Prvi međunarodni Grand PRix okupio stručnjake iz regije
U tijeku su prijave na prvi međunarodni Grand PRix na kojemu će svoju sreću okušati i prijavitelji iz regije.
Kako bi bili objektivno i kvalitetno ocijenjeni komunikacijski projekti koji se očekuju iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine, okupili smo tim od 12 članova.
Članovi žirija koji će po raspisanim kriterijima ocjenjivati sve pristigle projekte su:
Nina Išek Međugorac, Media Val
Stručnjakinja s 18 godina agencijskog i korporativnog iskustva u komunikacijama i upravljanju koje je stjecala na pozicijama savjetnice te izvršne i korporativne direktorice. Iza njezinog rada su brojni uspješno odrađeni projekti značajni za razvoj društva, nagrađeni timovi u složenim organizacijama te zadovoljni klijenti.
Nina je karijeru započela kao savjetnica u McCann-Erickson Hrvatska, globalnoj mreži oglašivačkih agencija. Karijeru je nastavila kao starija savjetnica u Madison Consultingu, jednoj od pionirskih PR agencija na hrvatskom tržištu, gdje je vodila političke i korporativne komunikacije te pomagala u upravljanju brandovima, kako za domaće tako i za međunarodne kompanije.Nakon osam godina u Madisonu, kao izvršna direktorica pridružila se Manjguri, PR agenciji specijaliziranoj za strateško upravljanje komunikacijama, javne poslove te krizno komuniciranje i investicije, gdje je dnevno pružala podršku Upravi i investitorima u razvoju poslovanja. U Media Val tim je došla iz Hrvatskog Telekoma, vodeće hrvatske telekomunikacijske kompanije, gdje je vodila internu i vanjsku komunikaciju za HT Grupu. Jedno od najdražih postignuća joj je inicijativa za uvođenje prvog STEM obrazovnog programa za djecu u Hrvatskoj, koju je podržalo Ministarstvo obrazovanja.Nina je odabrana za Ženu godine 2019. u organizaciji časopisa Zaposlena, a nedavno je izabrana za predsjednicu Nadzornog odbora Hrvatske udruge za odnose s javnošću (CPRA).U Media Val Grupi djeluje kao izvršna direktorica, odgovorna za razvoj poslovanja agencija i novih kompetencija u timovima.
Uvijek motivirana novim izazovima i željom za učenjem, Nina voli „plivati“ u neočekivanim okruženjima s osmijehom na licu, uvijek u skladu s njenom strašću – kako profesionalno tako i privatno.
Ana Tkalac Verčič, Ekonomski fakultet Zagrebu
Redovita je profesorica u trajnome zvanju na Ekonomskome fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Na katedri za marketing predaje više komunikacijskih kolegija na preddiplomskome, diplomskome, poslijediplomskome i doktorskome studiju. Uz rad na Sveučilištu u Zagrebu gostovala je i na drugim sveučilištima, primjerice u Luganu. Diplomirala je i magistrirala na Odsjeku za psihologiju Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, a doktorirala na Ekonomskome fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Dobitnica je Fullbrightove stipendije te je autorica brojnih znanstvenih i stručnih radova. Suautorica je i urednica nekoliko knjiga s područja marketinga, odnosa s javnošću i metodologije znanstvenoga istraživanja. Među posljednjim objavljenim knjigama su Odnosi s javnošću, Odnosi s medijima, Publicrelations metrics: research and evaluation, te Priručnik za metodologiju istraživačkog rada. Redovito objavljuje radove u uglednim domaćim i međunarodnim časopisima među kojima su Public Relations Review, Journal of Marketing Communications i Društvena istraživanja. Sudjelovala je na brojnim domaćim i međunarodnim znanstvenim i stručnim skupovima. Članica je uredništva međunarodnih znanstvenih časopisa Public Relations Review, Journal of Public Relations Research i International Journal of Strategic Communication. Dobitnica je nagrade Grand PRix HUOJ-a za doprinos razvoju struke odnosa s javnošću. Od prosinca 2017. do prosinca 2020. godine bila je predsjednica Hrvatske udruge za odnose s javnošću.
Jerko Trogrlić, Vajt
Direktor je tvrtke za odnose s javnošću VAJT d.o.o., iz Splita, s bogatim iskustvom u kriznom komuniciranju, strateškom komuniciranju u politici, strateškom savjetovanju u investicijskim projektima i sportu te produkciji velikih događanja u kulturi, znanosti i glazbi.
Odnosima s javnošću bavi se od 2008. godine, a posebno je orijentiran na odnose s medijima. Strateški je osmišljavao, vodio i sudjelovao u velikom broju značajnih političkih kampanja u Hrvatskoj za lokalne, parlamentarne i europske izbore, kao i za predsjedničku kampanju 2014. godine. Sa svojim timom, kao voditelj, osvojio je četiri nagrade GrandPRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) za najbolje kampanje, dvije 2016. za političku komunikaciju i javni sektor, 2018. ponovno za političku komunikaciju te posljednja 2019. za najbolju kampanju u kategoriji mala i srednja trgovačka poduzeća s kampanjom 'Želiš li se mijenjati za mjesto?'. S posljednjom kampanjom osvojio je i dva međunarodna priznanja pa ju je tako prepoznala svjetska struka okupljena u Europsko udruženje političkih konzultanata (EAPC) te joj dodijelila nagradu 'Polaris', a nakon toga kampanja je osvojila i Golden World Awards for Excellence, takozvanog PR Oscara, kojeg dodjeljuje Međunarodna udruga za odnose s javnošću (IPRA).
Magistar je ekonomije, uz hrvatski govori engleski i njemački jezik, a aktivan je član Hrvatske udruge za odnose s javnošću.
Tina Cipot, Lidl
Blaž Ferenc, A1 Slovenija
Direktor je korporativnih komunikacija u A1 Slovenija i Vip mobile s više od 12 godina iskustva na području korporativnih komunikacija. U svojoj trenutnoj ulozi odgovoran je za vođenje timova korporativne komunikacije u Sloveniji i Srbiji, kao i za razvoj i primjenu dugoročne strategije korporativne komunikacije, kriznog komuniciranja i komunikacijskog savjetovanja menadžerskih timova u području vanjske i interne komunikacije. Prije nego što se pridružio A1 Slovenija, radio je u komunikacijskim agencijama Pristop i Taktik.
Dobitnik je brojnih nagrada za komunikacijsku izvrsnost, uključujući međunarodne nagrade IABC Gold Quill i državne nagrade Prizma.
Sebastjan Šik, Luka Koper
Rođen 1973., oženjen i otac dvoje djece. 1998. diplomirao je na Fakultetu društvenih znanosti u Ljubljani politologiju - međunarodni odnosi. 2010. godine, stekao je MBA na MIB School of Management u Trstu (Italija). Svoju profesionalnu karijeru započeo je kao novinar na Radio Kopru (Regionalni RTV centar) već tijekom studija. U svibnju 2003. imenovan je dopisnikom iz Rima (Italija) za nacionalni radio na televiziji (RTVS). U listopadu 2007. preuzeo je PR odjel u Luci Koper, d. d. (lučki operater u jedinoj slovenskoj morskoj luci) kao voditelj odjela.
Dušan Stojaković, Hemofarm
Diplomu stječe na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu, a odmah nakon diplomskih, upisuje magistarski studij u Rektoratu Univerziteta umetnosti – Teorija umetnosti i medija. Nakon toga i doktorski studij, koje uspješno završava u okviru iste katedre, izučavajući ulogu medija u medijskoj pripremi rata na prostoru bivše SFRJ. Paralelno sa magistarskim studijem u Rektoratu, upisuje i magistarski studij ekonomije na FEFA. Od 2003. do 2005. godine suradnik je Centra za profesionalni razvoj i konzalting, u okviru Rektorata, kao stipendist Ministarstva nauke. U navedenom periodu bio je i PR Univerziteta umetnosti, što je iskoristio da, kroz intenzivnu medijsku promociju. Svoju poslovnu karijeru nastavlja u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, kao konzultant nekoliko vodećih kompanija, u području telekomunikacija i farmacije. Od 2006. godine, zaposlen je u Hemofarmu, gde trenutno obavlja funkciju menadžera za korporativni marketing i održivi razvoj, a odgovoran je i za osmišljavanje, planiranje i realizaciju svih najvažnijih korporativnih događaja, kao i za multimedijalnu produkciju i nastup kompanije na digitalnim mrežama.
Predsjednik je Upravnog odbora Društva Srbije za odnose s javnošću i član UO KEC MNRO, Srpske asocijacije menadžera i član UO Globalnog dogovora UN u Srbiji. Dušan je i docent Fakulteta savremenih umetnosti u Beogradu. Autor je više znanstvenih radova i stručnih knjiga, te dobitnik više desetaka nagrada u području digitalnih komunikacija i marketinga, a nagrađivan je i za doprinos razvoju odnosa s javnošću i medija uopćte, gde su dvijee posljednje nagrade u 2020. „Srđan Đurić“ (DSOJ) za razvoj PR struke i specijalna plaketa Sveučilišta u Mostaru (u okviru stručne konferencije PR & Media Days Mostariensis) za doprinos razvoju komunikacije i medija u jugoistočnoj Evropi.
Borislav Miljanović, Represent System
Dr. Borislav Miljanović osnivač je i direktor regionalne komunikacijske grupacije Represent System, koju čine specijalizirane agencije iz područja odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija Represent Communications u Beogradu, Podgorici, Skoplju, Banjaluci i Sarajevu, poslovni portal i magazin BizLife, redakcija za kreiranje sadržaja The Content Studio, startup digitalnog oglašavanja Native network i platforma za analitiku sadržaja na internetu Digital Element.
Borislav Miljanović je pokrenuo i Londonsku školu za odnose sa javnošću (LSPR) u regiji, prvu specijaliziranu školu kroz koju je do danas prošlo 28 generacija stručnjaka.
Prije nego što je stao na čelo Represent Systema, dr Borislav Miljanović je više od deset godina radio kao novinar i urednik brojnih medija. Zaslužan je za osnivanje službe za odnose sa javnošću BK grupe, i bio je prvi službeni predstavnik za odnose s javnošću NjKV prestolonasljednika Aleksandra Drugog.
Osnovne studije završio je na Pravnom fakultetu Univerziteta u Beogradu, a potom stekao zvanje magistra, odnosno doktora komunikologije na Fakultetu političkih nauka.
Dobitnik je nagrade za osobni doprinos u području komunikacija „Srđan Đurić“, koje su mu dodijelile kolege iz struke - Društvo Srbije za odnose s javnošću. Za razvoj marketinške misli dobio je nagradu od agencije Taboo, specijaliziranog časopisa za marketinške komunikacije. Njegov doprinos u razvoju PR struke priznat je i u regiji nagradom Pro.PR Awards. Član je Upravnog odbora AmCham-a. Posvećen je primjeni novih tehnologija u komunikacijskoj industriji.
Milica Slijepčević, Dunav osiguranje
Prof. dr. Milica Slijpečvić od 2005. godine menadžerica je za CSR, digitalnu i korporativnu komunikaciju te direktorica Sektora za odnose s javnošću u Dunav osiguranje. Od 2020. godine je i docentica, a potom i izvanredna profesorica na Fakultetu za menadžment i Fakultetu za digitalne umjetnosti. Osnivačica je i predsjednica NGO centra za komunikaciju te je autorica programa FEBS (Fow Education and Business Sinergy) te dvije monografije. Članica je niza domaćih i stranih stručnih organizacija: članica žirija za ocjenu regionalnih portala u organizaciji Media Daily iz Hrvatske, članica Društva Srbije za odnose s javnošću gdje je i članica Suda časti, te članica žirija DSOJ u više navrata. Posjeduje bogato iskustvo iz područja komunikacije i marketinga te veliko iskustvo u radu s medijima. Posvećena je razvoju struke, samorazvoju, neprekidnom radu i edukaciji.
Una Bejtović, Bejtović Communications
Stručnjakinja za kulturu (kazalište) i djelatnost odnosa s javnošću u području ljudskih prava. Iza sebe ima 27 godina bogatog radnog iskustva u medijima i odnosima s javnošću te stotine javnih nastupa na radiju i televiziji kao producentica i voditeljica događanja. Ima bogato iskustvo u treninzima: vještine prezentacijske javnosti, odnosi s medijima, priprema TV intervju te priprema konferencija za medije. Osniva agenciju koja nudi širok spektar usluga iz područja odnosa s javnošću, ali i obuku u govorništvu i prezentacijskim vještinama.
Selma Karasalihović, Konzum d.d.
Sabela Tunović – Bećirović, Rent – a PR Consulting
Stručnjakinja je s preko 23 godine profesionalnog iskustva u komunikacijama, odnosima s javnošću, novinarstvu, društvenim medijima, razvoju medija, oglašavanju i praćenju medija. Diplomirala je odnose s javnošću, trenutno je doktorandica na području komunikacijskih znanosti (teza: Korporativna komunikacija u funkciji izgradnje reputacije na primjeru pravosudnih institucija u Bosni i Hercegovini). Osnivačica je i izvršna direktorica Rent a PR Consultinga od 2009. godine.
Intenzivno je radila na složenim projektima na regionalnom nivou, uključujući Bosnu i Hercegovinu, Srbiju, Hrvatsku, Sjevernu Makedoniju, Kosovo, Crnu Goru, Albaniju i Tursku. Odnosima s javnošću i komunikacijama bavila se i u međunarodnim organizacijama smještenim u Bosni i Hercegovini, među kojima su OSCE, Međunarodna komisija za nestale osobe iz bivše Jugoslavije, Visoka sudska vijeća Bosne i Hercegovine i Ured visokog predstavnika (OHR). Tokom svog dugogodišnjeg iskustva radila je na brojnim komunikacijskim i PR strategijama, strategijama društvenih medija, analizama tržišta i te razvoju taktičkog planiranja za razne klijente. Iskusna je trenerica u različitim komunikacijskim temama (strateške komunikacije, krizna komunikacija, odnosi s medijima, digitalna komunikacija itd.).
Vezano
Mario Aunedi Medek: Vjerujemo da ćemo uvođenjem međunarodne nagrade za odnose s javnošću pokrenuti natjecanje u izvrsnosti – ne samo zbog nagrada, već želje da radimo dobar posao
Prijavljuju se kampanje realizirane tijekom kalendarske godine, odnosno 2020. godine. Mogu biti lokalne, ali i međudržavne.
Grand PRix - Poziv na prijavu projekata iz regije, ali i Hrvatske
Poziv agencijama i korporacijama, nevladinom sektoru i javnim ustanovama na prijavu komunikacijskih projekata. Osim projekata iz Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine, na međunarodni natječaj mogu se prijaviti i projekti iz Hrvatske.
Grand PRix natječaj otvoren i za prijave iz regije
Prijave za najbolje prošlogodišnje komunikacijske projekte, Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću, otvorene su do 4. ožujka 2021. godine u 18 sati.