Poziv na Carpe Diem - THE POWER OF FEMALE ALLYSHIP

Pozivamo vas na Carpe Diem pod nazivom THE POWER OF FEMALE ALLYSHIP koji će se održati u četvrtak, 12. prosinca 2024. godine, u Galeriji Kaptol, Radićeva 32 od 9 do 11 sati.
Naši domaćini bit će agencija KIND PR koja će predstaviti suradnju s međunarodnom platformom THE LADY's REALM čiji je cilj poboljšati radno okruženje kada je riječ o temama rodne ravnopravnosti, inkluzivnosti i raznolikosti.
U svibnju 2024. održan je prvi Lady's Salon u Motovunu na kojem su članice KIND kolektiva i THE LADY's REALMA ugostile utjecajne žene iz raznih sektora poput tehnologije, obrazovanja i financija te FMCG sektora.
Cilj okupljanja bio je kreirati manifest o budućnosti ženskog liderstva koji ocrtava temeljne vrijednosti, težnje, ali i obveze prema stvaranju inkluzivnijeg i pravednijeg radnog okruženja u Hrvatskoj.
Nažalost, put do rodne ravnopravnosti još uvijek je dug. Tvrtke ne investiraju dovoljno u teme vezane uz raznolikost, pravednost i inkluzivnost, što ne šteti samo zadržavanju talenata nego i zadovoljstvu njihovih korisnika i ukupnog uspjeha organizacije. Osnaživanje žena da preuzmu vodstvo, da uvode promjene u radno okruženje je budućnost, a upravo to je i misija organizatorica.
Pozivamo vas da dođete i saznate kako izgleda suradnja između domaćeg i stranog ženskog kolektiva, zašto je žensko savezništvo važno te da otkrijete proces koji stoji iza kreiranja manifesta kao i samih 7 načela za budućnost ženskog liderstva u Hrvatskoj.
Na predstavljanju će govoriti Dina Mehulić i Fransje Schoenmaker osnivačice LADY's REALM platforme te Marija Margareta Klika, Andrea Filipović i Lana Kasić iz KIND kolektiva.
Prijave do 10. prosinca na: info@huoj.hr.
Vezano
Održan Carpe diem u Hrvatskom zavodu za transfuzijsku medicinu
Treći ovogodišnji Carpe Diem održan je u prostorijama Hrvatskog zavoda za transfuzijsku medicinu s ciljem podizanja svijesti o neprocjenjivoj važnosti darivanja krvi. Sudionici su dobili priliku proširiti svoje znanje o značaju ovog plemenitog čina, ali i zaviriti iza kulisa procesa izrade komunikacijskih strategija i snimanja inspirativnih promotivnih videa.
Iskoristite PRavu PRiliku!
Prigodna prodaja HUOJ-evih izdanja ostaje otovrena do kraja godine!
Održan Carpe diem u Komunikacijskom laboratoriju
Carpe diem održan je u Komunikacijskom laboratoriju povodom predstavljanja ideje koja stoji iza kampanje „Priča koja vrijedi svakog slova“, a koju je agencija oblikovana za klijenata Marodi.