Jubilarna 20. KOMferencija postaje dvodnevni epicentar komunikacijske industrije
Zagreb će 4. i 5. prosinca ugostiti vodeće strane i hrvatske komunikatore
Što je utjecaj, tko ga i kako definira? Imaju li danas veći utjecaj pojedinci na društvenim mrežama ili medijske kuće? Utjecaj je ujedno i glavna tema jubilarne 20. KOMferencije koja će se održati 4. i 5. prosinca u Kaptol Boutique Cinema u Zagrebu, u organizaciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ).
Na pitanja koja se dotiču utjecaja i njegovog djelovanja pokušat će odgovoriti strani i hrvatski komunikacijski stručnjaci, gospodarstvenici i poduzetnici kojima je komunikacija od presudne važnosti za poslovanje, dok će jedan od panela okupiti najpopularnije hrvatske utjecajnike – osobe koje su utjecaj i moć društvenih mreža pretvorile u vlastiti posao.
Malo koja konferencija svojim raznolikim programom i interdisciplinarnim temama na istom mjestu uspije skupiti stručnjake iz različitih područja kao što to organizatori KOMferencije rade godinama. Nakon prošlogodišnjih rekordnih 500 sudionika ovogodišnja konferencija spremna je za podizanje ljestvice.
Govornici i predavači bit će vodeći domaći komunikatori koji će se okupiti na četiri ključna predavanja, četiri panela te na više od dvadeset radionica, debat razgovora i drugih formata. KOMferencija će ugostiti i stručnjake iz Microsofta, komunikacijskih agencija te mnogih drugih velikih tvrtki i agencija.
Dio KOMferencije organizatori su odlučili posvetiti panelu koji ističe važnost i utjecaj komunikacije u procesu predsjedanja Hrvatske Europskom unijom, što je trenutno jedna od gorućih tema u medijima. Paralelno s panelima i predavanjima, sudionici će se moći prijaviti na radionice koje će biti posvećene temama poput javnog nastupa, uporabi digitalnih medija u odnosima s javnošću i dr.
Early bird prijave otvorene su do 15. listopada 2019., a prijaviti se možete na službenoj stranici KOMferencije. Sve ostale informacije o predavačima, panelima i programu pratite na stranici konferencije te službenoj stranici KOMferencije.
Galerija slika
Vezano
Jubilarna 20. KOMferencija postaje dvodnevni epicentar komunikacijske industrije
Zagreb će 4. i 5. prosinca ugostiti vodeće strane i hrvatske komunikatore
Otvorene prijave za nagradu Mlada nada
Hrvatska udruga za odnose s javnošću od 2015. godine dodjeljuje studentsku nagradu Mlada nada koja je svojevrsno priznanje strukovne udruge za pokazano znanje, izvrsnosti i zalaganje studenata visokih učilišta. Cilj nagrade je promicanje izvrsnosti među studentima te njihovo motiviranje za stjecanje novih znanja i vještina u području odnosa s javnošću.
Dobra unutrašnja komunikacija - ključ dobrih odnosa u poduzeću
U završnicu izbora za nagrade Grand PRix ušlo trideset projekata u deset kategorija. Najviše prijava bilo je za unutrašnju komunikaciju te odnose s javnošću za velika trgovačka društva