Vijesti 11.10.2022. HUOJ

Oni odlučuju o najboljim studentskim radovima!

Natječaj za dodjelu godišnjih studentskih nagrada Mlada nada biti će otvoren od 12. listopada, a studenti mogu prijavljivati svoje radove do 7. studenog 2022. godine. U konkurenciju ulaze svi radovi koji su realizirani u akademskoj godini 2021./2022. Zainteresirani studenti svoje radove mogu prijaviti u četiri kategorije: najbolji komunikacijski plan, najbolji završni rad, najbolji diplomski rad i najbolji seminarski rad.

Radove studenata ocjenjivat će stručni žiri sastavljen od 5 članova – stručnjaka iz područja odnosa s javnošću koji predaju na visokoškolskim ustanovama ili koji rade u tvrtkama i agencijama za odnose s javnošću.

Ovogodišnji žiri čine: Tamara Meleš, Tanja Grmuša, Anja Špoljarić, Dejan Gluvačević i Anita Glavaš Vujić.

Tamara Meleš, predsjednica ovogodišnjeg žirija, diplomirala je komunikologiju na Institutu publicistike i komunikologije Sveučilišta u Beču, dok je studij započela na Fakultetu društvenih znanosti Sveučilišta u Ljubljani. U agenciji Abeceda komunikacije radi više od tri godine, gdje trenutno ima funkciju PR Account Executive, te radi s klijentima na slovenskom i hrvatskom tržištu.  

doc. dr. sc. Tanja Grmuša završila je komunikologiju i kroatologiju na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu. Doktorirala je na poslijediplomskom doktorskom studiju Informacijskih i komunikacijskih znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Sudjelovala je na brojnim znanstvenim i stručnim skupovima u Hrvatskoj te je objavila više znanstvenih i stručnih članaka u različitim časopisima. Voditeljica je katedre studija Marketinga i komunikacija na Poslovnom veleučilištu Zagreb te pomoćnica Dekana za promicanje kvalitete na Veleučilištu. Na Fakultetu hrvatskih studija izvodi nastavu na kolegiju Medijski menadžment na diplomskom studiju komunikologije. Znanstveni interesi: komunikologija, interkulturalna komunikacija, poslovna komunikacija, medijski menadžment, novinarske prakse te učinci masovnih medija.

Anja Špoljarić zaposlena je kao asistentica na projektu Hrvatske zaklade za znanost pod nazivom Doprinos interne komunikacije uspješnosti organizacije: položaj, kanali, mjerenje i odnos s povezanim konceptima. Svoj rad vrši u sklopu Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, na kojem je i diplomirala 2018. godine. Za vrijeme studiranja je kao demonstrator tri godine surađivala s profesoricom iz Odnosa s javnošću, Oglašavanja, Integrirane marketinške komunikacije i Upravljanja marketingom, pa je stoga upisala smjer Marketing na Diplomskom sveučilišnom studiju Poslovne ekonomije. Trenutno je doktorandica na Poslijediplomskom sveučilišnom (doktorskom) studiju Ekonomija i poslovna ekonomija. Područje interesa su joj odnosi s javnošću, a poglavito interna komunikacija kojom će se baviti i u svojoj doktorskoj disertaciji.

dr. sc. Dejan Gluvačević privatni je poduzetnik u turizmu te znanstvenik u području komunikacije i turizma. Titulu doktora informacijsko-komunikacijskih znanosti stekao je 2018. godine obranivši temu ''Percepcija Europske unije u Republici Hrvatskoj tijekom prve godine članstva (srpanj 2013. – srpanj 2014.)'' na Sveučilištu Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Dio doktorskog studija proveo je na Sveučilištu u Cádizu (Universidad de Cádiz, Španjolska) gdje je proučavao fenomen Španjolske države kao brenda. Dosadašnje praktično iskustvo stjecao je radom u agencijama za odnose s javnošću te marketinškim agencijama. Na području znanosti, ističe se sudjelovanjem u nizu međunarodnih znanstvenih konferencija kao i autorstvom te koautorstvom petnaest znanstvenih radova iz područja brendiranja destinacija, nacionalnog identiteta i imidža, međunarodnih odnosa te komunikacije u turizmu. Kao vanjski suradnik izvodi nastavu na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu na kolegijima Korporativno komuniciranje te Javna diplomacija i strateško komuniciranje države te na Sveučilištu u Zadru predaje kolegij Strateško komuniciranje. Od početka akademske godine 2021./2022. pročelnik je Odjela za komunikacije na Edward Bernays University Collegeu.

Anita Glavaš Vujić diplomirana je novinarka i komunikacijska stručnjakinja s desetogodišnjim iskustvom u odnosima s javnošću, korporativnim komunikacijama i marketingu. U multinacionalnoj IT kompaniji Asseco SEE zadužena je za korporativne komunikacije, organizaciju stručnih konferencija za tehnološku i poslovnu zajednicu te produktni marketing. Karijeru je započela u PR agenciji Manjgura gdje je radila s klijentima iz javne uprave, zdravstva, turizma i FMCG industrije, odakle odlazi na mjesto voditeljice komunikacija i odnosa s javnošću Hrvatske diskografske udruge (HDU). Nakon tri godine u glazbenoj industriji, gdje se specijalizirala za event management i public affairs u domeni autorskih i srodnih prava, dolazi na mjesto savjetnice Uprave za odnose s javnošću IT i proizvodne tvrtke AKD. U AKD-u je četiri godine vodila internu i eksternu komunikaciju kompanije te komunikaciju na nacionalnim projektima poput uvođenja sustava EU digitalnih COVID potvrda u Hrvatskoj i elektroničke osobne iskaznice druge generacije.

Vezano

Vijesti 04.10.2022. HUOJ

Održana panel diskusija „Žene od A do Z: od ambicije do zdravlja“

U Pomorskom i povijesnom muzeju Hrvatskog primorja Rijeka održana je panel diskusija „Žene od A do Z: od ambicije do zdravlja“. Dio je to obilježavanja Svjetskog dana srca i Međunarodnog dana starijih osoba kojemu je ove godine bio cilj podsjetiti javnost na značajnu ulogu koju žene svih generacija imaju u suočavanju s globalnim izazovima i iznalaženju rješenja za  boljom vidljivošću njihovog doprinosa razvoju društva.

Vijesti 29.07.2022. HUOJ

Komunikacijska kampanja Popisa stanovišta, kućanstava i stanova u Hrvatskoj 2021. osvojila zlato na najprestižnijoj svjetskoj dodjeli PR nagrada IPRA GWA

Agencija Abeceda komunikacije i Državni zavod za statistiku nagrađeni su u kategoriji Odnosi u zajednici i na taj način dobili međunarodno priznanje za izvrsnost u odnosima s javnošću

Vijesti 29.07.2022. HUOJ

Dvije domaće dobrotvorne kampanje osvojile najvažniju svjetsku PR nagradu

Čak dvije hrvatske kampanje koje su pomogle najranjivijim skupinama našeg društva, međunarodni žiri postavio je u sam vrh izvrsnosti ovogodišnjeg izdanja najvažnije svjetske nagrade za odnose s javnošću, Golden World Awards for Excellence Međunarodne udruge za odnose s javnošću (International Public Relations Association – IPRA). Stratešku komunikaciju prema javnosti za oba projekta osmislila je i provodila agencija CTA komunikacije.Kampanja „1100 kilometara za 1100 terapija” za Udrugu roditelja djece s teškoćama u razvoju „Brački pupoljci” i planinare Ranka Dragičevića i Daniela Lončara odnijela je pobjedu u kategoriji nevladinih organizacija, dok je pothvat maratonca Kristijana Sindika „Zlatna vrpca - 7 maratona u 7 dana” nagrađen u kategoriji organizacije događaja.

Kolačići

Koristimo vlastite kolačiće i kolačiće treće strane kako bismo Vam mogli prikazati web stranicu i razumijeti kako je koristite, s pogledom na poboljšanje usluga koje nudimo. Ako nastavite s pregledavanjem, smatramo da prihvaćate upotrebu kolačića.