Iako kritizirani od mnogih, influenceri su nova generacija javnih osoba
Od političara, preko utjecaja društvenih mreža do civilnog društva – kako se mijenjala definicija utjecaja?
Prema općenitoj definiciji engleskog jezika influencer je osoba koja ima utjecaj bez obzira na područje djelovanja. U nedavnoj prošlosti utjecajnim osoba su se smatrala vojna lica, političari, diplomati te osobe koje su se izmjenjivale na televizijskim ekranima. Međutim, razvojem interneta i popularizacijom društvenih mreža, utjecaj se decentralizirao te je svaki pojedinac s pristupom računalu ili mobitelu dobio priliku da publika čuje njegov glas.
Digitalno okruženje u kojem se nalazimo daje nam priliku da preko mreže kreiramo sadržaj zanimljiv ciljanoj publici, ali i da „obični“ ljudi budu spona između brendova i potencijalnih kupaca.
Ovogodišnja KOMferencija o komunikacijama koja će se održati 4. i 5. prosinca u Kaptol Boutique Cinema u Zagrebu u fokus upravo stavlja temu utjecaja i današnjih utjecanika – od poduzetnika, brend ambasadora, političara te celebrityja.
Influenceri su pronašli svoj put i u Hrvatskoj. Ambiciozni pojedinci čiji su hobiji moda, make-up, putovanja, gastronomija, fotografija prihvatili su društvene mreže kao platformu za lansiranje uspješne karijere te unosne poslove. Putem Youtube kanala, Facebooka i Instagrama u suradnji s brendovima kreiraju autentične objave koje za cilj imaju povećati vidljivost brenda.
Društvene mreže izazvale su revoluciju u načinu na koji prenosimo poruke. Biti dio tog svijeta veliki je izazov, ali i prilika. Upravo će jedan od panela KOMferencije biti posvećen temi jesu li društvene mreže danas dovoljne za razvoj i promociju biznisa te kako funkcionira brend awareness.
Voditeljica visokog obrazovanja na College of Communications California State Universityju, Bey-Ling Sha, govorit će o utjecaju PR savjetnika te odnosima s javnošću kao dugoročnom pokretaču promjena. Osim panela i radionica konferencija će ugostiti stručnjake iz Microsofta, Brunswicka te drugih velikih tvrtki i agencija.
KOMferencija utjecajem kao središnjom temom želi istaknuti koliko je komunikacija važan aspekt svakom poslu, djelatnosti i interakciji, a otvaranjem ove teme pokrenut će se dijalog između različitih kreatora društvenog utjecaja.
Kotizacije za konferenciju potražite na stranici KOMferencije. Sve ostale informacije o predavačima, panelima i programu pratite na stranici konferencije i službenoj stranici HUOJ-a.
Vezano
Najvažnija komunikacijska valuta danas je - utjecaj
Na ovogodišnjoj KOMferenciji vodeći svjetski komunikatori pokušati će odgovoriti na pitanje – tko danas posjeduje utjecaj?
Poziv agencijama - predstavite svoje projekte na KOMferenciji
Poznato je da komunikacijski stručnjaci spretno barataju riječima, a kad imaju dovoljno vremena na raspolaganju, nema im premca. No, najteža je i najizazovnija priprema za kratke i zadane komunikacijske oblike, u kojima poruka mora biti jasno priopćena, bez mogućnosti naknadnih popravaka.
Jubilarna 20. KOMferencija postaje dvodnevni epicentar komunikacijske industrije
Zagreb će 4. i 5. prosinca ugostiti vodeće strane i hrvatske komunikatore