Poziv agencijama - predstavite svoje projekte na KOMferenciji
Poznato je da komunikacijski stručnjaci spretno barataju riječima, a kad imaju dovoljno vremena na raspolaganju, nema im premca. No, najteža je i najizazovnija priprema za kratke i zadane komunikacijske oblike, u kojima poruka mora biti jasno priopćena, bez mogućnosti naknadnih popravaka.
Poučeni dosadašnjim pozitivnim iskustvima, pred predstavnike agencija za odnose s javnošću, članica HUOJ-a, ponovno smo postavili izazov da u okviru KOMferencije koja će se ove godine održati 4. i 5. prosinca u prostoru Kaptol Boutique Cinema u Zagrebu, ponajbolje agencijske projekte iz 2019. godine u specifičnoj prezentacijskoj formi PechaKucha.
PechaKucha je jednostavan i brz prezentacijski okvir „20 × 20”, u kojemu se predstavlja 20 sličica bez teksta, svaka u trajanju od 20 sekundi. Sličice se automatski izmjenjuju dok predstavljač svojim komunikacijskim umijećem i pomno oblikovanim porukama zadržava pozornost publike, bez čitanja teksta s papira.
Ovim vas pozivamo da svoj projekt prijavite na PechaKucha predstavljanje, nakon kojeg će biti organizirana i diskusija na temu što korporacije očekuju od suradnji s agencijama, a koju će moderirati direktorica agencije Dialog komunikacije, Marina Čulić Fischer. Molimo da uz ime projekta dostavite i ime predstavnika/ce agencije koji/koja će održati prezentaciju (jedna osoba).
Prvih pet agencija koje se prijave za sudjelovanje u ovome programu dobit će od HUOJ-a potvrdu o sudjelovanju, a svoje prezentacijske materijale moraju dostaviti najkasnije do 25. studenoga 2019. godine, na e-adresu KOMferencija@huoj.hr
Prijave su otvorene do 1. studenog, a napominjemo da prednost u ovogodišnjem predstavljanju agencija imaju agencije koje prošle godine nisu sudjelovale u PechaKucha programu.
Vezano
Jubilarna 20. KOMferencija postaje dvodnevni epicentar komunikacijske industrije
Zagreb će 4. i 5. prosinca ugostiti vodeće strane i hrvatske komunikatore
Dobra unutrašnja komunikacija - ključ dobrih odnosa u poduzeću
U završnicu izbora za nagrade Grand PRix ušlo trideset projekata u deset kategorija. Najviše prijava bilo je za unutrašnju komunikaciju te odnose s javnošću za velika trgovačka društva
KOMferencija okupila preko 500 stručnjaka
KOMferencija o komunikacijama, središnje stručno događanje komunikacijskih stručnjaka u organizaciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću, ove je godine okupila rekordnih 500 sudionika iz svih sfera komunikacijskog tržišta: stručnjake za odnose s javnošću, marketinške te digitalne stručnjake.