PRoživjeli smo ideju i dodijelili nagrade!
Uspješno završena Studentska konferencija PRoživi ideju i dodijeljene godišnje studentske nagrade Mlada nada za 2019. godinu.
Studentska konferencija Hrvatske udruge za odnose s javnošću održala se 8. studenog 2019. u prostoru Gacka 16. Ovogodišnja tema je bila tržište rada odnosa s javnošću te susreti s komunikacijama u različitim situacijama. Studenti su imali priliku saznati kako su komunikacijski stručnjaci, poduzetnici, autori i kolege koji su tek krenuli u radni svijet proživjeli svoje početke u odnosima s javnošću, naišli na prve prepreke i kako su ih nadvladali. Konferencija je sadržavala dva predavanja, dvije radionice i dvije panel rasprave kako bi se posjetiteljima omogućio uravnotežen pristup novom praktičnom i teoretskom znanju, ali i mogućnost sudjelovanja i doprinosa samoj konferenciji.
Jednodnevna konferencija je trajala od 10 do 18 sati završivši s dodjelom godišnje studentske nagrade Mlada nada.
Konferenciju je otvorilo predavanje voditeljice komunikacijskih komunikacija u Allianzu, Vanje Bzik Divić, pod nazivom “Tigar u raljama korporativnih komunikacija” u kojem je sudionike upoznala s komunikacijskim aspektom rada u korporaciji, dosadašnjim projektima kao i sa svojim osobnim iskustvom radom u odnosima s javnošću. Popratno temi predavanja, održala se i panel rasprava “Želje i realnost” o ulasku na tržište rada odnosa s javnošću te različitosti perspektiva prije i nakon ulaska u odnose s javnošću kao i o stečenim iskustvima u radu u području komunikacija. Uz Vanju Bzik Divić, na panel raspravi su sudjelovali Matija Grebenić iz Hauska & Partner te Dario Stajčić iz 404 dok je panel moderirao Filip Mott iz Vetturellija. Nakon panel radionice sudionici su imali priliku prisustvovati na jednoj od dvije radionice. Radionica Filipa Motta “PRobudimo ideju” bavila se različitim alatima i metodama za poticanje kreativnog procesa potrebnog za stvaranje komunikacijskih kampanja dok je radionica Ivana Fedora s Radio Sljemena “PRoživimo ideju među radijskim signalima” upoznala sudionike s razvijanjem radijskog sadržaja od koncepta preko izvedbe do postprodukcije.
Za sve koje je zanimalo kako komunikacija utječe na svakodnevni život, ali i u poslovnim područjima koji se ne baziraju na odnosima s javnošću, Marijan Palić iz Agency04 izložio je svoj put do uspjeha kroz knjigu “Atomski marketing”. Zadnji pripremljeni edukativni sadržaj bila je panel rasprava “Biti vjeran svojim idealima” na kojoj su sudjelovali Anđelko Ćalušić iz Ulixa, Ivan Fedor i Martina Mihordin iz Državnog odvjetništva Republike Hrvatske te Marijan Palić. Panel raspravu je moderirao Filip Mott, a teme rasprave su uključivale osobne principe, uvjerenja i identitet u komunikacijama te njihov utjecaj na poslovne prilike i suprotno.
U sklopu konferencije “Proživi ideju” održana je i dodjela nagrade Mlada nada. Pristiglo je dvadeset radova, a žiri, u sastavu Stana Odak Krasić, Ivan Pakozdi, Petar Ćuk, Dijana Najjar i Miro Radalj, je izabrao najbolje radove u kategorijama seminarski rad, diplomski rad i završni rad.
Ova nagrada je priznanje strukovne udruge za pokazano znanje, izvrsnost i zalaganje studenata visokih učilišta koja djeluju na području Republike Hrvatske, a koji su tijekom studija, na preddiplomskim ili diplomskim studijskim programima, imali upisane kolegije koji su podrazumijevali sadržaj iz područja odnosa s javnošću. Postupak dodjele vodi stručni žiri sastavljen od pet članova iz redova predavača kolegija iz područja odnosa s javnošću na visokoškolskim ustanovama, stručnjaka za odnose s javnošću u tvrtkama i agencija za odnose s javnošću.
Nagrada za najbolji seminarski rad birala se između radova:
- Sanjin Silvano Staraj s Veleučilišta VERN na temu Skandal s curenjem osobnih podataka korisnika Facebook-Cambridge Analytica, a pod mentorstvom Vanje Mladineo,
- Mirela Belaj i KristijanaHuljev s Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku na temu Rodni stereotipi u televizijskim reklamama, pod mentorstvom Marine Đukić,
- Marija Hana Skerlev s Veleučilišta VERN s radom Analiza slučaja: kreiranje i upravljanje imidžem Jane Fonda, pod mentorstvom Mirele Holy.
Nagradu za najbolji seminarski rad osvojili su Mirela Belaj i Kristijan Huljev s Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku, rad Rodni stereotipi u televizijskim reklamama, pod mentorstvom Marine Đukić.
U kategoriji za najbolji diplomski rad finalisti su bili:
- Senka Švraka s Fakulteta političkih znanosti i rad Povezanost vizualnih identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu, pod mentorom Bože Skoke,
- Silvija Vuković s Fakulteta političkih znanosti na temu Celebrity populizam u Hrvatskoj na primjeru Ivana Pernara i Miroslava Škore, pod mentorstvom Marijane Grbeše – Zenzerović, te
- Iva Puškar s Filozofskog fakulteta, rad Retorička i stilistička analiza hrvatskih suvremenih reklama za pivo, pod mentorstvom Nikole Košćaka.
Nagrada za najbolji diplomski rad pripala je Senki Švraki, Fakultet političkih znanosti za rad Povezanost vizualnih identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu, pod mentorom Bože Skoke.
Najbolji završni rad biran je između radova:
Leonarda Medved, Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment, Neverbalna komunikacija u različitim poslovnim okruženjima pod vodstvom mentorice Lane Ciboci,
Elena Kovačević s Veleučilišta VERN, Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi, mentoriran od strane Marije Slijepčević, te
Valentina Zajec s Veleučilišta VERN, Sloboda izražavanja na društvenim mrežama u Republici Hrvatskoj pod mentorstvom Zdravka Kedže.
Nagradu Mlada nada u kategoriji završni rad osvojilo je rad Leonarde Medved Neverbalna komunikacija u rauličitim poslovnim okruženjima.
Za kategoriju Komunikacijski plan pristigla je samo jedna prijava koju je žiri razmotrio i ocijenio visoko kvalitetnim radom. Stručni žiri je stoga odlučio da će studenticama Mariji Hani Skerlev i Mireli Kotrman za njihov rad Komunikacijski plan za Hrvatsko društvo pisaca (HDP), mentorice prof. dr.sc. Mirele Holy dodijeliti posebno priznanje za sudjelovanje u javnom pozivu. Naime, da bi se provelo ocjenjivanje radova potrebno je da u kategoriji najmanje tri valjane prijave.
Projekt je proveden po pokroviteljstvom Gradske skupštine Grada Zagreba, Govorničke akademije Demosten i Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment.
Osim simbolične diplome i statute s logotipom nagrade, pobjednicima u kategorijama su uručeni paketi knjiga iz biblioteke Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment te Biblioteke PRint Hrvatske udruge za odnose s javnošću, modul po izboru u Govorničkoj akademiji Demosten te besplatna kotizacija za dvodnevnu KOMferenciju koja se održava 4. i 5. prosinca 2019. godine.
Galerija slika
Vezano
PRoživi ideju - Prijavi se na 6. studentsku konferenciju HUOJ-a
Studentska konferencija Proživi ideju, koju Hrvatska udruga za odnose s javnošću organizira već šestu godinu zaredom, održat će se u petak, 8. studenoga 2019. godine od 10:00 do 17:30 sati u prostoru HUB Gacke16 u Zagrebu.
PRoživi ideju
Dođi i saznaj iz prve ruke kako su komunikacijski stručnjaci, poduzetnici, autori i kolege koji su tek krenuli u radni svijet, PRoživjeli svoju ideju, na koje su prepreke naišli i kako su ih “komunikacijski lukavo” nadvladali.