Vijesti 24.07.2024. HUOJ

One biraju Mladu nadu!

Javni poziv za prijavu radova u četiri kategorije studentske nagrade Mlada nada otvorit će se sredinom kolovoza, a ovogodišnji žiri sastavljen je od pet izvrsnih stručnjakinja. 

Hrvatska udruga za odnose s javnošću i ove godine dodjeljuje godišnju studentsku nagradu Mlada nada koja za cilj ima promicanje izvrsnosti među studentima te razvoj motivacije za stjecanje novih znanja i vještina. Mlada nada dodjeljuje se studenticama i studentima u četiri kategorije: za najbolji seminarski rad, diplomski rad, završni rad te najbolji komunikacijski plan.

Stručni žiri sastavljen od pet članica, stručnjakinja koji predaju kolegije iz područja odnosa s javnošću na visokoškolskim ustanovama, stručnjakinja za odnose s javnošću koji rade u tvrtkama i agencijama za odnose s javnošću. Ove godine radove će ocjenjivati  Maja Fumić, doc. dr. sc. Tanja Grmuša, doc. dr. sc. Romana John, Valentina Mezdić i Andrea Veselčić.

Doc. dr. sc. Tanja Grmuša, prof. struč. stud.  završila je komunikologiju i kroatologiju na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu. Doktorirala je na poslijediplomskom doktorskom studiju Informacijskih i komunikacijskih znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Sudjelovala je na brojnim znanstvenim i stručnim skupovima u Hrvatskoj, te je objavila više znanstvenih i stručnih članaka u različitim časopisima. Voditeljica je katedre studija Marketinga i komunikacija na Poslovnom veleučilištu Zagreb, a predaje i na studijima Menadžmenta i produkcije u kulturi te Upravljanja opskrbnim lancima. Na Fakultetu hrvatskih studija izvodi nastavu na kolegijima Osnove komunikologije (prijediplomski studij) i Medijski menadžment (diplomski studij Komunikologije). Znanstveni interesi: komunikologija, interkulturalna komunikacija, poslovna komunikacija, medijski menadžment, novinarske prakse te učinci masovnih medija.

Maja Fumić univ. spec. publ. rel. je predavač na Doba fakultetu s više od šest godina iskustva u radu sa studentima, specijaliziran za ocjenjivanje akademskih radova. Kao sveučilišni specijalist za odnose s javnošću, aktivno sudjeluje u mentoriranju i sumentoriranju na završnim i diplomskim radovima, doprinosi razvoju novih ideja i akademskih istraživanja. U svom radu uživa u čitanju i analiziranju kvalitetnih radova, vjerujući da je dijeljenje znanja ključni cilj obrazovanja i znanosti. Sudjelovala je u različitim istraživačkim projektima i konferencijama te ocjenjuje na kolegijima poput Odnosa s javnošću, Poslovnog komuniciranja, Metodologije istraživanja, Odnosa s javnošću i društvene odgovornosti te Menadžmenta događaja, što joj omogućuje multidisciplinarni pristup u radu sa studentima. Njeno praktično iskustvo (HŽPP, Mediaval, UOSIKAŽU, ambasador Dobe) i predanost kvaliteti čine ju izuzetno vrijednim članom akademske zajednice. Aktivno radi na unapređenju nastavnog procesa uz upotrebu novih tehnologija i poticanju studenata na inovativno razmišljanje i istraživanje, s ciljem da svaki student ostvari svoj puni potencijal.

Doc. dr. sc. Romana John docentica je na Odjelu za komunikologiju Sveučilišta u Dubrovniku, gdje predaje većinom kolegije iz područja odnosa s javnošću, koordinira stručnu praksu i aktivno sudjeluje u realizaciji gotovo svih studentskih projekata koji su povezani s osnaživanjem njihovih znanja i vještina. Titulu doktorice znanosti iz područja informacijskih i komunikacijskih znanosti je stekla 2022. godine uspješnom obranom disertacije pod nazivom „Modeli odnosa s javnošću tijekom pandemije COVID-19 na primjeru hrvatskih muzeja“. Članica je Organizacijskog odbora međunarodne znanstvene konferencije Dubrovački medijski dani. Prije razvoja akademske karijere stekla je i praktično iskustvo kao voditeljica odnosa s javnošću i marketinga u Dubrovačkim muzejima, te visokoškolskoj instituciji Dubrovnik International University (Libertas međunarodno sveučilište). Sudjeluje u komunikacijskim i diseminacijskim aktivnostima europskih i međunarodnih kompetitivnih projekata kojima je nositelj Odjel za komunikologiju Sveučilišta u Dubrovniku (ADMO - Adria Digital Media Observatory, DU-CHECK – Centar za provjeru informacija i građansku otpornost).

Valentina Mezdić komunikacijska je savjetnica u CTA komunikacijama s iskustvom u izradi strategija, vođenju klijenata te provođenju komunikacijskih kampanja u raznim sektorima. Aktivno i strastveno sudjeluje na projektima s neprofitnim organizacijama radi poboljšanja standarda života različitih ranjivih skupina društva.Dobitnica je brojnih međunarodnih i domaćih komunikacijskih nagrada, Grand PRixa HUOJ-a, IPRA „Golden World Awards for Excellence“, „Eventiada IPRA Golden World Awards“, „European Excellence Awards“, „Effie Awards Croatia“ i „Young Lions Croatia“. U 2023. godini bila je članica stručnog žirija HUOJ-eve nagrade Grand PRix. Titulu magistre komunikologije stekla je 2021. godine na Fakultetu hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu na smjeru znanstvenog istraživanja masovne komunikacije. Studentske dane provela je u predsjedništvu Udruge studenata komunikologije i novinarstva „Komuna“ (danas USK „Agenda“) te je završila studentski program Akademije za politički razvoj.

Andrea Veselčić je menadžerica za odnose s javnošću i regulatorna pitanja za poslovnu jedinicu Coca - Cola Adria s iskustvom u kriznom menadžmentu, izradi različitih potrebnih materijala za konferencije i okrugle stolove, koordinaciji CSR projekata te vođenju eksterne komunikacije i društvenih mreža. U njenom djelovanju ističe se zanimanje za politiku i politička zbivanja te zakonodavstvo kroz obnašanje dužnosti komunikacijskog stručnjaka za zastupnika u Europskom parlamentu, u uredu predsjednika RH te Ministarstvu zdravstva. Njezino bogato iskustvo oplemenilo je i rad u komunikacijskom uredu Colić, Laco i partneri gdje je kao konzultantica odnosa s javnošću izrađivala komunikacijske planove i materijale za klijente iz raznih industrija, radila na jačanju tržišne pozicije i reputacije klijenata te koordinirala s brojnim NVO i javnim sektorom. Osim titule magistre novinarstva kojeg je stekla na Fakultetu političkih znanosti, završila je i Akademiju za politički razvoj, Trening kriznog komuniciranja te stekla diplomu Instituta za kulturnu diplomaciju.
 

Natječaj se otvara sredinom kolovoza, a nagrade će biti dodijeljene 4. prosinca 2024. u sklopu jubilarne 10. Studentske konferencije Neki novi klinci.

Kolačići

Koristimo vlastite kolačiće i kolačiće treće strane kako bismo Vam mogli prikazati web stranicu i razumijeti kako je koristite, s pogledom na poboljšanje usluga koje nudimo. Ako nastavite s pregledavanjem, smatramo da prihvaćate upotrebu kolačića.