Vijesti 21.04.2022. HUOJ

PReživjeli smo: Nakon dvije godine vraća se KOMferencija o komunikacijama

Novo izdanje najvećeg strukovnog događaja Hrvatske udruge za odnose s javnošću – KOMferencija - održat će se 2. i 3. svibnja, nakon dvije godine pauze, u hotelu Hilton Garden Inn Zagreb. 

Ključna tema ovogodišnjeg izdanja KOMferencije je kriza i krizno komuniciranje te će sudionici tijekom dvodnevne KOMferencije odgovoriti na pitanja: Kako i u kojoj mjeri je utjecala na sektor odnosa s javnošću? Koje je pozitivne promjene donijela za struku odnosa s javnošću? Je li PR kao struka konačno postao nezaobilazan u upravljanju? 

Svijet se u posljednje dvije godine suočio s realnošću kakvu bi teško osmislili i redatelji s najbujnijom maštom. Pandemija, potresi, rat i politika čija je uloga uspješno se nositi sa svim izazovima su, nažalost, aktualne teme pa će se upravo komunikacija i utjecaj istih na struku propitati na KOMferenciji. 

Među panelistima su vodeći komunikatori Vlade, Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske, HNB-a i Ministarstva financija pa će neke od tema o kojima će se razgovarati biti i popis stanovništva i ubrzana digitalizacija javne uprave.

Bogat program uključit će stručna predavanja, panele i radionice, a pripremljen je i sadržaj za studente kojima HUOJ na taj način omogućuje upoznavanje sa strukom iznutra te izravan kontakt i networking sa starijim stručnjacima, budućim kolegama. 

Tako će s respektabilnim stručnjacima iz svijeta znanosti, gospodarstva i politike razgovarati neki od najpoznatijih hrvatskih PR-ovaca i to o temama poput narativa ključnih aktera rata u Ukrajini, komunikaciji Stožera civilne zaštite u vremenima krize, o funkcioniranju medija u vremenu nazvanom „novo normalno“, kao i o snalaženju turističke branše u kriznoj komunikaciji, povratku sektora kulture i zabave iz backstagea na stage te o utjecaju krize na strategiju uvođenja eura.

Komunikacija onog pozitivnog i u doba najveće nesigurnosti pomaže očuvanju mentalnog zdravlja koje se također našlo u fokusu interesa javnosti, baš kao i digitalno-komunikacijski „boom“ koji je obuhvatio i državni i javni sektor. Kako komunicirati lokalno da bi se rezultati vidjeli i globalno te kako se kao žena probiti kroz političku džunglu teme su putem kojih će se sudionici s problematike aktualne zadnje dvije godine prebaciti na onu koja je prisutna trajno. 

Posebnost ovogodišnje KOMferencije je i to da će Hrvatska udruga za odnose s javnošću tada dodijeliti #GrandPRix2022 nagrade najboljim nositeljima najboljih projekata u protekloj godini od ukupno 52 prijavljena projekta. 

Sve dodatne informacije o KOMferenciji možete pronaći na našem Facebook, Instagram, kao i na LinkedIn profilu ili upitom na komferencija@huoj.hr

Kolačići

Koristimo vlastite kolačiće i kolačiće treće strane kako bismo Vam mogli prikazati web stranicu i razumijeti kako je koristite, s pogledom na poboljšanje usluga koje nudimo. Ako nastavite s pregledavanjem, smatramo da prihvaćate upotrebu kolačića.