Komunikacijska kampanja Popisa stanovišta, kućanstava i stanova u Hrvatskoj 2021. osvojila zlato na najprestižnijoj svjetskoj dodjeli PR nagrada IPRA GWA
Agencija Abeceda komunikacije i Državni zavod za statistiku nagrađeni su u kategoriji Odnosi u zajednici i na taj način dobili međunarodno priznanje za izvrsnost u odnosima s javnošću
Najprestižnija svjetska PR nagrada IPRA Golden World Awards for Excellence (GWA) objavila je ukupno 91 pobjednika najboljih PR projekata u 2022. godini, među kojima su se našle i agencije iz Hrvatske. Abeceda komunikacije, komunikacijska agencija koja djeluje na tri tržišta (Hrvatska, Slovenija i Bosna i Hercegovina) i certificirani je partner Global Communication PR Networka, nagrađena je sa zlatnom nagradom u kategoriji Odnosi u zajednici, za projekt Popis stanovništva, kućanstava i stanova u Republici Hrvatskoj 2021. godine za klijenta Državni zavod za statistiku. Ovo globalno natjecanje organizira vodeća svjetska mreža PR stručnjaka IPRA, a dobitnici GWA pokazuju najviši standard izvrsnosti.
„IPRA GWA je PR-ovski Oscara i velika je čast biti među nagrađenim projektima. Iznimno smo ponosni na dobiveno svjetsko priznanje, ali i zahvalni dodijeljenom povjerenju našeg klijenta. Projekt Popis stanovništva, kućanstava i stanova bio je jedan od najvećih projekata provedenih u Hrvatskoj 2021. godine, a posebno smo ponosni što smo uspjeli ostvariti cilj kampanje gdje se samostalno popisalo više od 40% stanovništva. Čestitam također i kolegama iz CTA komunikacije i Hrvatskog Telekoma na osvojenim nagradama. Ovakvim priznanjima dokazujemo da projekti iz male države kao što je Hrvatska, mogu imati svjetski odjek“, izjavila je vlasnica i direktorica agencije Abeceda komunikacije Marina Bolanča.
Svjetski izazovi i pandemija koronavirusa potaknuli su globalnu PR industriju na pomicanje granica svoje kreativnosti. Finalisti iz svih dijelova svijeta prijavili su svoje projekte u ukupno 38 kategorija, među kojima su najpopularnije bile klimatske promjene, korporativna odgovornost, digitalna kreativnost i angažman zajednice. Međunarodni žiri od 39 stručnjaka iz cijelog svijeta, uključujući Austriju, Finsku, Japan, Saudijsku Arabiju, SAD i UK, ocijenio je svakog finalista prema pet kriterija: problem ili prilika, istraživanje, planiranje, izvedba i ishod.
„Iznimno sam ponosna što će Popis stanovništva, kućanstava i stanova 2021. godine ući u povijest hrvatske statistike kao prvi moderniziran način prikupljanja podataka. To je nastavak uspješnog puta digitalizacije u Republici Hrvatskoj, a tome u prilog ide postotak građana koji su se samostalno popisali. Zahvaljujem svim građanima na odazivu i uključivanju u ovaj iznimno važan projekt za našu zajednicu koji je evo sada i zaslugom svih nas proglašen jednom od najboljih kampanja u svijetu“, zaključila je Lidija Brković, glavna ravnateljica Državnog zavoda za statistiku.
U rujnu 2021. godine proveo se prvi digitalni Popis stanovništva, kućanstava i stanova u Republici Hrvatskoj 2021. za koji je osmišljena PR i kreativna kampanja s produkcijom TV i radio spotova, OOH oglašavanjem, kampanjom na društvenim mrežama i promotivnim materijalima. Cilj kampanje bio je utjecati na što veći broj samostalno popisanih građana kako bi se smanjio kontakt s terenskim popisivačima zbog pandemije. Ukupno se samostalno popisalo 1.637.000 građana, odnosno više od 40% ukupnog stanovništva Hrvatske.
Vezano
Dvije domaće dobrotvorne kampanje osvojile najvažniju svjetsku PR nagradu
Čak dvije hrvatske kampanje koje su pomogle najranjivijim skupinama našeg društva, međunarodni žiri postavio je u sam vrh izvrsnosti ovogodišnjeg izdanja najvažnije svjetske nagrade za odnose s javnošću, Golden World Awards for Excellence Međunarodne udruge za odnose s javnošću (International Public Relations Association – IPRA). Stratešku komunikaciju prema javnosti za oba projekta osmislila je i provodila agencija CTA komunikacije.Kampanja „1100 kilometara za 1100 terapija” za Udrugu roditelja djece s teškoćama u razvoju „Brački pupoljci” i planinare Ranka Dragičevića i Daniela Lončara odnijela je pobjedu u kategoriji nevladinih organizacija, dok je pothvat maratonca Kristijana Sindika „Zlatna vrpca - 7 maratona u 7 dana” nagrađen u kategoriji organizacije događaja.
Umjetna inteligencija (p)ostat će glavni alat komunikacija
„Projektom Artificial Intelligence in Public Relations (AI in PR) približili smo područje umjetne inteligencije preko dvjesto mladih komunikacijskih stručnjaka. U suradnji s Veleposlanstvom Sjedinjenih Američkih Država u Hrvatskoj, glavni cilj bio je povezivanje komunikacijskog i STEM područja. Moram naglasiti kako je ovo prvi projekt takvog tipa u državi te sam na njega iznimno ponosan. Vjerujem da je završno predavanje o budućnosti umjetne inteligencije bilo i svojevrsni uvod u mnoštvo novih i inlvativnih projekata koji nam dolaze", poručio je Mario Aunedi Medek na jučerašnjoj završnoj konferenciji projekta AI in PR koja se održala u 17 sati u Edward Bernays Visokoj školi za komunikacijski menadžment.
AI in PR - THE NEXT STEPS
Pozivamo vas na posljednju u nizu radionica te završnu konferenciju projekta Artificial Intelligence in Public Relations koja će se održati u ponedjeljak, 13. lipnja s početkom u 17 sati na Edward Bernays University College, Ratkajev prolaz 8, Zagreb.