Imenovani članovi žirija 16. Grand PRIx-a
Svi pristigli projekti bit će ocijenjeni do 17. ožujka, a Smotra finalista održat će se 24. ožujka na daljinu (online).
Grand PRix izraz je priznanja za izvrsnost, a u ovom slučaju izvrsnost se očituje u kombinaciji strateškog pristupa i izazova, kreativnosti i inovativnosti, dobro postavljenih ciljeva i još boljih rezultata te društvene vrijednosti i relevantnosti. Upravo su to kategorije koje će žiri uzeti u obzir prilikom ocjenjivanja prijavljenih projekata. Oni će birati najbolje od najboljih.
Anamarija Hrvoić Đurić, predsjednica žirija
Komunikacijska je stručnjakinja sa 17 godina iskustva u odnosima s javnošću i medijima. Još prije diplome novinarstva na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu (smjer PR i radio), počinje raditi na tadašnjem Plavom radiju, prvo kao novinarka, a ubrzo i urednica informativnog programa. U sljedećih deset godina osmišljava niz novih formata i radijskih sadržaja, vodi posebne projekte i napreduje do pozicije programske direktorice nacionalne radijske mreže Soundset. Godine 2016. gasi mikrofon i prelazi u odnose s javnošću, pridruživši se agenciji Manjgura, gdje je i danas starija savjetnica. Uz svakodnevnu izradu i provedbu komunikacijskih strategija za klijente te vođenje timova, provodi interne i vanjske edukacije te je zadužena za interne agencijske procese. Nositeljica je međunarodnog certifikata Digital Marketing Instituta te suosnivačica prvog hrvatskog podcasta za roditeljstvo BabyRoom.
Članovi:
Alan Bahorić
Voditelj Odjela komunikacija Hrvatske gospodarske komore, komunikacijski je stručnjak s više od 20 godina profesionalnog iskustva u privatnom i javnom sektoru. Magistrirao je novinarstvo na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu, a 2001. godine pokreće tvrtku za komunikacijsko savjetovanje Teneo PR. Samostalno ili radeći za neke od vodećih hrvatskih agencija poput Premise ili Millenium promocije, vodio je preko 70 projekata i klijenata iz financijskog sektora, turizma, industrije, prometne infrastrukture, tijela državne vlasti i EU-a. Alan je bio član Upravnog odbora Hrvatske udruge za odnose s javnošću te član žirija godišnjih nagrada Superbrands Hrvatska i PRO PR Vision City. Bio je savjetnik Svjetske banke na projektu Reforme cestovnog sektora RH. Projekt je 2020. godine osvojio Grand PRix u kategoriji odnosa s javnošću u tijelima državne vlasti Republike Hrvatske. Certificirani je stručnjak za odnose s javnošću (HUOJ-CSOJ).
Andreja Bratić
Starija PR savjetnica u agenciji 404 s više od 18 godina profesionalnog iskustva u novinarstvu i odnosima s javnošću. Karijeru je kao studentica novinarstva na Hrvatskim studijima započela u redakciji tjednika Globus, gdje je provela većinu svojih novinarskih dana, nastavila u Jutarnjem listu, a u listopadu 2017. godine stiže u komunikacijsku agenciju 404. Svoju priču u 404 je započela kao content manager, no vrlo brzo prelazi u PR odjel gdje danas radi za neke od najvećih hrvatskih kompanija u sektoru turizma, FMCGa, lifestylea... Osam godina je i kao vanjski suradnik izvodila praktikume na studiju komunikologije na Hrvatskim studijima, ali danas je njezin fokus isključivo na agencijskom PRu. Sebe opisuje i kao vječnog optimista, koji osim svog posla, voli ljude, vino i palačinke.
Igor Crnčić
Managing Partner u agenciji specijaliziranoj za iskustveni marketing, PRODUKT, s preko 15 godina iskustva u komunikacijama s obje strane, strane klijenta i agencije. Tijekom svog poslovnog rada surađivao je s brojnim domaćim te međunarodnim klijentima, upravljajući različitim komunikacijskim segmentima, od osmišljavanja komunikacijskih strategija preko upravljanja odnosa s interesnim javnostima, do organizacije B2B i B2C online te offline događanja. Danas radi na agencijskim projektima za razne domaće i međunarodne klijente, s posebnim naglaskom na osmišljavanje jedinstvenih iskustvenih događanja, digitalni te influencer marketing. Kolegu kažu da je dobar motivator, postavlja visoke standarde te na opušteni način uvijek uspije ostvariti cilj – kako kod klijenta, tako i unutar tima.
Valentina Mezdić
Mlađa je komunikacijska savjetnica u CTA komunikacijama s iskustvom u izradi i provođenju komunikacijskih strategija, ponajviše u farmaceutskom i građevinskom sektoru, kao i za neprofitne organizacije. Dobitnica je nekolicine svjetskih i međunarodnih komunikacijskih nagrada, Grand PRixa Hrvatske udruge za odnose s javnošću, „Golden World Awards for Excellence“ Međunarodne udruge za odnose s javnošću (IPRA), „Eventiada IPRA Golden World Awards“, „European Excellence Awards“ te „Effie Awards Croatia“. Titulu magistre komunikologije stekla je 2021. godine na Fakultetu hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu na smjeru znanstvenog istraživanja masovne komunikacije. Studentske dane provela je u predsjedništvu Udruge studenata komunikologije i novinarstva „Komuna“ (danas USK „Agenda“) te je završila studentski program Akademije za politički razvoj.
Vladimir Preselj
Direktor je i član uprave Millenium promocije, agencije za integrirano tržišno komuniciranje. Angažiran je na različitim područjima komunikacijskog menadžmenta, kao što su strateško i korporativno komuniciranje, public affairs, krizno komuniciranje, odnosi sa stakeholderima te brendiranje proizvoda i destinacija. Tijekom proteklih godina Vladimir je upravljao brojnim projektima u područjima telekomunikacija, IT-a, bankarstva, zdravstva, retaila, energetike, turizma itd. Autor je i suautor više znanstvenih radova posvećenih komunikacijskom menadžmentu, a predavač je na Veleučilištu Bernays, Poslovnom veleučilištu Zagreb i Fakultetu hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu.
Kristijan Sedak
Doktor je informacijskih i komunikacijskih znanosti. Radi na Odjelu za komunikologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta. Uz predavačko iskustvo, znanje i vještine iz odnosa s javnošću i komunikacija stekao je radeći kao savjetnik, glasnogovornik i suradnik u mnogim kampanjama. Predavač je i međunarodni konzultant Instituta Robert Schuman, europskog obrazovnog središta Europske pučke stranke, suvlasnik tvrtke za komunikacijsko savjetovanje, političke kampanje i obrazovanje - Umjetnost komunikacije. Osnivač je Govorničke akademije Demosten i Digitalne akademije za upravljanje društvenim mrežama - prve sustavne edukacije u Hrvatskoj iz područja digitalne komunikacije, društvenih mreža i influencer marketinga.Savjetnik je za odnose s javnošću Međunarodnog dječjeg festivala u Šibeniku. Član je Stalne skupine za političku komunikaciju Europskog konzorcija za politička istraživanja. Također, suradnik je na istraživačkom projektu Opasnosti i prednosti društvenih mreža: e-profesionalizam zdravstvenih djelatnika. Autor je niza stručnih i znanstvenih radova područja političke komunikacije, retorike te odnosa s javnošću.
Deana Stipanović
Direktorica odjela korporativnih poslova u Valamar Rivieri, s ukupno više od 20 godina radnog iskustva na rukovodećim pozicijama u odnosima s javnošću, marketingu i franšizi. Magistra je prava i ekonomije, sa specijalizacijom u području marketinških komunikacija te nizu stručnih korporativnih usavršavanja u Europi i SAD-u. Stručnjak je za društveno odgovorno poslovanje i nefinancijsko izvještavanje uz dugogodišnje iskustvo na projektima korporativne komunikacije. Gostujući je predavač na Fakultetu za menadžement u turizmu i ugostiteljstvu u Opatiji.
Ante Šalinović
Istraživanjem medija, javnog mnijenja i tržišta bavi se više od 20 godina. Vodio je razvoj većeg broja istraživačkih projekta i alata koji su postali tržišni standard za analizu medija i ciljnih skupina u Hrvatskoj i regiji – MEDIApuls, BRANDpuls i Dotmetrics. U pripremi i evaluaciji uspješnosti PR kampanja kroz istraživanja i analize surađuje s većim brojem oglašivača i PR agencija. Član je Organizacijskog odbora Effie Hrvatska s višegodišnjim iskustvom žiriranja na natjecanjima Effie Hrvatska i Effie Europe, strukovnih nagrada za najefikasnije marketinške kampanje.
Vezano
Neka žiriranje počne - 16. Grand PRix
U utorak, 21. veljače u 18 sati završio je natječaj za dodjelu godišnjih nagrada Grand PRix 2023.
Produžen rok za prijave Grand PRix - Novi rok 21.2. u 18 sati!
Ovogodišnji natječaj za najbolje komunikacijske projekte ostaje otvoren do utorka, 21. veljače u 18 sati.
Natječaj za dodjelu godišnje nagrade Grand PRix
Otvoren je 16. po redu natječaj za dodjelu godišnjih nagrada Grand PRix, a najbolje prošlogodišnje komunikacijske projekte možete prijaviti do 17. veljače 2023. u 18 sati.