Satnica Smotre finalista 14. Grand PRixa
Pratili smo razvoj epidemiološke situacije i brojke nam ne idu u korist te će se Smotra finalista održati virtualno s prijenosom na You tube kanalu za sve one koji će htjeti pratiti tijek Smotre i prezentacije svih projekta.
Želja nam je, vjerujem kao i svima vama, bila da se vidimo uživo i tako obranite svoje projekte. Ipak, družimo se virtualno.
Smotra finalista održat će se u utorak, 13. travnja od 9:30 sati prema utvrđenoj satnici (satnica je podložna manjim izmjenama!)
Na Smotri finalista kroz prezentaciju u trajanju maksimalno 5 min predstavljaju se finalni projekti:
9:30 Okupljanje i susret članova žirija, uvodni pozdrav predsjednika žirija
9:45 Grand PRix za odnose s javnošću u tijelima državne vlasti, regionalnoj i lokalnoj samoupravi (županije, gradovi, općine i sve institucije kojima su osnivači, izuzev trgovačkih društava)
9:45 Kad sigurno voziš, sigurno stižeš - Obilježavanje prvog nacionalnog dana sigurnosti cestovnog prometa, Abeceda komunikacije d.o.o. za Ministarstvo unutarnjih poslova Republike Hrvatske
9:55 Izrada i implementacija komunikacijske strategije Slavonije kao jedinstvene turističke destinacije, S.T.A.R. Digital d.o.o., TZ Vukovarsko-srijemske županije za Klaster Slavonija
10:05 Čist grad - naš ponOS - projekt izobrazno-informativnih aktivnosti o održivom gospodarenju otpadom na području Grada Osijek, Grad Osijek, Media Val d.o.o., SKRIPTA TISAK d.o.o. i Adverta obrt za organizaciju događanja, marketing i ugostiteljstvo i usluge
10:20 Grand Prix za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama
10:20 Projekt #Manjiporezi: Stop parafiskalnim nametima!, Maruša Stamać za udrugu Glas poduzetnika_
10:30 Lansiranje projekta Elements od AI, 404 za CroAI
10:40 Rakoborci - Hrvatska protiv raka: kampanja za usvajanje Nacionalnog okvira protiv raka (NSOPR) 2020 - 2030. , Manjgura d.o.o. za udruge pacijenata Sve za nju, Koalicija udruga u zdravstvu (Onkologija.hr)
11:00 Grand PRix za odnose s javnošću za velika trgovačka društva
11:00 “Dobri ljudi” kampanja Ožujskog piva Zagrebačke pivovare, 404 za Zagrebačku pivovaru
11:10 Video serijal 'A1 Leadership Talks' , A1 Hrvatska d.o.o. i 01 Content & Technology d.o.o.
11:20 Uvođenje prve komercijalne 5G mreže u Hrvatskoj, Hrvatski Telekom d.d.
1:30 – 11:40 Pauza
11:40 Grand PRix za mala i srednja trgovačka društva
11:40 Projekt 'Nanobit postaje dio vodeće svjetske gaming kompanije Stillfront grupe' , 404 za Nanobit
11:50 Westgate TV, F.O. / Centering (F.O. Asset d.o.o.) za klijenta Westgate Shopping City (Trgovački centar Zagreb d.o.o.)
12:00 Biraj Zeleno, Dialog komunikacije d.o.o. za Nestlé Adriatic d.o.o.
12:15 Grand PRix za društveno dogovorno poslovanje
12:25 Startaj Hrvatska, SPAR Hrvatska d.o.o., NOVA TV, Ascanius Media i 404
12:35 Komunikacijske aktivnosti za startup Rukoplastika, Komunikacijski laboratorij za Rukoplastiku
12:45 #prviput, Zagrebačka banka
13:00 Grand PRix za unutrašnju komunikaciju
13:00 #najpozeljnijadestinacija, Njuškalo d.o.o.
13:10 Leteće dadilje – kamo s klincima za praznike?, A1 Hrvatska d.o.o.
13:20 Interna komunikacija u A1 Hrvatska za vrijeme COVID-19 krize, A1 Hrvatska d.o.o.
13:30 Ideaportal - uključivanje zaposlenika u inovacije, OTP banka d.d. i Hauska i partner d.o.o.
13:45 – 13:55 Pauza
13:55 Grand PRix za kriznu komunikaciju
13:55 Dream today, visit Opatija tomorrow, Turistička zajednica grada Opatija
14:05 Koronavirus.hr - službena stranica Vlade za pravodobne i točne informacije o koronavirus, Media Val d.o.o. za Ministarstvo zdravstva
14:15 Hrvatska - najbolja na Mediteranu, 404 za Hrvatsku udrugu turizma
14:30 Grand PRix za komunikaciju događanja
14:30 8. Heineken 0.0 Karlovački cener, Izvan fokusa d.o.o. za AK Maraton 2000 Karlovac
14:40 Izložba tweetova "Trending #HGSS70", Hrvatska gorska služba spašavanja i CTA komunikacije
14:50 Komunikacija i organizacija Press centra za otvorenje Europske prijestolnice kulture Rijeka 2020, Madison Consulting i Media Val za Rijeka 2020 d.o.o.
15:05 Grand Prix za digitalnu komunikaciju
15:15 Uvođenje vize za digitalne nomade - kako je Nizozemac Hrvatskoj osigurao prvog službenog digitalnog nomada, Vajt d.o.o. i Jan de Jong
15:25 Croatia osiguranje lansiralo LAQO - prvo hrvatsko 100 posto digitalno osiguranje, 404 d.o.o za LAQO osiguranje
15:35 Wiener osigurava vaš mir i na Instagramu, Wiener osiguranje Vienna Insurance Group uz podršku kreativne agencije Senor i PR agencije Komunikacijski laboratorij
15:50 Kraj
Vezano
Finalisti 14. Grand PRixa svoje projekte će predstaviti 13.4.
Stručni žiri ocijenio je sve pristigle projekte te tajnim i anonimnim glasovanjem donio odluku o finalistima 14. Grand PRix-a.
Preporuka - transparentnost angažmana komunikacijskih savjetnika u izbornoj promidžbi za lokalne izbore 2021.
Mario Aunedi Medek: Vjerujemo da ćemo uvođenjem međunarodne nagrade za odnose s javnošću pokrenuti natjecanje u izvrsnosti – ne samo zbog nagrada, već želje da radimo dobar posao
Prijavljuju se kampanje realizirane tijekom kalendarske godine, odnosno 2020. godine. Mogu biti lokalne, ali i međudržavne.