Imenovani članovi žirija 18. Grand PRixa

Nagrade će biti dodijeljene u 11 natjecateljskih kategorija, a konačnu odluku donijet će žiri sastavljen od 11 stručnjaka iz različitih područja odnosa s javnošću. Svi članovi žirija posjeduju bogato radno iskustvo te će svojim stručnim znanjem i objektivnošću odabrati najbolje projekte prošle godine.
Otvorili smo javni poziv za dodjelu godišnjih nagrada za najbolje komunikacijske projekte u 2024. godini. Dobitnike ćemo saznati na svečanoj dodjeli nagrada koja će se održati 7. travnja 2025. godine. Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću predstavlja najviše priznanje za izvrsnost u osmišljavanju i provedbi komunikacijskih projekata vezanih uz strateške komunikacije i odnose s javnošću. Ova nagrada ne samo da slavi profesionalne uspjehe, već također motivira na daljnje inovacije, kreativnost i stručni razvoj u sektoru odnosa s javnošću.
Kroz razmjenu iskustava i znanja, nagrada doprinosi i profesionalnoj edukaciji te ističe važnost komunikacije u društvu.
Nagrade će biti dodijeljene u 11 natjecateljskih kategorija, a konačnu odluku donijet će žiri sastavljen od 11 stručnjaka iz različitih područja odnosa s javnošću. Svi članovi žirija posjeduju bogato radno iskustvo te će svojim stručnim znanjem i objektivnošću odabrati najbolje projekte prošle godine. Ovogodišnjim žirijem predsjedat će Igor Crnčić.
Unatrag dvije godine, žiri se imenuje na jednu, dvije ili tri godine te je ove godine sastavljen od sljedećih članova:
Igor Crnčić, Produkt ( 1 godina)
Managing Partner u agenciji specijaliziranoj za iskustveni marketing, PRODUKT, s preko 15 godina iskustva u komunikacijama s obje strane, strane klijenta i agencije. Tijekom svog poslovnog rada surađivao je s brojnim domaćim te međunarodnim klijentima, upravljajući različitim komunikacijskim segmentima, od osmišljavanja komunikacijskih strategija preko upravljanja odnosa s interesnim javnostima, do organizacije B2B i B2C online te offline događanja. Danas radi na agencijskim projektima za razne domaće i međunarodne klijente, s posebnim naglaskom na osmišljavanje jedinstvenih iskustvenih događanja, digitalni te influencer marketing. Kolegu kažu da je dobar motivator, postavlja visoke standarde te na opušteni način uvijek uspije ostvariti cilj – kako kod klijenta, tako i unutar tima.
Katarina Kantolić, Addiko Bank d.d. (3 godine)
Menadžerica je Korporativnih komunikacija u Addiko banci. Posjeduje više od dvadeset godina iskustva na raznim pozicijama u području odnosa s javnostima i marketinga, radeći u različitim industrijama. Karijeru je započela kao voditelj Odnosa s javnošću u Hrvatskoj akademskoj i istraživačkoj mreži CARNet, nastavila je u marketingu i komunikacijama multinacionalne konzultantske kompanije, KPMG Croatia, te zatim kao voditelj komunikacija u domaćoj IT tvrtki CS Computer Systems, iz koje prelazi u banku. U svakodnevnim korporativnim komunikacijama za koje je odgovorna, radi na raznim poslovima interne i eksterne komunikacije, uključujući odnose s medijima, zaposlenicima i upravom, klijentima, ulagačima, lokalnom zajednicom, sektorskim i stručnim udrugama i drugim dionicima, primjenjujući razne PR strategije i taktike. Entuzijastična je oko razvoja interne korporativne kulture i angažmana zaposlenika, te transparentnog i društveno-odgovornog poslovanja. Diplomirala je marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, gdje je završila i poslijediplomski studij iz Marketing menadžmenta.
Andrej Krajner, NLB Group (1 godina)
Andrej Krajner ima 20 godina iskustva u području komunikacija i marketinga. Tijekom magistarskog studija pridružio se grupi Pristop iz Ljubljane. Kao savjetnik za korporativne komunikacije, radio je na odnosima s medijima, izgradnji reputacije, korporativnim komunikacijama i strategiji brenda za brojne domaće i međunarodne klijente. Nakon sedam godina u agenciji, nastavio je raditi u telekomunikacijskoj tvrtki Si.mobil (sada A1 Slovenija), članici A1 Telekom Austria Grupe. U početku je vodio korporativne komunikacije, a kasnije je postao direktor komunikacija, odgovoran za korporativne komunikacije i marketing. Nakon opsežne regionalne reorganizacije Telekom Austria Grupe, 2015. godine postao je i direktor komunikacija u drugoj tvrtki unutar grupe – Vip mobile Srbija. Godine 2016. pridružio se NLB Grupi, najvećoj financijskoj grupi sa sjedištem i ekskluzivnim strateškim interesom u jugoistočnoj Europi. U početku je vodio korporativne komunikacije, a kasnije je preuzeo i marketing, digitalne i tržišne komunikacije, strateško upravljanje brendom i korporativnu društvenu odgovornost na svih sedam tržišta na kojima posluje NLB Grupa. Godine 2024. dobio je titulu Osoba godine u oglašavanju u Sloveniji. Veliki je navijač Hajduka, a u slobodno vrijeme voli provoditi vrijeme sa suprugom i sinovima u obiteljskoj kući u Komiži.
Dorotea Lazanin Jelenc, Energia Naturalis (1 godina)
Voditeljica je Korporativnih komunikacija i marketinga u Energia naturalis (ENNA) grupi koja posluje u sektorima energetike, logistike i hrane. Bavi se PR-om, kriznim komuniciranjem, organizacijom evenata. Iza nje je 13 godina rada u komunikacijama te nekoliko prestižnih strukovnih nagrada - Mixx, Somo native, Golden novum design award.
Karijeru je započela u medijima te je 14 godina radila kao voditeljica, urednica, novinarka i spikerica na RTL-u i HRT-u, u informativnom, dokumentarnom, obrazovnom i zabavnom programu. Diplomirala je na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, a stručno se usavršavala na HUOJ Edu, Eurovision Academy (EBU) i IEDC Bled School of management.
Mila Martinović, 404 (1 godina)
Mila je diplomirala na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, smjer marketing. Svoju je karijeru započela sudjelujući u organizaciji Weekend Media Festivala od prvog izdanja 2008. godine. Prvo iskustvo u odnosima s javnošću stjecala je radom u tada najjačim komunikacijskim agencijama Millenium Promociji i Premisi na korporativnim klijentima, političkim kampanjama i sportskim eventima. U 404 je od prvog dana i član je core tima agencije. Vrlo brzo je preuzela funkciju strateške starije PR savjetnice, a osim što je odgovorna za interno vođenje i razvoj PR odjela, vodi velike klijente i kompleksne projekte iz područja financija, osiguranja, turizma, FMCG, retaila, i brojnih drugih. U zadnjih nekoliko godina se također specijalizirala i u kampanjama employer brandinga koje osmišljava i provodi za klijente kao što su Valamar Riviera i Zagrebačka pivovara. Partnerica je u 404 i MYTY od 2022. godine.
Ivan Pakozdi, Veleučilište Algebra Bernays (2 godine)
Ivan Pakozdi je prodekan za strateške projekte i suradnju s gospodarstvom, predstojnik Katedre za odnose s javnošću te viši predavač na kolegijima iz područja odnosa s javnošću i marketinga na Veleučilištu Algebra Bernays.
Komunikacijski je stručnjak s 15 godišnjim praktičnim i akademskim iskustvom u području odnosa s javnošću i strateškog komuniciranja koji na Bernaysu upravlja Uredom za komunikacije, Bernays Consultingom - centrom za poslovno savjetovanje, Centrom za razvoj karijera te Bernays Akademijom - centrom za cjeloživotno obrazovanje.
Završava doktorski studij na poslijediplomskom interdisciplinarnom sveučilišnom studiju Komunikologija na doktorskoj školi društveno-humanističkih znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Studirao je novinarstvo na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu gdje je i diplomirao.
Karijeru je započeo u Millenium promociji, gdje je bio stariji savjetnik i izvršni direktor. Ima bogato praktično konzultantsko iskustvo iz korporativnog sektora. Sudjelovao je kao supervizor, voditelj ili član savjetničkog tima na brojnim komunikacijskim projektima iz područja osigurateljne industrije, energetike, telekomunikacija, farmacije, nekretnina i dr.
Profesionalno i nestranački sudjelovao je kao komunikacijski stručnjak u više političkih kampanja na nacionalnom i lokalnom nivou te u nekoliko predsjedničkih izbora. Osim na matičnoj instituciji, kao gost predavač na različitim obrazovnim institucijama, drži stručne seminare, radionice i poslovne treninge za razvoj profesionalnih komunikacijskih kompetencija menadžera.
Redovito objavljuje znanstvene i stručne članke u domaćim i međunarodnim časopisima, a od početka rada u odnosima s javnošću član je Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) te Matice hrvatske.
Velibor Panić, Narativ komunikacije (2 godine)
Stručnjak za komunikacije s više od 18 godina iskustva u medijima i na rukovodećim pozicijama u odnosima s javnošću. Izvršni je direktor u komunikacijskoj agenciji Narativ komunikacije, gdje uz vođenje najvećih agencijskih klijenata radi i na razvoju poslovanja tvrtke.
Karijeru je započeo kao novinar Jutarnjeg lista, gdje je proveo ukupno osam godina. Tri godine bio je Voditelj odnosa s javnošću za cijelu jugoistočnu Europu u internacionalnoj farmaceutskoj tvrtki, a nakon toga je postao Direktor strateških komunikacija u političkoj stranci, koja je djelovala kao dio Vlade Republike Hrvatske.
Tijekom dugogodišnje karijere u zdravstvenoj i političkoj domeni, zahvaljujući kontinuiranim edukacijama europskih političkih grupacija i inozemnih stručnjaka, specijalizirao se za upravljanje kampanjama, političku komunikaciju i zdravstveni PR. Zato se i danas, u agencijskom okruženju pretežno bavi klijentima iz farmaceutske industrije i političke domene.
Vjeruje u holistički pristup komunikacijama i inzistira na izvrsnosti, kako na vlastitoj tako i na tuđoj. Voli pisanu riječ, bicikle i šarene košulje.
Tatjana Petričušić, Coca – Cola HBC Hrvatska (3 godine)
Menadžerica eksternih i internih komunikacija za poslovnu jedinicu Adria u Coca-Coli HBC Hrvatska, zadužena za komunikacije u Hrvatskoj, Sloveniji te Bosni i Hercegovini.
Karijeru je započela u poslovnom novinarstvu radeći sedam godina kao novinarka poslovnog tjednika Lider. Kasnije se specijalizirala za odnose s javnošću u agenciji Komunikacijski laboratorij, gdje je četiri godine radila s različitim klijentima i industrijama. Nakon toga prelazi u korporativni sektor, gdje posljednjih sedam godina obnaša različite pozicije u multinacionalnim FMCG kompanijama.
Diplomirala je novinarstvo na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu, a osim eMBA diplome s Cotrugli Business School, ponosna je i na CIPR diplomu iz područja internih komunikacija.
Lea Šćrbec, Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri (2 godine)
Stručnjakinja u komunikacijama s bogatim iskustvom u planiranju i upravljanju komunikacijskim projektima, kriznim situacijama i odnosima s medijima. Tijekom dvadesetogodišnje karijere radila je u korporativnom i nevladinom sektoru, medijskoj industriji i agenciji za odnose s javnošću. U Komunikacijskom uredu Colić, Laco i partneri primarno radi s klijentima u visoko reguliranim industrijama te FMCG sektoru. Tijekom karijere sudjelovala je u organizaciji većih protokolarnih i poslovnih konferencija, kao i u brojnim komunikacijskim aktivnostima udruge poslodavaca prema socijalnim partnerima.
Luka Škabić, Arheološki muzej Istra (1 godina)
Luka Škabić, stručnjak za odnose s javnošću s bogatim iskustvom u privatnom i javnom sektoru, specijalizirao se u područjima turizma, financijskog sektora i kulture. Diplomirao je na Fakultetu ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ u Puli te završio poslijediplomski specijalistički studij Odnosa s javnošću na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu.
Bivši je pomoćnik izvršne direktorice i voditelj odnosa s javnošću labinske tvrtke URBICO. Kao aktivan član Hrvatske udruge za odnose s javnošću, Primorsko-istarske podružnice, kontinuirano doprinosi razvoju struke.
Osnivač je i vlasnik agencije LUCKY PROMOTION, koja pomaže organizacijama i pojedincima u gradnji i održavanju kvalitetnih odnosa s ciljanom javnošću. Od 2023. godine zaposlen je u Arheološkom muzeju Istre, gdje obavlja poslove savjetnika ravnatelja - uprave i voditelja Kabineta ravnatelja, s fokusom na unapređenje strateških komunikacija i odnosa s javnošću muzeja.
Gordan Turković, CTA komunikacije (3 godine)
Izvršni direktor i suvlasnik u agenciji CTA komunikacije s višegodišnjim iskustvom u strateškom savjetovanju i osmišljavanju uspješnih integriranih komunikacijskih kampanja.
U Hrvatskoj i regiji, zajedno s CTA timom, provodi projekte za klijente iz različitih industrija, poput zdravstva i farmacije, IT-ja, FMCG-a, arhitekture i građevine, energetike i turizma, a redovito surađuje i s nevladinim organizacijama i udrugama na promicanju različitih društveno vrijednih ciljeva. Sudjelovao je, kao savjetnik, u čitavom nizu političkih kampanja u Hrvatskoj i regiji.
Gordan je i vanjski predavač na kolegiju „Strategije upravljanja odnosima s javnošću” pri Katedri za marketing i komunikacije Poslovnog veleučilišta Zagreb (PVZG), Sveučilištu VERN', Londonskoj školi za odnose s javnošću (LSPR) i Mirakulu te učestalo održava gostujuća predavanja, edukacije i radionice na drugim fakultetima, privatnim školama i za klijente.
Prije CTA komunikacija stažirao je u Uredu Visokog povjerenika Ujedinjenih naroda za izbjeglice (UNHCR) u Zagrebu u Odjelima za povratak i reintegraciju i Odjelu za odnose s javnošću te radio kao novinar za MediaScan i u agenciji za odnose s javnošću Manjgura.
Diplomirao je politologiju na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu 2009. godine. Na matičnom fakultetu završio je i poslijediplomski specijalistički studij „Regionalne komparativne studije Srednje i Jugoistočne Europe” te stekao titulu sveučilišnog specijalista komparativne politike.
Dobitnik je čitavog niza domaćih i stranih nagrada poput Grand PRix HUOJ-a, IPRA Golden World Award for Excellence, Balcannes, Effie, Ideja X, Mixx, SoMo Borac, Eventiada IPRA GWA, European Excellence Award i Polaris.
Temeljem Pravilnika od dodjeli nagrada ostavljena je mogućnost imenovanja i člana iz inozemstva te ove godine prvi put u nacionalni žiri ulazi i kolega iz Slovenije, Andrej Krajner, NLB Group.
Vezano
Grand PRix - edukacija za prijavitelje: Preko dobre prijave do nagrade
Kako napisati kvalitetnu prijavu, pridobiti pažnju članova žirija i osvojiti Grand PRix? Saznajte na edukaciji.
18. Grand PRix natječaj otvoren do 4.2.
Otvaramo javni poziv za dodjelu godišnjih nagrada za najbolje prošlogodišnje komunikacijske projekte. Dobitnike ćemo saznati na dodjeli 7.4.2025.
Popust za članove HUOJ-a: Najavljen jedan od najiščekivanijih festivala 2025. godine: Otvorene prijave za Dane komunikacija
Provjereno sjajan, ali uvijek netipičan – festival koji redefinira granice kreativnosti i komunikacija otvara prijave za novo izdanje, a organizatori i ovom prilikom pripremaju nešto sasvim novo i uzbudljivo.