Otvoren je natječaj za dodjelu studentskih nagrada Mlada nada!
Hrvatska udruga za odnose s javnošću dodjeljuje studentsku nagradu Mlada nada koja je svojevrsno priznanje strukovne udruge za pokazano znanje, izvrsnosti i zalaganje studenata visokih učilišta. Cilj nagrade je promicanje izvrsnosti među studentima te njihovo motiviranje za stjecanje novih znanja i vještina u području odnosa s javnošću.
Natječaj je otvoren od 12. listopada do 7. studenog 2022. godine do 12 sati te se na njega mogu prijaviti radovi realizirani u akademskoj godini 2021./2022. u četiri kategorije:
Studentska nagrada HUOJ-a za seminarski rad
Nagrada se dodjeljuje za najbolji seminarski rad iz kolegija u području komunikacija i odnosa s javnošću. Seminarskim radom smatra se rad koji je student izradio u sklopu studijskog programa, a za koji se smatra da predstavlja samostalnu stručnu ili znanstvenu obradu izabrane teme kojom student pokazuje teorijsko i praktično znanje kao i sposobnost samostalnog služenja literaturom.
Studentska nagrada HUOJ-a za diplomski rad
Nagrada se dodjeljuje za najbolji diplomski rad iz područja komunikacija i odnosa s javnošću. Pod diplomskim radom smatra se rad koji je student samostalno napisao kao uvjet završetka diplomskog studija, a sadrži odgovarajuću strukturu, sadržaj, metodologiju, rezultate istraživanja i zaključke koji pokazuju da je student ovladao osnovnim znanstvenim i stručnim znanjima iz područja komunikacija i odnosa s javnošću, da ih zna primijeniti u analizi konkretnih fenomena te da je na toj osnovi sposoban ponuditi argumentirana objašnjenja. Zbog toga, diplomski rad obvezno uključuje uporabu znanstveno - istraživačkoga instrumentarija i odgovarajućih stručno – metodoloških postupaka, sustavno izlaganje teme i obrazloženje rezultata istraživanja obuhvaćenoga diplomskim radom.
Studentska nagrada HUOJ-a za komunikacijski plan
Nagrada se dodjeljuje za najbolji komunikacijski plan ili komunikacijsku strategiju iz kolegija u području komunikacija i odnosa s javnošću. Pod ovim se smatra autorski projekt koji je student samostalno izradio u sklopu nekog od kolegija tijekom studija, a koji sadrži sve ključne elemente koji dovode do potpunog pregleda i analize komunikacijskog projekta te moguće implementacije predviđenih komunikacijskih aktivnosti u realnoj situaciji.
Studentska nagrada HUOJ-a za završni rad
Nagrada se dodjeljuje za najbolji završni rad iz područja komunikacija i odnosa s javnošću. Pod završnim radom smatra se rad koji je student samostalno napisao kao uvjet završetka preddiplomskog studija, a sadrži odgovarajuću strukturu, sadržaj, metodologiju i zaključke koji pokazuju da je student ovladao osnovnom stručnom terminologijom, iz područja komunikacija i odnosa s javnošću, da je zna primijeniti u analizi određenog problema te da je, na toj osnovi, sposoban donijeti samostalne zaključke i ponuditi argumentirana objašnjenja.
Svaku pristiglu prijavu razmatra peteročlani stručni žiri HUOJ-a te ju ocjenjuje prema svakom kriteriju definiranim Pravilnikom o dodjeli godišnjih nagrada Mlada nada. Kriteriji za ocjenjivanje su: stručnost i ozbiljnost pristupu, strukturiranost i preglednost, pismenost i izražavanje te kreativnost i inovativnost.
Zadnji rok za prijavu radova je 7. studenog 2022. u 12 sati. Da bi prijava bila valjana potrebno je, uz rad koji se prijavljuje, dostaviti ispunjen obrazac osobnih podataka, Prijavnicu za prijavu projekta, Izjavu o vjerodostojnosti podataka u prijavi i Potvrdu mentora o autentičnosti rada.
Svečana dodjela studentskih nagrada predviđena je za prvi tjedan mjeseca prosinca 2022. godine, a o točnom vremenu i mjestu dodjele prijavitelji će biti naknadno obaviješteni.
Više informacija o natječaju potražite i slanjem upita na info@huoj.hr.
Materijali za prijavu radova:
Obrazac osobnih podataka prijavitelja
Vezano
Oni odlučuju o najboljim studentskim radovima!
Natječaj za dodjelu godišnjih studentskih nagrada Mlada nada biti će otvoren od 12. listopada, a studenti mogu prijavljivati svoje radove do 7. studenog 2022. godine. U konkurenciju ulaze svi radovi koji su realizirani u akademskoj godini 2021./2022. Zainteresirani studenti svoje radove mogu prijaviti u četiri kategorije: najbolji komunikacijski plan, najbolji završni rad, najbolji diplomski rad i najbolji seminarski rad.
Umjetna inteligencija (p)ostat će glavni alat komunikacija
„Projektom Artificial Intelligence in Public Relations (AI in PR) približili smo područje umjetne inteligencije preko dvjesto mladih komunikacijskih stručnjaka. U suradnji s Veleposlanstvom Sjedinjenih Američkih Država u Hrvatskoj, glavni cilj bio je povezivanje komunikacijskog i STEM područja. Moram naglasiti kako je ovo prvi projekt takvog tipa u državi te sam na njega iznimno ponosan. Vjerujem da je završno predavanje o budućnosti umjetne inteligencije bilo i svojevrsni uvod u mnoštvo novih i inlvativnih projekata koji nam dolaze", poručio je Mario Aunedi Medek na jučerašnjoj završnoj konferenciji projekta AI in PR koja se održala u 17 sati u Edward Bernays Visokoj školi za komunikacijski menadžment.
AI in PR - THE NEXT STEPS
Pozivamo vas na posljednju u nizu radionica te završnu konferenciju projekta Artificial Intelligence in Public Relations koja će se održati u ponedjeljak, 13. lipnja s početkom u 17 sati na Edward Bernays University College, Ratkajev prolaz 8, Zagreb.