Vijesti 11.03.2021. Media Marketing

Mario Aunedi Medek: Vjerujemo da ćemo uvođenjem međunarodne nagrade za odnose s javnošću pokrenuti natjecanje u izvrsnosti – ne samo zbog nagrada, već želje da radimo dobar posao

Prijavljuju se kampanje realizirane tijekom kalendarske godine, odnosno 2020. godine. Mogu biti lokalne, ali i međudržavne.

Mario Aunedi Medek, direktor agencije Media Val iz Zagreba, prije nepunih pet mjeseci izabran je za predsjednika HUOJ-a, krovne udruge hrvatskih piarovaca. U svojim prvim izjavama kazivao je kako će se zalagati za izvrsnost u odnosima s javnošću. Jedan od projekata koji bi trebao promovirati izvrsnost je i Grand PRix koji će biti dodijeljen za najbolje PR projekte u šest kategorija na području Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine.

Media Marketing: HUOJ je ove godine uveo međunarodni Grand PRix i tako otvorio mogućnost za prijave iz Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine. Šta vas je motiviralo da iskoračite sa Grand PRix nagradom u regiju?

Mario Aunedi Medek: Godišnja nagrada Grand PRix izraz je priznanja Hrvatske udruge za odnose s javnošću za izvrsnost u postignućima u području odnosa s javnošću i ima kontinuitet dug već četrnaest godina. Smatramo da su nagrada i svi njezini procesi spremni za širenje na tržište van naših granica. U ovoj prvoj fazi nagradom želimo okupiti kolege iz regije, a onda postupno širiti i dalje.

Također, kvaliteta projekata koji su pristizali svih ovih godina na nacionalni natječaj vrijedan su izvor znanja za cijelu regiju pa i šire. Vrijeme je da krenemo intenzivnije raditi na razmjeni znanja i iskustava jer je tržište u isto vrijeme i malo i veliko, a izvrsni projekti ono su o čemu bi se svi, koji su u industriji odnosa s javnošću, trebali biti upoznati i koje bismo trebali slaviti.

Media Marketing: Ko se sve može prijaviti?

Mario Aunedi Medek: Otvorili smo mogućnost prijava u šest natjecateljskih kategorija iz kojih je jasno tko su potencijalni prijavitelji: Grand PRix za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijamaza odnose s javnošću za velika, mala i srednja trgovačka društva, društveno odgovorno poslovanje, unutrašnju komunikaciju i kriznu komunikaciju.

Prema tome, potencijalni prijavitelji su ustanove, udruge i nevladine organizacije, agencije i korporacije.

Media Marketing: Da li se mogu prijaviti isključivo kampanje realizirane na području najmanje dvije države regije, ili se mogu prijaviti i lokalne kampanje?

Mario Aunedi Medek: Prvobitna ideja i želja bila je mogućnost otvaranja naše nagrade međunarodnom tržištu, davanje prilike svima iz regije da se pohvale svojim najboljim ostvarenjima.

Prijavljuju se kampanje realizirane tijekom kalendarske godine, odnosno 2020. godine. One mogu biti lokalne, ali i međudržavne. Najvažnije je u prijavnim materijalima ispuniti zadane uvjete koji su vrlo jasno propisani, a na temelju kojih će stručni žiri sastavljen od predstavnika svih uključenih država dati ocjenu svakoj od prijava.

Media Marketing: U krizi koja je svijet zadesila 2008. godine, kada su umanjivani budžeti za oglašavanje, PR je gotovo eksplodirao jer se za manje novaca moglo dobiti više (boljeg) medijskog prostora. Da li se to ponovilo i sad sa pandemijom izazvanom koronavirusom?

Mario Aunedi Medek: Pandemija nam je donijela stanje stalne krizne situacije koja sada traje već godinu dana stoga se uslijed gospodarske krize nerijetko kod dogovaranja poslova razgovara o mogućnostima pružanja znatno više usluga za jednaku naknadu. U trenutačnoj situaciji, u Hrvatskoj, oni koji su izvrsni imaju više posla nego ikad, a vjerujem da je tako i vani. Ova je kriza velika prilika za odnose s javnošću i sve nas koji se bavimo tim poslom jer možemo pokazati snagu i važnost komunikacije u kriznim vremenima. Možemo je promatrati i kao priliku za učenje jer se mnogi od nas dosad nisu imali prilike susresti s krizom tolikog razmjera, a ne možemo isključiti mogućnost da će ih u budućnosti biti još.

Media Marketing: Na čelu ste komunikacijske agencije Media Val. Koliko sa te pozicije uviđate potrebu uvođenja regionalne nagrade za PR projekte?

Mario Aunedi Medek: Kao što sam već spomenuo, kao organizacija (HUOJ), želimo podijeliti i razmijeniti iskustva s kolegama iz struke jer se na taj način razvijamo, pratimo i primjenjujemo trendove, širimo i razmjenjujemo stečena znanja. Naravno, agencija tu ima i dodatni motiv, a to je odmjeravanje snaga na regionalnoj sceni. Želimo testirati svoje znanje, usporediti projekte na kojima radimo s našim klijentima s onima izvan granica naše zemlje. Da bi postali izvrsni, stručnjaci za odnose s javnošću žele se uspoređivati s kolegama iz regije – postoji znatiželja za približavanjem izvrsnih projekata iz kojih onda svi kao struka možemo učiti. Naravno da će prijavitelji željeti i pobijediti – pa tko ne bi osvojio laskavu titulu najboljeg projekta u regiji?

Krajnji je cilj usmjeriti sve kolege, cijelu struku na izvrsnost. Vjerujemo da ćemo uvođenjem međunarodne nagrade pokrenuti natjecanje u izvrsnosti – ne samo zbog nagrada, već želje da radimo dobar posao.

Kolačići

Koristimo vlastite kolačiće i kolačiće treće strane kako bismo Vam mogli prikazati web stranicu i razumijeti kako je koristite, s pogledom na poboljšanje usluga koje nudimo. Ako nastavite s pregledavanjem, smatramo da prihvaćate upotrebu kolačića.