Oni će birati najbolje od najboljih!
Otvoren je 15. po redu natječaj za dodjelu godišnje nagrade Grand PRix, prijave traju do 23. veljače, a nagrade će biti dodijeljene u 11 natjecateljskih kategorija te 3 posebne. Tko će birati najbolje komunikacijske projekte, Komunikatora i Antikomunikaciju godine?
Vrijeme je da upoznamo stručni žiri. Na mjestu predsjednika žirija je Igor Prstec, zamjenica predsjednika je Morana Đurčević Musa, a da bi žiri bio u punom sastavu od ukupno 11 članova, tu su Martina Brautović, Lana Ciboci Perša, Norman Mueller, Ane Radović, Ante Šalinović, Simon Šketa, Dubravka Štefanac Vinovrški, Morana Tuškan i Marko Župa.
Igor Prstec je stariji strateški PR savjetnik u agenciji 404. Svoju profesionalnu karijeru započeo je 2005. godine u novinarstvu te je radio kao novinar, analitičar i urednik u vodećim medijima u Hrvatskoj. Završio je Ekonomski fakultet, smjer Gospodarska analiza i razvoj. U prosincu 2010. karijeru je nastavio u agenciji za odnose s javnošću, Premisi, gdje je napredovao do starijeg PR savjetnika. U listopadu 2013. osnovao je vlastitu PR agenciju Rijetka biljka koja se spojila s agencijom 404. U 404 Igor je odgovoran za ključne klijente agencije.
Morana Đurčević Musa diplomirana je novinarka s 15 godina iskustva u novinarstvu, marketingu, komunikacijama i odnosima s javnošću. Trenutačno je voditeljica Samostalne službe za komunikacije i odnose s javnošću Hrvatske gospodarske komore. Svoju je karijeru započela kao novinarka u Večernjem listu, a krajem 2009. preuzela je poziciju glasnogovornice GNK Dinamo, gdje je bila odgovorna za upravljanje reputacijom kluba te medijsku organizaciju najznačajnijih nogometnih događanja. Agencijsko iskustvo je pet godina stjecala u agenciji Komunikacijski laboratorij, gdje je radila na osmišljavanju i provedbi komunikacijskih kampanji za klijente iz različitih industrija. Nakon agencije, obnašala je i funkciju Stručnjakinje za korporativne komunikacije u Hrvatskom Telekomu, gdje je bila odgovorna za interne komunikacije unutar korporacije.
Martina Brautović sveučilišna je specijalistica za vanjsku politiku i diplomaciju s više od 15 godina iskustva u odnosima s javnošću. Svoju je karijeru započela u agenciji Millenium promocija odmah nakon završenog studija novinarstva na Fakultetu političkih znanosti, a nastavila je u Zagrebačkoj županiji gdje dugi niz godina radi kao voditeljica Odsjeka za odnose s javnošću. Kontinuirano se usavršava na različitim domaćim i inozemnim edukacijama iz područja odnosa s javnošću i protokola, a završila je i Londonsku školu za odnose s javnošću.
Doc. dr. sc. Lana Ciboci Perša zaposlena je na Hrvatskom katoličkom sveučilištu. Predaje kao vanjska suradnica i na Fakultetu hrvatskih studija te na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Potpredsjednica je Društva za komunikacijsku i medijsku kulturu, udruge civilnog društva koja je posvećena neformalnom medijskom obrazovanju djece, roditelja, nastavnika i stručnih suradnika. Sedam je godina bila zaposlena na Edward Bernays Visokoj školi za komunikacijski menadžment na kojoj je obnašala dužnost prodekanice za znanost i upravljanje kvalitetom. Dvije je godine obnašala dužnost predsjednice Matičnog povjerenstva za društvene znanosti Vijeća veleučilišta ili visokih škola Republike Hrvatske. Kao članica Povjerenstva sudjelovala je u postupku inicijalne akreditacije i reakreditacije nekoliko domaćih i stranih visokih učilišta. Urednica je nekoliko knjiga i zbornika radova.
Norman Mueller je stručnjak za marketing, medije i odnose s javnošću s 20 godina bogatog poslovnog iskustva koje je stjecao radeći u međunarodnim tvrtkama i na nizu projekata iz područja telekomunikacija, medija, turizma, u platnoj industriji, osiguranju, financijama te energetici. Diplomirao je marketing na Ekonomskom fakultetu u Splitu i magistrirao integrirane marketinške komunikacije na temi iz područja odnosa s javnošću, kod Dr. sc. Ane Tkalac Verčič na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. MBA je završio na Pariškoj poslovnoj školi ESCP Europe. Kao predavač gostovao je na nekoliko visokih škola i veleučilišta. Tijekom svoje karijere Norman je radio kao voditelj Odjela za odnose s javnošću u American Expressu. Više od 10 godina proveo je u Hrvatskom Telekomu na različitim rukovoditeljskim pozicijama, najduže kao Voditelj marketinških komunikacija. Radio je i u medijima i to kao Direktor marketinga u Večernjem listu, ali i Voditelj promocije u tjedniku Nacional. Zadnjih 5 godina Norman je Direktor marketinga i razvoja poslovanja u tvrtki Huawei Technologies, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Ane Radović je starija savjetnica i voditeljica tima u agenciji Media Val, s 14 godina iskustva u komunikacijskom menadžmentu i odnosima s javnošću. Diplomirala je politologiju na Fakultetu političnih znanosti u Zagrebu, znanje je usavršavala na Londonskoj školi za odnose s javnošću te brojnim stručnim konferencijama, a posjeduje i certifikat specijalistice za javnu nabavu. U dosadašnjem se radu susrela s gotovo svim industrijama, a posljednjih se godina specijalizirala za komunikacijsko savjetovanje klijenata iz javnog sektora te upravljanje projektima koji su financirani iz fondova EU i ostalih javnih izvora, u sklopu kojih je zadužena za razvoj strategija te koordinaciju njihove provedbe.
Istraživanjem medija, javnog mnijenja i tržišta Ante Šalinović bavi se više od 20 godina. Vodio je razvoj većeg broja istraživačkih projekta i alata koji su postali tržišni standard za analizu medija i ciljnih skupina u Hrvatskoj i regiji – MEDIApuls, BRANDpuls i Dotmetrics.U pripremi i evaluaciji uspješnosti PR kampanja kroz istraživanja i analize surađuje s većim brojem oglašivača i PR agencija. Član je Organizacijskog odbora Effie Hrvatska s višegodišnjim iskustvom žiriranja na natjecanjima Effie Hrvatska i Effie Europe, strukovnih nagrada za najefikasnije marketinške kampanje.
Simon Šketa dugogodišnji je stručnjak za odnose s javnošću i digitalnu komunikaciju, bivši novinar i suosnivač iznimno popularnog slovenskog kulinarskog brenda SKETA.si. U slobodno vrijeme stvara sadržaj svog profesionalnog bloga, član je i Rotary Cluba Ljubljana. Njegovo iskustvo uključuje vođenje odjela za odnose s javnošću tada prvog mobilnog operatera u Sloveniji Mobitela, a sada je zaposlen u odjelu za odnose s javnošću Telekoma Slovenije. Osim toga, obučava zaposlenike i menadžment za učinkovito poslovno korištenje društvenih mreža, posebice platforme LinkedIn. Svoje znanje kao gostujući predavač dijeli i sa studentima nekih slovenskih fakulteta te sudionicima stručnih skupova.
Svoju karijeru Dubravka Štefanac Vinovrški je započela 2002. godine za vrijeme studija na Filozofskom fakultetu u tada najvećoj medijskoj kući Europapress holding. Iskustvo rada u medijima stekla je radeći i kao asistentica CEO-u na RTL-u, nakon čega je vodila marketinške komunikacije tvrtke Siemens s fokusom na B2B segment te bila na čelu odjela za marketing i odnose s javnošću u FMCG industriji, od toga deset godina u tvrtki dm-drogerie markt. Od 2019. godine direktorica je odjela Korporativnih komunikacija u A1 Hrvatska, gdje je zadužena za internu i eksternu komunikaciju te održivo poslovanje u Hrvatskoj i Makedoniji. A1 Hrvatska dobitnica je brojnih priznanja za vanjsku i unutarnju komunikaciju tijekom pandemije COVID-19. Kampanji NET ZERO s ciljem promocije održivih inicijativa kompanije dodijeljena je najprestižnija međunarodna PR nagrade IPRA, a internu komunikaciju tijekom pandemije COVID-19 nagradila je 2021. i Hrvatska udruge za odnose s javnošću.
Karijeru u odnosima s javnošću Morana Tuškan započela je prije (sretnih) 13 godina, u agenciji Media Val te je iza nje gotovo desetljeće agencijskog iskustva. Surađivala je na projektima i s klijentima iz različitih sektora, a najviše se ističu avio industrija te međunarodna glazbena i sportska događanja. Godine 2019. pridružila se Uredu UNICEF-a za Hrvatsku te je u proteklom razdoblju najveću pažnju posvetila provedbi komunikacijske i zagovaračke strategije programa EU Jamstvo za svako dijete, koji financira Europska unija, a provodi ga UNICEF u suradnji s partnerima te tradicionalnoj humanitarnoj utrci Mliječna staza. Vjeruje u važnost osobnog razvoja pa aktivno uči španjolski i njemački jezik, a 2021. godine postala je i alumna Akademije za politički razvoj. Članica je Hrvatske udruge za odnose s javnošću od 2009. godine.
Marko Župa do danas ima više od 10 godina profesionalnog iskustva u komunikacijama, od kojih 6 na vodećim funkcijama. Kao voditelj komunikacija jedne od najvećih prijevozničkih tvrtki u ovom dijelu Europe, upravljao je internom i eksternom komunikacijom te lobiranjem na 3 tržišta. Od 2018. godine je dio agencije F.O. Centering, gdje je ubrzo postao Managing Partner, u čijem portfelju klijenata su Westgate Shopping City, Cammeo Grupa, Kärcher, 4F, Tepihcentar, ATP Zagreb… Uža specijalnost su mu krizno i političko komuniciranje. Punopravni je član Chartered Institute of Public Relations od 2018. godine i Hrvatske udruge za odnose s javnošću te je više puta izlagao stručne radove na međunarodnim konferencijama.
Svoje projekte možete prijaviti do 23. veljače u 18 sati. Detalje natječaja, prijavnicu te korisne informacije možete naći ovdje ili se javiti na grandprix@huoj.hr.
Vezano
15. Grand PRix natječaj je otvoren!
Otvoren je 15. po redu natječaj za dodjelu godišnje nagrade Grand PRix, a najbolje prošlogodišnje komunikacijske projekte možete prijaviti do 23. veljače 2022. godine.
HUOJ preporučuje: Poslovno komuniciranje & Poslovni bonton, Eduard Osredečki
Izašlo je novo ažurirano izdanje priručnika "Poslovno komuniciranje & Poslovni bonton". Knjiga o poslovnom protokolu za najširi krug korisnika koja kroz 40 poglavlja i 304 stranice obrađuje teme koje trebaju znati svi zaposleni.
Amazonov vodeći stručnjak za umjetnu inteligenciju održao predavanje u sklopu HUOJ-evog projekta
Koncept umjetne inteligencije, određivanje njene uloge u suvremenom društvu i kako nam ona uvelike može olakšati poslovni, ali i privatni život samo su neke od tema kojih se dotaknuo Cyrus Vahid, Amazonov stručnjak za umjetnu inteligenciju u sklopu projekta Artificial Intelligence in Public Relations (AI in PR) Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ). Online predavanje i masterclass pod nazivom Umjetna inteligencija u stvarnosti - Odvajanje činjenica od fikcije druga je od pet HUOJ-evih edukacija za studente i profesore iz domaćeg komunikacijskog i STEM područja. Predavanje je moderirala Andrea Čović Vidović, profesionalna komunikatorica i voditeljica timova, dugogodišnja članica HUOJ-a.