Novo izdanje međunarodne nagrade privuklo gotovo dvostruko više projekata!
Natječaj za drugo, izmijenjeno izdanje međunarodne dodjele nagrada the! Awards je završen.
Nagrada the! Awards je prije svega priznanje stručnjacima i kolegama, ali i motivacija za dodatne napore, inovativnost i prezentaciju struke odnosa s javnošću i važnosti komunikacije u javnosti. Dodatna vrijednost nagrade je edukacija i usavršavanje koje proizlazi iz razmjene iskustva i znanja kroz prezentaciju komunikacijskih projekata.
Pristiglo je ukupno 19 prijava, a nakon prvog kruga glasovanja i odabira projekata koji idu u finale, započet će pripreme za Smotru finalista.
Datum održavanja Smotre finalista bit će naknadno objavljen.
Sretno svima!
Vezano
Satnica Smotre finalista 15. Grand PRixa
Smotra finalista održat će se u utorak, 5. travnja od 9:30 sati prema utvrđenoj satnici (satnica je podložna manjim izmjenama!)
Poznati su finalisti 15. Grand Prixa!
Stručni žiri ocijenio je sve pristigle projekte te tajnim i anonimnim glasovanjem donio odluku o finalistima 15. Grand PRix-a.
Stručnjakinja iz tvrtke Meta hrvatskim studentima otkrila kako se nekadašnji Facebook nosi s europskim AI politikama
Umjetna inteligencija (AI) široko je poznat pojam koji posljednjih godina, osim svojom primjenom, plijeni pažnju zbog nastajućih regulativa vezanih za njeno korištenje. Kako bi pojasnila stajalište tvrtke Meta (nekadašnji Facebook) prema Uredbi o umjetnoj inteligenciji (AI Act) i općoj politici vezanoj za umjetnu inteligenciju na europskoj razini, Metina menadžerica javnih politika za AI i fintech održala je predavanje u sklopu projekta Artificial Intelligence in Public Relations (AI in PR) Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ). Angeliki Dedopoulou podijelila je vlastito iskustvo o potrebnim vještinama za rad s umjetnom inteligencijom, kao i korisne savjete studentima za ostvarivanje novih poslovnih prilika. Predavanje je moderirala Andrea Vodanović, stručnjakinja za odnose s EU institucijama tvrtke UTOPIA, Bruxelles.