Istraživanje Gallup o trendovima zadržavanja zaposlenika
Učinkoviti plan, odnosno strategije i taktike privlačenja novih talenata te zadržavanja radne snage pridonose kvaliteti rada zaposlenika te porastu vrijednosti organizacije.
Američka tvrtka za poslovno savjetovanje i usluge, Gallup provela je istraživanje na temu trendova zadržavanja zaposlenika i percepcije zaposlenika o trenutnom tržištu rada.
Ovakva istraživanja od izuzetne su važnosti poslodavcima kako bi utvrdili nove perspektive i razmišljanja zaposlenika o radnim prilikama i poslovanju. Utvrđivanjem novih trendova u kontekstu namjere napuštanja ili ostanka pojedinca u određenoj organizaciji, poslodavac može unaprijediti svoj način rada, to jest korporativnu kulturu čime bi se omogućilo bolje privlačenje novih talenata te manja fluktuacija zaposlenika.
Istraživanje je provedeno kvantitativnom metodom ankete na uzorku od 128 000 ljudi. Anketa je provedena u više od 160 zemalja tijekom 2023. i 2024. godine.
Rezultati istraživanja odražavaju nove trendove u pogledu poslovanja i korporativne kulture. Dio ispitanika, preciznije rečeno 41% sudionika istraživanja navelo je probleme u vezi s "angažmanom i kulturom" kao razlog napuštanja svog zaposlenja, dok je 28% navelo loše "blagostanje i ravnoteža između poslovnog i privatnog života.”Zbroj prethodno navedene dvije kategorije je 69% što održava razmišljanja više od polovice ispitanika istraživanja, odnosno označava da je četiri puta više pojedinaca - ispitanika istraživanja napustilo svoj posao zbog navedena dva razloga nego broj pojedinaca koji su napustili svoje radno mjesto radi “bolje plaće ili drugih beneficija.” Više od polovica ispitanika istraživanja, 56%, smatra kako je idealno vrijeme za pronalazak novog zaposlenja što je uspoređujući s 2023. godinom smanjenje od 8%. Nalazi istraživanja prikazuju četiri motiva koja ispitanici vide kao razlog za prihvaćanje novog zaposlenja, a to su: “veća ravnoteža između poslovnog i privatnog života i bolje osobno blagostanje” (62%), “značajno povećanje osobnog prihoda ili poboljšanje osobnog paketa beneficija” (58%), “mogućnost da pojedinac radi ono što najbolje zna” (58%) te “veća stabilnost i sigurnost posla” (56%).
Više rezultata i spoznaja do kojih je dovelo istraživanje mogu se pronaći na službenoj stranici Gallup.
Vezano
Prijedlog mjera za inovacije u novinarstvu
Donosimo prijedlog mjera inovacija u novinarstvu koje mogu značajno poboljšati način na koji mediji utječu na široke mase i pružiti bolje informacijsko okruženje.
HUOJ-evci izabrani u Savjet inicijative Partnerstva za otvorenu vlast
Cilj Povjerenstva je osigurati konkretan napredak država članica na području transparentnosti i otvorenosti rada tijela javne vlasti, uključivanja i osnaživanja građana i civilnoga društva, borbe protiv korupcije te korištenja novih tehnologija za poboljšanje kvalitete usluga koje javna uprava pruža građanima
Devet hrvatskih kampanja nagrađeno međunarodnom IPRA Golden World Awards
Izvrsni projekti 404 agency, A1, Abecede komunikacija, CTA komunikacija, Hrvatskog telekoma, Manjgure i Millenium promocije zablistali su na IPRA GWA 2024. te su proglašeni najboljima u mnogobrojnoj međunarodnoj konkurenciji. Čestitamo!