Vijesti 19.09.2024. HUOJ

Održan Carpe diem u Komunikacijskom laboratoriju

Carpe diem održan je u Komunikacijskom laboratoriju povodom predstavljanja ideje koja stoji iza kampanje „Priča koja vrijedi svakog slova“, a koju je agencija oblikovana za klijenata Marodi.

Sudionici su imali priliku čuti razvojni put od ideje do realizacije, odnosno cijeli proces od početnog oblikovanja i nizanja različitih zamisli i vizija pa sve do trenutka saznanja da su prva hrvatska PR agencija nagrađena prestižnom Cannes Lion nagradom.

Kampanju su predstavili ključni članovi tima, Manuela Šola, General Manager Komunikacijski laboratorij, Kristina Gotovac, voditeljica projekta ispred Komunikacijskog laboratorija te Nikola Žinić, Co-Chairman and Chief Creative Officer, glavni voditelj projekta Bruketa&Žinić&Grey.

Sudionici Carpe diema sa zanimanjem su slušali razvoj ideje iza izrade knjige, a ne nekog drugog digitalnog alata te povezanost između Marodi tjestenine i Međimurske popevke. Članovi tima dotakli su se i poteškoća koje su se javljale prilikom oblikovanja kampanje, a potom i krajnjeg produkta knjige na čijim se posljednjim stranicama, skroz u koricama krije paketić koji sadržava sva slova izrađena od tjestenine Marodi. Ova jedinstvena kampanja zasigurno će ostati zapamćena te dugi niz godina prepričavana i zbog njezine velike važnosti za Međimursku županiju s obzirom na to da je polučila proglašenjem Međunarodnog dana međimurske popevke i time ju zauvijek stavila pod zaštitu UNESCO-a.

Komunikacijski laboratorij je agencija za odnose s javnošću koja u svome radu stavljaju fokus na oblikovanje integriranih komunikacijskih rješenja te komunikacije kojoj je cilj razvoj odnosa i stvaranje vrijednosti kompanija, brendovima, pojedincima i institucijama.

Carpe diem je mjesto susreta stručnjaka za odnose s javnošću i druge komunikacijske stručnjake, dajući im priliku da se pobliže upoznaju s radom, aktivnostima, strategijama i kampanjama agencija odnosa s javnošću ili različitih komunikacijskih odjela organizacija, tvrtki, javnog i državnog sektora. Ovi susreti omogućuju bolje razumijevanje rada različitih sektora i oblikovanja komunikacijskih strategija i rješenja za klijente iz različitih industrija. Nadalje, Carpe diem predstavlja idealnu priliku za umrežavanje, produbljivanje znanja te kroz dijeljenje iskustva osiguravaju zajednički napredak unutar same komunikacijske industrije.

Kolačići

Koristimo vlastite kolačiće i kolačiće treće strane kako bismo Vam mogli prikazati web stranicu i razumijeti kako je koristite, s pogledom na poboljšanje usluga koje nudimo. Ako nastavite s pregledavanjem, smatramo da prihvaćate upotrebu kolačića.