Otvorene prijave za studentsku nagradu Mlada nada 2020.
Hrvatska udruga za odnose s javnošću već petu godinu dodjeljuje studentsku nagradu Mlada nada koja je svojevrsno priznanje strukovne udruge za pokazano znanje, izvrsnosti i zalaganje studenata visokih učilišta.
Cilj nagrade je promicanje izvrsnosti među studentima te njihovo motiviranje za stjecanje novih znanja i vještina u području odnosa s javnošću.
Natječaj je otvoren od 31. kolovoza do 5. listopada 2020. godine do 12 sati te se na njega mogu prijaviti radovi realizirani u akademskoj godini 2019./2020. u četirima kategorijama:
Studentska nagrada HUOJ-a za seminarski rad
Nagrada se dodjeljuje za najbolji seminarski rad iz kolegija u području komunikacija i odnosa s javnošću. Seminarskim radom smatra se rad koji je student izradio u sklopu studijskog programa, a za koji se smatra da predstavlja samostalnu stručnu ili znanstvenu obradu izabrane teme kojom student pokazuje teorijsko i praktično znanje kao i sposobnost samostalnog služenja literaturom.
Studentska nagrada HUOJ-a za diplomski rad
Nagrada se dodjeljuje za najbolji diplomski rad iz područja komunikacija i odnosa s javnošću. Pod diplomskim radom smatra se rad koji je student samostalno napisao kao uvjet završetka diplomskog studija, a sadrži odgovarajuću strukturu, sadržaj, metodologiju, rezultate istraživanja i zaključke koji pokazuju da je student ovladao osnovnim znanstvenim i stručnim znanjima iz područja komunikacija i odnosa s javnošću, da ih zna primijeniti u analizi konkretnih fenomena te da je na toj osnovi sposoban ponuditi argumentirana objašnjenja. Zbog toga, diplomski rad obvezno uključuje uporabu znanstveno - istraživačkoga instrumentarija i odgovarajućih stručno – metodoloških postupaka, sustavno izlaganje teme i obrazloženje rezultata istraživanja obuhvaćenoga diplomskim radom.
Studentska nagrada HUOJ-a za komunikacijski plan
Nagrada se dodjeljuje za najbolji komunikacijski plan ili komunikacijsku strategiju iz kolegija u području komunikacija i odnosa s javnošću. Pod ovim se smatra autorski projekt koji je student samostalno izradio u sklopu nekog od kolegija tijekom studija, a koji sadrži sve ključne elemente koji dovode do potpunog pregleda i analize komunikacijskog projekta te moguće implementacije predviđenih komunikacijskih aktivnosti u realnoj situaciji.
Studentska nagrada HUOJ-a za završni rad
Nagrada se dodjeljuje za najbolji završni rad iz područja komunikacija i odnosa s javnošću. Pod završnim radom smatra se rad koji je student samostalno napisao kao uvjet završetka preddiplomskog studija, a sadrži odgovarajuću strukturu, sadržaj, metodologiju i zaključke koji pokazuju da je student ovladao osnovnom stručnom terminologijom, iz područja komunikacija i odnosa s javnošću, da je zna primijeniti u analizi određenog problema te da je, na toj osnovi, sposoban donijeti samostalne zaključke i ponuditi argumentirana objašnjenja.
Svaku pristiglu prijavu razmatra peteročlani stručni žiri HUOJ-a te ju ocjenjuje prema svakom kriteriju definiranom Pravilnikom o dodjeli godišnjih nagrada Mlada nada. Kriteriji za ocjenjivanje su: stručnost i ozbiljnost pristupu, strukturiranost i preglednost, pismenost i izražavanje te kreativnost i inovativnost.
Zadnji rok za prijavu radova je 5. listopada 2020. u 12.00 sati. Da bi prijava bila valjana potrebno je, uz rad koji se prijavljuje, dostaviti ispunjenu Prijavnicu za prijavu projekta, Izjavu o vjerodostojnosti podataka u prijavi i Potvrdu mentora o autentičnosti rada.
Svečana dodjela studentskih nagrada predviđena je za prvi tjedan mjeseca studenoga 2020. godine, a o točnom vremenu i mjestu dodjele prijavitelji će biti naknadno obaviješteni.
Više informacija o natječaju potražite i slanjem upita na info@huoj.hr.
Prijavnica za prijavu rada/projekta
Vezano
Primjer budi, studiju slučaja posudi
Na elektroničku adresu: info@huoj.hr pošaljite svoje radove koje smatrate uspješnima te na taj način pružite i ostalima mogućnost učenja na sjajnim primjerima.
Izbori - rokovi i obrasci kandidature
Izborno povjerenstvo na svojoj 1. sjednici donijelo je obvezne upute s rokovima pojedinih radnji te obrasce za isticanje kandidature.
Studija slučaja: Uloga odnosa s javnošću u destinacijskom menadžmentu i brandingu
Koncept analizira postojeće i moguće prostorne, financijske, organizacijske i ljudske resurse destinacije za kratkoročno razdoblje 2019. - 2022. godine.