Jamnica plus d.o.o. i Abeceda komunikacije
12:20 CSR kampanja Ožujskog piva 'Čuvaj, pazi, ne bacaj!', 404 za Zagrebačku pivovaru
12:30 Chefovi Vrte Zdravi Film – kampanja podizanja svijesti javnosti o važnosti smanjenja otpada od hrane, Komunikacijski laboratorij za klijenta Nestlé Adriatic
12:40 Natječaj {ZAJEDNO} za Petrinju, Glinu i Sisak, dm-drogerie markt d.o.o. i Madison Consulting d.o.o.
12:50 Generacije zajedno, Hrvatski telekom i 404 agency
13:00 Grand PRix za unutrašnju komunikaciju
13:00 Projekt Qumans - kako smo povećali zadovoljstvo naših zaposlenika, 404 agencija za Q d.o.o.
13:10 „Važnost mentalnog zdravlja: kad ako ne sad?“, Zagrebačka banka d.d.
13:20 Osnivanje i razvoj volonterskog programa zaposlenika – Wiener wolonterski klub, Wiener osiguranje VIG d.d.
13:30– 13:40 Pauza
13:40 Grand PRix za političku komunikaciju
13:40 Pravi odgovor za Varaždin – Neven Bosilj, agencija MEDIA VAL za klijenta SDP Varaždin
13:50 „Moja slika grada - Makarska kojom se ponosim“ – Zoran Paunović, Agencija Media Val d.o.o. za klijenta SDP Makarska
14:00 Kampanja za gradonačelnika Rijeke na lokalnim izborima 2021. – Marko Filipović (SDP), Manjgura d.o.o. za GO SDP Rijeka
14:10 Grand PRix za komunikaciju događanja
14:10 Dani piva Karlovac 2021, Grad Karlovac uz agenciju Fabula d.o.o.
14:20 MEISTER THE LöK, Agencija za klijenta Komunikacijski laboratorij i G3 Spirits
14:30 Zlatna vrpca - 7 maratona u 7 dana, CTA komunikacije d.o.o za Kristijana Sindika
14:40 Grand Prix za digitalnu komunikaciju
14:40 A1 mapa poslova i vještina budućnosti, A1 Hrvatska i 01Content&Technology
14:50 "Virtualni stadion Hrvatskog telekoma", Hrvatski telekom i 404 agencija
15:00 Kraj
Vezano
Poznati su finalisti 15. Grand Prixa!
Stručni žiri ocijenio je sve pristigle projekte te tajnim i anonimnim glasovanjem donio odluku o finalistima 15. Grand PRix-a.
Stručnjakinja iz tvrtke Meta hrvatskim studentima otkrila kako se nekadašnji Facebook nosi s europskim AI politikama
Umjetna inteligencija (AI) široko je poznat pojam koji posljednjih godina, osim svojom primjenom, plijeni pažnju zbog nastajućih regulativa vezanih za njeno korištenje. Kako bi pojasnila stajalište tvrtke Meta (nekadašnji Facebook) prema Uredbi o umjetnoj inteligenciji (AI Act) i općoj politici vezanoj za umjetnu inteligenciju na europskoj razini, Metina menadžerica javnih politika za AI i fintech održala je predavanje u sklopu projekta Artificial Intelligence in Public Relations (AI in PR) Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ). Angeliki Dedopoulou podijelila je vlastito iskustvo o potrebnim vještinama za rad s umjetnom inteligencijom, kao i korisne savjete studentima za ostvarivanje novih poslovnih prilika. Predavanje je moderirala Andrea Vodanović, stručnjakinja za odnose s EU institucijama tvrtke UTOPIA, Bruxelles.
Pomoć za stanovništvo s ratom zahvaćenih područja - popis organizacija
Nevladine međunarodne organizacije započele su s nizom humanitarnih akcija za pomoć ratom zahvaćene Ukrajine i njenih građana, u skloništima kao i u izbjeglištvu. Savjetujemo suradnju s legitimnim organizacijama ili javnim institucijama.