HURA je nova nositeljica licence IAB Croatia – što to znači za lokalno tržište?
Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica HURA-e, preuzela je i funkciju direktorice domaće podružnice ove globalne udruge koja pod kapom organizacije Interactive Advertising Bureau okuplja svjetsko tržište digitalnog marketinga koje je samo u Europi vrijedno 69 milijardi eura.
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA), vodeća strukovna udruga koja okuplja neke od najnagrađivanijih i najkvalitetnijih agencija (53) koje zastupaju 75% oglašivačkih budžeta u Hrvatskoj, preuzela je IAB licencu za hrvatsko tržište. Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network, a ovim širenjem povezuje sve aktere angažirane u održavanju interaktivnog marketinga hrvatskoga tržišta na najvišem standardu. Iza IAB-a Croatia sada stoje dokazano uspješne snage HURA-inog tima koji će s izvršnom direktoricom Dunjom Ivanom Ballon uz HURA-u voditi brigu i o ovom aspektu industrije.
Lokalno tržište ovom je akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, istraživanja i analize koje će ekskluzivno biti dostupne kroz IAB Croatia. Od neizmjerne vrijednosti svakako će biti i dugo iščekivani hrvatski Online Media Advertising Expenditure Report – prva godišnja procjena s podacima o oglašivačkim ulaganjima u online medije, a potom i stručne smjernice, od kojih su već u pripremi one najvažnije za funkcioniranje tržišta – za standardizaciju online oglasnih formata.
Pod HURA-inom voditeljskom palicom već su održani po rezultatima rekordno natjecanje i svečana dodjela godišnje nagrade struke za najbolja digitalna postignuća hrvatske komunikacijske industrije te niz online edukacija s temama kao što su mjerenje podataka, mjerenje poslovnog utjecaja na potrošačko iskustvo, adresiranje i gubitak kolačića treće strane i niz drugih – uz nove edukacije, koje su već u najavi.
„Uređenje tržišta u Hrvatskoj – koje već godinama dižemo na novi nivo – vidljivo je na svakom koraku, stoga je velika privilegija, pohvala i vjetar u leđa suradnja s globalnim Interactive Advertising Bureauom i preuzimanje licence IAB Croatia“, prokomentirala je Dunja Ivana Ballon, nova direktorica IAB-a Croatia i izvršna direktorica HURA-e, o značaju IAB licence. „Inzistiramo na znanju i stručnosti: imamo velike planove koji kreću s hrabrim i ozbiljnim potezima, stoga pozivamo sve zainteresirane za povećanje potencijala naše industrije u pridonošenju digitalnoj ekonomiji“, posebno je istaknula Ballon.
Uz osiguravanje stabilnosti i razvoja struke, tvrtkama interaktivnog marketinga IAB Croatia postaje prilika za povezivanje, izmjenjivanje najboljih praksi te prvi put dosad ujedinjenu komunikaciju prema raznim interesnim skupinama i zakonodavcu zastupajući interese industrije digitalnog marketinga. Cilj je da buduće politike i propisi, pa čak i oni na razini EU-a, omoguće kontinuirane inovacije i održivost, uz istovremeno ulaganje vremena i resursa u specifična pitanja s kojima se interaktivna marketinška zajednica suočava – od kolačića treće strane i privatnosti potrošača do financijskih rizika. Svi zainteresirani dobit će uvid u analize i podatke koji ilustriraju rast i poziciju digitala u gospodarstvu, trendove i kretanja tržišta te vrijedne sadržaje i edukacije koje IAB i HURA organiziraju s jedinstvenim pristupom ogromnoj IAB-ovoj bazi znanja i materijala te umreženosti na europskoj i globalnoj razini.
„Uzbuđeni smo što je HURA preuzela IAB licencu za Hrvatsku i pridružila se 45 drugih IAB organizacija koje djeluju pod okriljem IAB Global Networka“, izjavila je Alexandra Salomon, potpredsjednica i Head of Global Business Development, IAB Tech Lab. „Nastavno na sve veći uspjeh IAB Croatia MIXX Awards, čemu je HURA svojim radom doprinijela, i stručnost HURA tima na hrvatskom tržištu, uvjereni smo da ćemo iz prve ruke vidjeti HURA-inu posvećenost ključnim industrijskim inicijativama i njezino zalaganje za rješavanje kritičnih problema struke.“
IAB Croatia uspostavlja zdrav sustav koji svim akterima na tržištu omogućuje napredak. Tim povodom, kako bi zajedno poticali pozitivne promjene, IAB Croatia povezao se s IAB kolegama izvan granica, kao i domaćim partnerima, uz najavu zajedničkoga rada na specijaliziranim temama unutar radnih skupina.
IAB Croatia već broji više od 50 članova koji su kroz Hrvatsku udrugu društava za tržišno komuniciranje (HURA-u) postali dio ove globalne organizacije. Djelovanjem unutar HURA-e, IAB Croatia odgovorit će na sve veću potrebu kompanija, agencija, izdavača i brojnih drugih za ujedinjenom komunikacijom i širenjem utjecaja kako na hrvatsko tako i na međunarodno tržište te im edukacijom i umrežavanjem pružiti potrebnu podršku. Svi zainteresirani za priključenje o detaljima se mogu informirati na službenoj stranici www.iab-croatia.com.
Vezano
Edukacija: Mentalni treninzi – vještina smirivanja misli i emocija – zašto je važna u PR-u?
Mentalno zdravlje nikada nije bilo važnije. I koliko god se o njemu pričalo uvijek će biti premalo. Premalo da bi osvijestili koliko je bitno jednaku pažnju imati na mentalnoj higijeni kao i higijeni tijela i redovnim treninzima.
Upoznajte stručni žiri koji bira Mladu nadu!
Nagrada se dodjeljuje u ukupno četiri kategorije: za najbolji seminarski rad, diplomski rad, završni rad te za najbolji komunikacijski plan.
Prijave za studentsku nagradu Mlada nada otvorene do 7.10.!
Natječaj je otvoren od 2. rujna do 7. listopada 2021. godine do 12 sati te se na njega mogu prijaviti radovi realizirani u akademskoj godini 2020./2021. u četirima kategorijama: seminarski, završni i diplomski rad te komunikacijski plan.