Vijesti 31.03.2022. HUOJ

Satnica Smotre finalista 15. Grand PRixa

Smotra finalista održat će se u utorak, 5. travnja od 9:30 sati prema utvrđenoj satnici (satnica je podložna manjim izmjenama!)

Na Smotri finalista kroz prezentaciju u trajanju maksimalno 5 min predstavljaju se finalni projekti:

9:30 Okupljanje i susret članova žirija, uvodni pozdrav predsjednika žirija 

9:45 Grand PRix za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama

9:45 Turizam pomaže Baniji, 404.d.o.o. za Hrvatsku udrugu turizma (HUT)

9:55 Interaktivna izložba „DiJAbetes pod kontrolom“, Manjgura d.o.o. za Zagrebačko dijabetičko

10:05 „1100 kilometara za 1100 terapija“, CTA komunikacije d.o.o. za Ranka Dragičevića i Udrugu roditelja djece s teškoćama u razvoju „Brački pupoljci“ 

10:20 Grand PRix za odnose s javnošću za velika trgovačka društva                       

10:20 LAQO by Croatia osiguranje, prvo hrvatsko 100 posto digitalno osiguranje predstavlja program prevencije LaqoPrevent, 404 d.o.o za LAQO by Croatia osiguranje

10:30 Span IPO, Media Val d.o.o. za Span d.d.

10:40 Globalno predstavljanje električnog hiperautomobila Rimac Nevera, Bugatti Rimac d.o.o.

11:00 Grand PRix za odnose s javnošću za mala i srednja trgovčka društva

11:00 Lansiranje BaDaBum digitalne platforme za razvoj dječjeg govora i jezika, Agencija 404 za klijenta MIND the KIDS d.o.o.

11:10 Photomath – nova investicija, Komunikacijski laboratorij d.o.o. za klijenta Photomath d.o.o

11:20 Uplift, Mastercard i Media Val d.o.o.

11:30  Svakome treba zagrljaj, svakome treba GUTljaj – Javnozdravstvena kampanja osvještavanja o

Disfagiji, Abeceda komunikacije d.o.o. za Fresenius Kabi d.o.o.

11:40 – 11:50 Pauza 

11:50 Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje         

11:50 Franck Beestro, Franck d.d. i 404 agencija

12:00 Ti kreiraš! – Natječaj za dizajn nove radne odjeće zaposlenika A1 Hrvatska centara, A1 Hrvatska d.o.o., PR agencija Madison Consulting

12:10 Jana u 100% recikliranoj boci: Iz poštovanja prema prirodi, Jamnica plus d.o.o. i Abeceda komunikacije

12:20 CSR kampanja Ožujskog piva 'Čuvaj, pazi, ne bacaj!', 404 za Zagrebačku pivovaru

12:30 Chefovi Vrte Zdravi Film – kampanja podizanja svijesti javnosti o važnosti smanjenja otpada od hrane, Komunikacijski laboratorij za klijenta Nestlé Adriatic

12:40 Natječaj {ZAJEDNO} za Petrinju, Glinu i Sisak, dm-drogerie markt d.o.o. i Madison Consulting d.o.o.

12:50 Generacije zajedno, Hrvatski telekom i 404 agency

13:00 Grand PRix za unutrašnju komunikaciju                    

13:00 Projekt Qumans - kako smo povećali zadovoljstvo naših zaposlenika, 404 agencija za Q d.o.o.

13:10 „Važnost mentalnog zdravlja: kad ako ne sad?“, Zagrebačka banka d.d.

13:20 Osnivanje i razvoj volonterskog programa zaposlenika – Wiener wolonterski klub, Wiener osiguranje VIG d.d.

13:30– 13:40 Pauza

13:40 Grand PRix za političku komunikaciju        

13:40 Pravi odgovor za Varaždin – Neven Bosilj, agencija MEDIA VAL za klijenta SDP Varaždin

13:50 „Moja slika grada - Makarska kojom se ponosim“ – Zoran Paunović, Agencija Media Val d.o.o. za klijenta SDP Makarska

14:00 Kampanja za gradonačelnika Rijeke na lokalnim izborima 2021. – Marko Filipović (SDP), Manjgura d.o.o. za GO SDP Rijeka

14:10 Grand PRix za komunikaciju događanja                     

14:10 Dani piva Karlovac 2021, Grad Karlovac uz agenciju Fabula d.o.o.

14:20 MEISTER THE LöK, Agencija za klijenta Komunikacijski laboratorij i G3 Spirits

14:30 Zlatna vrpca - 7 maratona u 7 dana, CTA komunikacije d.o.o za Kristijana Sindika

14:40 Grand Prix za digitalnu komunikaciju  

14:40 A1 mapa poslova i vještina budućnosti, A1 Hrvatska i 01Content&Technology

14:50 "Virtualni stadion Hrvatskog telekoma", Hrvatski telekom i 404 agencija

15:00 Kraj

Vezano

Vijesti 28.03.2022. HUOJ

Poznati su finalisti 15. Grand Prixa!

Stručni žiri ocijenio je sve pristigle projekte te tajnim i anonimnim glasovanjem donio odluku o finalistima 15. Grand PRix-a. 

Vijesti 22.03.2022. HUOJ

Stručnjakinja iz tvrtke Meta hrvatskim studentima otkrila kako se nekadašnji Facebook nosi s europskim AI politikama

Umjetna inteligencija (AI) široko je poznat pojam koji posljednjih godina, osim svojom primjenom, plijeni pažnju zbog nastajućih regulativa vezanih za njeno korištenje. Kako bi pojasnila stajalište tvrtke Meta (nekadašnji Facebook) prema Uredbi o umjetnoj inteligenciji (AI Act) i općoj politici vezanoj za umjetnu inteligenciju na europskoj razini, Metina menadžerica javnih politika za AI i fintech održala je predavanje u sklopu projekta Artificial Intelligence in Public Relations (AI in PR) Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ). Angeliki Dedopoulou podijelila je vlastito iskustvo o potrebnim vještinama za rad s umjetnom inteligencijom, kao i korisne savjete studentima za ostvarivanje novih poslovnih prilika. Predavanje je moderirala Andrea Vodanović, stručnjakinja za odnose s EU institucijama tvrtke UTOPIA, Bruxelles.

Vijesti 01.03.2022. HUOJ

Pomoć za stanovništvo s ratom zahvaćenih područja - popis organizacija

Nevladine međunarodne organizacije započele su s nizom humanitarnih akcija za pomoć ratom zahvaćene Ukrajine i njenih građana, u skloništima kao i u izbjeglištvu. Savjetujemo suradnju s legitimnim organizacijama ili javnim institucijama.

Kolačići

Koristimo vlastite kolačiće i kolačiće treće strane kako bismo Vam mogli prikazati web stranicu i razumijeti kako je koristite, s pogledom na poboljšanje usluga koje nudimo. Ako nastavite s pregledavanjem, smatramo da prihvaćate upotrebu kolačića.