Istraživanje - što Hrvati misle o budućnosti, čemu se nadaju, u što vjeruju i od čega strahuju
Suočeni smo s društveno važnim pitanjima vremena koje je obilježila velika nejednakost – stabilan rast prihoda kompanija, a sve manji rast produktivnosti kompanija i plaća zaposlenika; sve veći dug država, a sve manje održivih inovacija; sve veća eksploatacija prirodnih resursa, a sve veće negativne posljedice na živote milijardi ljudi.
Od početka pandemije te niza novih i nepoznatih situacija kroz koje cijeli svijet prolazi, javni i privatni sektor nisu pokazali dovoljno primjera koji, u očima naših građana, ulijevaju povjerenje u to da su spremni iskoristiti sve prilike u stvaranju održivog biznisa i društva u Hrvatskoj. Da bismo to postigli, privatni i javni sektor trebali bi uložiti značajniji napor u izgradnju povjerenja prema svim dionicima. Uloga je nas iz komunikacijske industrije da im svojim znanjem, kao ključni medijator, u tome i pomognemo.
Činjenica je da promjene u ponašanju i potrebama građana od brendova i kompanija, ali i javnog sektora, zahtijevaju prilagodbu poslovnih politika, stoga dobiveni nalazi predstavljaju svojevrsnu polazišnu točku te vam kao takvi mogu poslužiti kao podloga pri planiranju održivih poslovnih strategija.
Istraživanje preuzmite na: https://bit.ly/MV_NULTIkvadrant
Drugo veliko godišnje istraživanje Media Vala provedeno je u suradnji s agencijom Ipsos na uzorku od 603 ispitanika članova Ipsosovog on-line panela reprezentativnih za populaciju korisnika interneta dobi od 18 do 60 godina.
Vezano
Ni lažne vijesti neće nas spriječiti da pratimo (omiljene) medije
Fake news, click bait, deep fake - u rekordnom roku, ovi termini su od opisa fenomena na društvenim mrežama prerasli u dio naše svakodnevice.
Nina Išek Međugorac: Moramo se pogledati u ogledalo i krenuti ulagati u svoja znanja
Ovo je ključan trenutak u kojem je svijet dobio drugu priliku, priliku za sretniju i održivu budućnost biznisa.
Neli Angelova: Naš prvi zadatak bio je efikasno komunicirati u vremenima koja nitko do sada nije doživio
Neli Angelova voditeljica je komunikacija u kompaniji Nestlé za tržište Jugoistočne Europe koje obuhvaća Hrvatsku, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Sjevernu Makedoniju, Crnu Goru, Sloveniju, Kosovo, Bugarsku i Rumunjsku.