Poznati su finalisti 15. Grand Prixa!
Stručni žiri ocijenio je sve pristigle projekte te tajnim i anonimnim glasovanjem donio odluku o finalistima 15. Grand PRix-a.
Finalisti će svoje projekte predstaviti na Smotri finalista koja će se održati u utorak, 5. travnja 2022. godine na daljinu. Detaljna satnica s rasporedom predstavljanja bit će objavljena na mrežnim stranicama HUOJ-a.
Na Smotri finalista kroz prezentaciju u trajanju maksimalno 5 min predstavljaju se finalni projekti. Prezentacija mora sadržavati sve ključne elemente prijavnice: analizu, ciljeve, rezultate, vrednovanje. Video sadržaj ne smije prevladavati u odnosu na trajanje cijele prezentacije, odnosno ne smije biti duži od 2 minute.
Za predstavljanje možete koristiti prezentaciju koju ste dostavili kod prijave ili nam dostavite novu do subote, 2. travnja u 12 sati. Ukoliko do navedenog datuma i vremena ne dostavite novu prezentaciju, smatrat ćemo da ćete koristiti ranije poslanu.
Nakon izlaganja članovi žirija mogu postaviti pitanja i tražiti dodatna pojašnjenja. Predstavljanje projekata je čin kreativnosti i inovativnosti prezentera. Svi digitalni formati i prezentacijski alati su dopušteni.
Finalisti po kategorijama:
Grand PRix za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama
- Turizam pomaže Baniji, 404 d.o.o. za Hrvatsku udrugu turizma (HUT)
- Interaktivna izložba "DiJAbetes pod kontrolom", Manjgura d.o.o. za Zagrebačko dijabetičko društvo
- "1100 kilomatara za 1100 terapija", CTA komunikacije d.o.o. za Ranka Dragičevića i Udrugu roditelja djece s teškoćama u razvoju „Brački pupoljci“
Grand PRix za odnose s javnošću za velika trgovačka društva
- LAQO by Croatia osiguranje, prvo hrvatsko 100 posto digitalno osiguranje predstavlja program prevencije LaqoPrevent, 404 d.o.o. za LAQO by Croatia osiguranje
- Span IPO, Media Val d.o.o. za Span d.d.
- Globalno predstavljanje električnog hiperautomobila Rimac Nevera, Bugatti Rimac d.o.o.
Grand PRix za odnose s javnošću za mala i srednja trgovčka društva
- Lansiranje BaDaBum digitalne platforme za razvoj dječjeg govora i jezika, Agencija 404 za klijenta MIND the KIDS d.o.o.
- Photomath - nova investicija, Komunikacijski laboratorij d.o.o. za klijenta Photomath d.o.o.
- Uplift, Mastercard i Media Val d.o.o.
- Svakome treba zagrljaj, svakome treba GUTljaj – Javnozdravstvena kampanja osvještavanja o disfagiji, Abeceda komunikacije d.o.o. za Fresenius Kabi d.o.o
Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje
- Franck Beestro, Franck d.d. i 404 agencija
- Ti kreiraš! – Natječaj za dizajn nove radne odjeće zaposlenika A1 Hrvatska centara, A1 Hrvatska d.o.o., PR agencija Madison Consulting
- Jana u 100% recikliranoj boci: Iz poštovanja prema prirodi, Jamnica plus d.o.o. i Abeceda komunikacije
- CSR kampanja Ožujskog piva 'Čuvaj, pazi, ne bacaj!', 404 za Zagrebačku pivovaru
- Chefovi Vrte Zdravi Film – kampanja podizanja svijesti javnosti o važnosti smanjenja otpada od hrane, Komunikacijski laboratorij za klijenta Nestlé Adriatic
- Natječaj {ZAJEDNO} za Petrinju, Glinu i Sisak, dm-drogerie markt d.o.o. i Madison Consulting d.o.o.
- Generacije zajedno, Hrvatski telekom i 404 agency
Grand PRix za unutrašnju komunikaciju
- Projekt Qumans - kako smo povećali zadovoljstvo naših zaposlenika, 404 agencija za Q d.o.o.
- "Važnost mentalnog zdravlja: kad ako ne sad?“, Zagrebačka banka d.d.
- Osnivanje i razvoj volonterskog programa zaposlenika – Wiener wolonterski klub, Wiener osiguranje VIG d.d.
Grand PRix za političku komunikaciju
- Pravi odgovor za Varaždin– Neven Bosilj, agencija MEDIA VAL za klijenta SDP Varaždin
- "Moja slika grada - Makarska kojom se ponosim“ – Zoran Paunović, Agencija Media Val d.o.o. za klijenta SDP Makarska
- Kampanja za gradonačelnika Rijeke na lokalnim izborima 2021. – Marko Filipović (SDP), Manjgura d.o.o. za GO SDP Rijeka
Grand PRix za komunikaciju događanja
- Dani piva Karlovac 2021., Grad Karlovac uz agenciju Fabula d.o.o.
- MEISTER THE LöK, Agencija za klijenta Komunikacijski laboratorij i G3 Spirits
- Zlatna vrpca - 7 maratona u 7 dana, CTA komunikacije d.o.o za Kristijana Sindika
Grand PRix za digitalnu komunikaciju
- A1 mapa poslova i vještina budućnosti, A1 Hrvatska i 01Content&Technology
- "Virtualni stadion Hrvatskog telekoma", Hrvatski telekom i 404 agencija
Svečana dodjela nagrade održat će se online u u utorak, 12. travnja 2022. godine, a o detaljima ćete biti obaviješteni.
S pitanjima nam se obratite na grandprix@huoj.hr.
Vezano
Stručnjakinja iz tvrtke Meta hrvatskim studentima otkrila kako se nekadašnji Facebook nosi s europskim AI politikama
Umjetna inteligencija (AI) široko je poznat pojam koji posljednjih godina, osim svojom primjenom, plijeni pažnju zbog nastajućih regulativa vezanih za njeno korištenje. Kako bi pojasnila stajalište tvrtke Meta (nekadašnji Facebook) prema Uredbi o umjetnoj inteligenciji (AI Act) i općoj politici vezanoj za umjetnu inteligenciju na europskoj razini, Metina menadžerica javnih politika za AI i fintech održala je predavanje u sklopu projekta Artificial Intelligence in Public Relations (AI in PR) Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ). Angeliki Dedopoulou podijelila je vlastito iskustvo o potrebnim vještinama za rad s umjetnom inteligencijom, kao i korisne savjete studentima za ostvarivanje novih poslovnih prilika. Predavanje je moderirala Andrea Vodanović, stručnjakinja za odnose s EU institucijama tvrtke UTOPIA, Bruxelles.
U konkurenciji za osvajanje #Grand PRix 2022. čak 52 projekta!
U utorak, 23. veljače u 18 sati završio je natječaj za dodjelu godišnjih nagrada Grand PRix 2022.
Sudjeluj u #ECM 2022 istraživanju!
Istraživanje je otvoreno do 12. ožujka 2022. godine.