Poziv - Carpe Diem - Buzzwords & Greenwashing: Lokalni i međunarodni primjeri
_carpe_diem.png)
U srijedu, 12.3. u 10 sati održat ćemo Carpe Diem s temom: Buzzwords & Greenwashing: Lokalni i međunarodni primjeri'.
Pozivamo vas na Carpe Diem na kojem će se predstaviti pop-up susreti 'Haiku (Green) Dialogues’ te suradnja Haiku Comms s EU Climate Pactom na temu 'Buzzwords & Greenwashing: Lokalni i međunarodni primjeri'.
Susret će se održati u srijedu, 12. ožujka u Holographik Spaceu (Ul. Franje Petračića 3, Zagreb) s početkom u 10 sati. Predviđeno trajanje susreta je 2 sata.
Gosti koji će otvoriti razgovor:
- Karla Andrić (osnivačica Haiku Comms, komunikacijska strateginja i konzultantica, #EUClimatePact ambasadorica) – globalni i lokalni primjeri greenwashinga
- Karla Alfier (ESG stručnjakinja, Alfier konzalting) – EU ‘zelene’ regulative i njihov utjecaj
- Dino Galinović (komunikacijski konzultant, tajništvo EU Climate Pacta, Ecorys) – EU Climate Pact i inicijative europskih zemalja
Haiku (Green) Dialogues pokrenuti su u ožujku 2024. s ciljem neformalnog druženja, inspiracije i edukacije, ali i rušenja barijera između govornika i slušatelja.
Dijalozi potiču preispitivanje načina na koji pokrećemo stvarne promjene, kao i izbjegavanje greenwashinga i klišeja u komunikaciji – bilo u profesionalnom radu, bilo u svakodnevnom životu.
Prijaviti se možete putem poveznicei ili slanjem potvrde sudjelovanja na: info@huoj.hrdo petka, 7. ožujka.
Veselimo se vašem dolasku i razgovorima o odgovornom komuniciranju zelenih tema.
Vezano
Carpe diem u Determu: Umjetna inteligencija u PR-u: saveznik ili konkurencija?
Ovaj događaj je prilika za razmjenu iskustava i ideja među kolegama iz industrije. Ne propustite!
Poziv na Carpe Diem - THE POWER OF FEMALE ALLYSHIP
Pozivamo vas na Carpe Diem pod nazivom THE POWER OF FEMALE ALLYSHIP koji će se održati u četvrtak, 12. prosinca 2024. godine, u Galeriji Kaptol, Radićeva 32 od 9 do 11 sati.
Održan Carpe diem u Komunikacijskom laboratoriju
Carpe diem održan je u Komunikacijskom laboratoriju povodom predstavljanja ideje koja stoji iza kampanje „Priča koja vrijedi svakog slova“, a koju je agencija oblikovana za klijenata Marodi.