Vijesti 21.08.2023. HUOJ

Mlada nada 2023. - Žiri iščekuje vaše prijave!

Natječaj se otvara 1. rujna, a nagrade će biti dodijeljene 10. studenoga 2023. u sklopu Studentske konferencije Neki novi klinci. 

Kroz projekt Mlade nade promičemo izvrsnost među studentima i potičemo na nastavak obrazovanja i stjecanje novih znanja i vještina u odnosima s javnošću.

Zainteresirani studenti svoje radove mogu prijaviti u četiri kategorije; najbolji komunikacijski plan, najbolji završni rad, najbolji diplomski rad i najbolji seminarski rad.

Ovogodišnji žiri čine predstavnici iz obrazovanja, agencije i korporacije. 

Krunoslava Blaha, nakon završene srednje škole u Bjelovaru, studirala je na Pravnom fakultetu – Upravno pravo. Prije završetka studija radila je za HRT kao novinar (1997. do 2000.). Osim iskustva koje je stekla kao novinar, radila je i na poslovima organizacije u produkciji. Nakon rođenja sina radi kao Zone manager u AVON Hrvatska do 2007. U PEVEC d.o.o. od 2007. zaposlena je na mjestu glasnogovornice. Uz taj posao, na razini Grupe Pevec, radila je u odijelu za marketing do stečaja tvrtke. Potom, kratko je zaposlena u tvrtki GALEA, a nakon toga otvara tvrtku KOCKA d.o.o. te prolazi krizni PR cijele tvrtke Pevec. Nakon toga, 2012. otvara COLLOCO d.o.o. agenciju za PR, marketing i promociju koja posluje uspješno već 12 godina.   

izv. prof. dr. sc. Marina Đukić izvanredna je profesorica na Akademiji za umjetnost i kulturu u Osijeku, gdje izvodi kolegije iz područja medija i odnosa s javnošću. Voditeljica je doktorskog interdisciplinarnog studija Komunikologija Doktorske škole Sveučilišta J.J. Strossmayera u Osijeku i Poslijediplomskog specijalističkog studija Odnosi s javnošću i komunikologija Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku. Diplomirala je novinarstvo na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu (2004), završila poslijediplomski specijalistički studij „Master in European Studies“ (2008.) te doktorski studij Kulturologije (smjer Medijska kultura) Sveučilišta u Osijeku (2015.). Dosadašnje radno iskustvo uključuje šest godina rada u agenciji za odnose s javnošću Spona integrirane komunikacije iz Zagreba kao konzultantica. Od 2010. zaposlena je na Odjelu za kulturologiju, odnosno od 2018. na Akademiji za umjetnost i kulturu u Osijeku, Odsjeku za kulturu, medije i menadžment. Objavila je 25 znanstvenih radova i tri uredničke knjige, sudjelovala na brojnim znanstvenim skupovima, bila član programskih i organizacijskih odbora znanstvenih skupova, recenzirala radove u znanstvenim časopisima i zbornicima.

dr. sc. Đorđe Obradović, docent Sveučilišta u Dubrovniku, nastavu izvodi na preddiplomskom studiju „Mediji i kultura društva“ (kolegiji Osnove novinarstva, Osnove komunikologije, Tiskani mediji, Mediji i društvo) i diplomskim studijima „Mediji“ (kolegiji Medijska kultura, Komunikološki aspekti medija, Etika novih medija i Agencijsko novinarstvo) i „Odnosi s javnostima“ (kolegiji Odnosi s medijima i Odnosi s javnostima i lobiranje) na Odjelu za komunikologiju Sveučilišta u Dubrovniku te kao gostujući nastavnik na doktorskim studijima Sveučilišta Sjever i Sveučilišta u Mostaru. Objavio je jednu znanstvenu monografiju (Otkrivanje Rotera), uredio jedan znanstveno-stručni zbornik radova (djelo novinara Rudimira Rotera), više od 20 znanstvenih radova u međunarodnim časopisima. Član je uredništava nekoliko međunarodnih časopisa i recenzirao je više sveučilišnih udžbenika iz informacijskih i komunikacijskih znanosti.

dr. sc. Suzana Obrovac Lipar je u svom radnom vijeku radila na različitim pozicijama od asistenta do direktora marketinga i odnosa s javnošću u bankarskom sektoru, turizmu i medijima, a od 2012. zaposlena je na Hrvatskom katoličkom sveučilištu gdje vodi Ured za odnose s javnošću. U Amsterdamu 2008. zajedno sa svojim timom na međunarodnom natječaju „Cross Media Awards“ u organizaciji novinske udruge Ifra XMA u konkurenciji od 56 izdavača iz 27 zemalja sa 66 projekata osvojila je 3. mjesto i nagradu za prilog „Putovanja“ Večernjeg lista. Doktorica je informacijskih i komunikacijskih znanosti. Autorica je šest znanstvenih radova, suurednica dva zbornika radova, suurednica jedne monografije i suautorica jedne izložbe. 

Helena Radić Bosanac direktorica je korporativnih komunikacija i društveno odgovornog poslovanja divizije Grupe pića unutar Fortenova grupe te je zadužena za kompanije: Jamnica plus u Hrvatskoj, Sarajevski kiseljak u BiH, Mg Mivela u Srbiji te kompaniju Jamnica mineralna voda u Sloveniji. Prije toga bila je rukovoditeljica Odsjeka za promociju i sustav posjećivanja u Parku prirode Lonjsko polje gdje je bila odgovorna za izradu i provođenje komunikacijske strategije Parka te upravljanje posjetiteljskim centrima i razvoj posjetiteljske infrastrukture. U Park je došla iz kompanije HEINEKEN Hrvatska u kojoj je gotovo deset godina radila u Odjelu korporativnih poslova na internoj i eksternoj komunikaciji, projektima korporativne društvene odgovornosti te brend PR-u. Prije HEINEKENA bila je novinarka i urednica u informativnom programu Otvorenog radija. Diplomirala je na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu te se dodatno educirala i usavršavala u području odnosa s javnošću, krizne komunikacije i leadreshipa.

 

Kolačići

Koristimo vlastite kolačiće i kolačiće treće strane kako bismo Vam mogli prikazati web stranicu i razumijeti kako je koristite, s pogledom na poboljšanje usluga koje nudimo. Ako nastavite s pregledavanjem, smatramo da prihvaćate upotrebu kolačića.