Najposjećenija PR konferencija okupila vodeće svjetske i domaće komunikacijske stručnjake
Veliki broj sudionika potvrdio interes za odnose s javnošću
Post, like, tweet – tko zapravo posjeduje utjecaj?
Danas je u Kaptol Boutique Cinema otvoren najvažniji strukovni događaj Hrvatske udruge za odnose s javnošću, KOMferencija o komunikacijama. Jubilarni, dvadeseti put po redu na jednom mjestu okupili su se vodeći stručnjaci medijske industrije i odnosa s javnošću, ali i brojni poduzetnici koji sudjeluju na panelima, radionicama i predavanjima čije je glavno pitanje – tko posjeduje utjecaj te kako se on koristi kroz komunikacijske kanale?
Društvene mreže izazvale su revoluciju u načinu na koji prenosimo poruke. Biti dio tog svijeta veliki je izazov, ali i prilika. Iz tog razloga jedan od panela posvećen je pitanju jesu li društvene mreže presudne za vidljivost brenda, na kojem sudjeluju poduzetnici koji mudro koriste društvene medije te njihov utjecaj za razvoj i promociju vlastitih biznisa.
Vodeći hrvatski poduzetnici i inovatori iz Infobipa, Bellabeata i Microblinka istaknuli su važne lekcije o komunikaciji u tech industriji koja često slovi za nekomunikativnu i zatvorenu zajednicu. Na aktualnu temu sve većeg angažmana poznatih osoba u društveno-odgovornim pokretima osvrnut će se producentica Jelena Veljača na panelu o celebrity aktivizmu na kojem će govoriti o načinima iskorištavanja medijskog kapitala za pomoć žrtvama nasilja.
Iako je u Michelinova zvjezdica priznanje za kulinarsko umijeće vrhunski chefovi Ana Ugarković, Rudi Štefan, Jure Tomič i Tvrtko Šakota na jednom od panela diskutirati će na temu koliko im je komunikacija važna u poslu i koliko je pridonijela njihovu uspjehu.
Sudionici KOMferencije imaju mogućnost sudjelovanja na radionicama kojima će proširiti svoje znanje o brendingu poslodavaca, postavljanju strategije za brendove te vještinama medijskog nastupa o kojima će govoriti Enea Hasukić i Maja Vratarić.
Svjetski teoretičari poput Bey-Ling She, voditeljice visokog obrazovanja kalifornijskog fakulteta College of Communications i PR stručnjaka berlinskog ureda agencije Brunswick, Carla Grafa von Hohenthala u svojim predavanjima složni su u jednom – današnja komunikacija mora iskrena, jasna i transparentna.
Zajednička misija predavača i govornika, kroz teorijske te primjere iz prakse, je prenijeti publici poruku da svi imamo utjecaj u zajednici u kojoj djelujemo, a s njome i veliku društvenu odgovornost.
KOMferencija utjecajem kao središnjom temom želi istaknuti koliko je komunikacija važan aspekt svakog posla, djelatnosti i interakcije, a otvaranjem ove teme pokrenuo se dijalog između različitih kreatora društvenog utjecaja čija se predavanja i paneli očekuju i sutra.
Cjelovit program oba dana konferencije pronađite na službenoj stranici KOMferencije i službenoj stranici HUOJ-a te na društvenim mrežama.
Galerija slika
Vezano
Carl Graf von Hohenthal: Općenito je previše informacija i medija, a publika nije sigurna kome vjerovati
Najveći izazov odnosa s javnošću je pronalazak točnih informacija u bučnom svijetu, od kojih su mnoge informacije neistinite
Iako kritizirani od mnogih, influenceri su nova generacija javnih osoba
Od političara, preko utjecaja društvenih mreža do civilnog društva – kako se mijenjala definicija utjecaja?
Najvažnija komunikacijska valuta danas je - utjecaj
Na ovogodišnjoj KOMferenciji vodeći svjetski komunikatori pokušati će odgovoriti na pitanje – tko danas posjeduje utjecaj?