Vijesti 13.03.2023. HUOJ

HUOJ preporučuje: Izvrsnost komunikacije - Kako razviti, upravljati i voditi izuzetne komunikacije

Izvrsnost komunikacije - Kako razviti, upravljati i voditi izuzetne komunikacije autora Ralpha Tencha, Dejana Verčiča, Ansgar Zerfassa, Ángelesa Morena, i Piet Verhoevena bit će predstavljeno u četvrtak 16. ožujka u 15 sati u Knjižnici Bogdana Ogrizovića, Preradovićeva 5 u Zagrebu. 

Autori djela pokušavaju odgovoriti na pitanje kako razviti, upravljati i voditi izvrsne komunikacije te razlikuju tri razine na kojima se može promatrati komunikacijska izvrsnost: pojedinci, odjeli i organizacije. O tim se trima razinama zatim raspravlja u onome što istraživački tim naziva devet zapovijedi izvrsnosti, koje knjiga detaljno objašnjava. 

Prvi dio knjige usredotočen je na organizaciju i pozicioniranje komunikacijskih odjela u širem društvenom kontekstu te se vrti oko važne teme – povezanosti.

Drugi dio knjigerazmatra razvoj medijske tehnologije koji znatno mijenja način na koji organizacije komuniciraju. 

Društveni mediji i mediji u vlasništvu nadopuna su tradicionalnih masovnih medija. To dovodi do treće zapovijedi - sposobnosti organizacije da bude refleksivna. 

Komunikacijski odjeli također moraju biti potpuno uklopljeni u organizaciju za koju rade, o tome čitamo u četvrtoj zapovijedi. Preduvjet za biti uklopljen je učinkovito vodstvo. 

Dobra temeljna i primijenjena istraživanja sve su važnija za visokoučinkovite komunikacijske stručnjake. Ovakvim scenarijem jasno je da struka sve više postaje opskrbljena podatcima o čemu autori raspravljaju u petom poglavlju.

Jedno od najvećih pitanja u području komunikacije je pitanje sposobnosti komunikacijskih odjela da budu uključeni u strateško donošenje odluka u organizaciji. Odgovor na to pitanje pronaći ćete u šestom poglavlju.

Nadalje, razboritost je karakteristika stručnjaka pojedinca. To je jedan od aspekata ambicioznog stručnjaka koji želi biti izvrstan. Zato je razboritost sedma zapovijed za izvrsnu komunikaciju.

U osmom poglavlju autori istražuju izazove onoga što razmatramo ključnim kriterijima izvrsnosti: biti isprepleteno povezani unutar i izvan organizacije.

Posljednja zapovijed u seriji od devet je čvrstina. Pod njome autori podrazumijevaju eksplicitnu individualnu čvrstinu koju pokreću osobna, organizacijska i profesionalna etika i okviri, kao i istraživanje pitanja pluralizma i raznolikosti na radnom mjestu.

Za kraj, riječi predsjednika Europske udruge komunikacijskih direktora (EACD):

Ova knjiga pomaže razumjeti i protumačiti način na koji komunikacija može pridonijeti uspjehu organizacije i kako komunikacijski odjeli i stručnjaci mogu u potpunosti iskoristiti taj potencijal. Knjiga ne govori samo o tome kako ostvariti komunikaciju na visokoj razini već i kako to učiniti na primjeren način.

Dr. Herbert Heitmann

Predsjednik

 

Kolačići

Koristimo vlastite kolačiće i kolačiće treće strane kako bismo Vam mogli prikazati web stranicu i razumijeti kako je koristite, s pogledom na poboljšanje usluga koje nudimo. Ako nastavite s pregledavanjem, smatramo da prihvaćate upotrebu kolačića.