Marijan Palić: Kako je digital osvojio lokalne izbore?

Studentska sekcija Hrvatske udruge za odnose s javnošću organizira predavanje Marijana Palića na temu političke komunikacije na internetu i društvenim mrežama. Predavanje će se održati u petak, 18. lipnja s početkom u 17 sati putem platforme Zoom.
Online predavanje pod nazivom „Kako je digital osvojio lokalne izbore?“ namijenjeno je prije svega studentima, ali i svima onima koji žele saznati što političku kampanju na društvenim mrežama čini uspješnom, kako lajk pretvoriti u glas i tko se na posljednjim lokalnim izborima istaknuo kao primjer dobre i loše prakse. Sudjelovanje je besplatno, a prijave su otvorene do 17. lipnja, putem obrasca koji se nalazi na poveznici!
Politička komunikacija nadilazi komunikaciju kakvu smo do sada poznavali, a svoj puni potencijal nerijetko ostvaruje i na društvenim mrežama. Prema podacima Hootsuita iz siječnja 2021. godine broj korisnika društvenih mreža u Hrvatskoj iznosio je 68.4% ukupnog stanovništva. Spojimo li ovaj podatak s fizičkim ograničenjima pandemije uzrokovane korona virusom, ne čudi što su ovogodišnji kandidati lokalnih izbora internet i društvene mreže prepoznali kao značajan kanal za kreiranje političkih kampanja i svoju komunikaciju usmjerili na digital. O političkoj komunikaciji, uspjehu i neuspjehu digitalnih kampanja te lokalnim izborima sudionici online predavanja imat će priliku slušati od stručnjaka za digitalne komunikacije Marijana Palića.
Marijan Palić stručnjak je u području digitalnog marketinga, marketing manager u IT tvrtki Agency04, predavač na visokom učilištu i autor knjige „Atomski marketing“ s dugogodišnjim iskustvom i mnoštvom uspješnih projekata iza sebe. U području digitalnih komunikacija, Marijan Palić ostvario je izniman uspjeh tijekom parlamentarnih izbora kao voditelj digitalne kampanje Mosta, a posebne rezultate ostvaruje i kao konzultant na različitim sportskim projektima.
Vezano
Dobre prakse prepoznala i svjetska organizacija Global Alliance
Global Alliance for Public Relations and Communications prepoznao rad naše organizacije na reputaciji struke odnosa s javnošću.
HUOJ u članstvu IPRA-e
Hrvatska udruga za odnose s javnošću postala dio međunarodne organizacije za odnose s javnošću – International Public Relation Association (IPRA).
Dobitnik nagrade za razvoj struke - Dejan Verčič
Grand PRix za doprinos struci odnosa s javnošću ide u ruke prof. dr. sc. Dejana Verčiča, profesora i pročelnika Odjela za komunikologiju i Centra za marketing i odnose s javnošću Fakulteta za društvene znanosti Sveučilišta u Ljubljani te partner i partner i direktor za znanje u Herman & partnerji d.d.o.