Ne odgađajte kupnju knjige za sutra kad je možete kupiti već danas
Kolekcija Biblioteke PRint pruža dragocjene uvide u svijet komunikacijskih znanosti.
Knjige su namijenjene studentima, stručnjacima za odnose s javnošću te svima koji žele razumjeti ključne aspekte poslovanja kroz prizmu komunikacije. Kroz ove knjige pronaći ćete korisne smjernice za unaprjeđenje vlastitih vještina i bolje razumijevanje važnosti komunikacije u današnjem poslovanju.
U ponudi su:
Ova knjiga predstavlja novi okvir za podršku budućem razvoju komunikacijskih odjela u poduzećima, neprofitnim i drugim organizacijama. Autori su svoje razumijevanje izvrsnosti komunikacije iznijeli kroz devet temeljnih zapovjedi.
Odnosi s medijima u lokalnoj i regionalnoj samoupravi u Hrvatskoj, Ermina Duraj - 𝟭𝟳𝗲𝘂𝗿𝗮
Prvi priručnik koji na jednome mjestu obuhvaća teoriju i praksu funkcioniranja djelatnosti odnosa s javnošću u jedinicama lokalne i područne samouprave rezultat je višegodišnjega rada autorice u javnome sektoru.
Odnosi s javnošću, Ana Tkalac Verčič - 𝟯𝟰𝗲𝘂𝗿𝗮
Prvi hrvatski sveučilišni udžbenik o odnosima s javnošću predstavlja izuzetan doprinos OSJ kao suvremenoj komunikacijskoj disciplini u Hrvatskoj, a važnost knjige je upravo u pristupu čitateljima koje se upoznaje s velikim brojem teorija relevantnih za studente i profesionalce svugdje u svijetu.
Odnosi s javnošću u jedinicama lokalne samouprave, Drago Martinović - 𝟯𝟯𝗲𝘂𝗿𝗮
Obrađuje lokalnu samoupravu, odnosno organiziranost odnosa s javnošću u gradovima u Republici Hrvatskoj, ali i organiziranost i
usporedbu razvoja odnosa s javnošću u jedinicama lokalne samouprave u Bosni i Hercegovini s ranijim istraživanjima.
Uspjeh je izbor – jednostavni savjeti za učinkovitu komunikaciju, Melita Pavlek - 𝟲,𝟱𝟬𝗲𝘂𝗿𝗮
Priručnik daje korisne savjete o motivaciji, komuniciranju i javnom nastupu uz praktične vježbe i prijedloge različitih aktivnosti vezanih uz poboljšanje komunikacijskih vještina.
Priručnik za političke kampanje – lekcije s bojišnice, Lionel Zetter - 𝟱𝗲𝘂𝗿𝗮
Bez obzira natječete li se kao kandidat na izborima, vodite kampanju ili samo pomažete u njezinu odvijanju, ovaj priručnik nezaobilazno je štivo za vas.
Svoj primjerak naručite ispunjavanjem obrasca na: https://www.huoj.hr/projekti/print-biblioteka/
Ovisno o odabranom izdanju, za više kupljenih istih primjeraka knjige odobravamo popust, a svaki kupac dobiva i poklon iznenađenje.
Vezano
„Uspjeh je izbor!“ autorice Melite Pavlek istražuje nepresušno vrelo vlastitih rješenja
Novo HUOJ-evo izdanje Uspjeh je izbor - jednostavni savjeti za učinkovitu komunikaciju autorice Melite Pavlek predstavljena je 12. prosinca 2023. u Knjižnici i čitaonici Bogdana Ogrizovića.
HUOJ preporučuje: Odnosi s javnošću u jedinicama lokalne samouprave, dr. sc. Drage Martinovića
Knjiga je primarno smještena u kontekst komunikološke teorije i prakse, a obuhvaća i druga znanstvena područja, ponajprije sociologiju medija i društva i pravo, te se može smatrati interdisciplinarnom analizom značaja i uloge medija i odnosa s javnošću u jedinicama lokalne samouprave i kao takva trebala bi pronaći svoje mjesto na studijima komunikologije, novinarstva, odnosa s javnošću, politologije i prava.
HUOJ preporučuje: Izvrsnost komunikacije - Kako razviti, upravljati i voditi izuzetne komunikacije
Izvrsnost komunikacije - Kako razviti, upravljati i voditi izuzetne komunikacije autora Ralpha Tencha, Dejana Verčiča, Ansgar Zerfassa, Ángelesa Morena, i Piet Verhoevena bit će predstavljeno u četvrtak 16. ožujka u 15 sati u Knjižnici Bogdana Ogrizovića, Preradovićeva 5 u Zagrebu.