HUOJ preporučuje: Izvrsnost komunikacije - Kako razviti, upravljati i voditi izuzetne komunikacije

Izvrsnost komunikacije - Kako razviti, upravljati i voditi izuzetne komunikacije autora Ralpha Tencha, Dejana Verčiča, Ansgar Zerfassa, Ángelesa Morena, i Piet Verhoevena bit će predstavljeno u četvrtak 16. ožujka u 15 sati u Knjižnici Bogdana Ogrizovića, Preradovićeva 5 u Zagrebu.
Autori djela pokušavaju odgovoriti na pitanje kako razviti, upravljati i voditi izvrsne komunikacije te razlikuju tri razine na kojima se može promatrati komunikacijska izvrsnost: pojedinci, odjeli i organizacije. O tim se trima razinama zatim raspravlja u onome što istraživački tim naziva devet zapovijedi izvrsnosti, koje knjiga detaljno objašnjava.
Prvi dio knjige usredotočen je na organizaciju i pozicioniranje komunikacijskih odjela u širem društvenom kontekstu te se vrti oko važne teme – povezanosti.
Drugi dio knjigerazmatra razvoj medijske tehnologije koji znatno mijenja način na koji organizacije komuniciraju.
Društveni mediji i mediji u vlasništvu nadopuna su tradicionalnih masovnih medija. To dovodi do treće zapovijedi - sposobnosti organizacije da bude refleksivna.
Komunikacijski odjeli također moraju biti potpuno uklopljeni u organizaciju za koju rade, o tome čitamo u četvrtoj zapovijedi. Preduvjet za biti uklopljen je učinkovito vodstvo.
Dobra temeljna i primijenjena istraživanja sve su važnija za visokoučinkovite komunikacijske stručnjake. Ovakvim scenarijem jasno je da struka sve više postaje opskrbljena podatcima o čemu autori raspravljaju u petom poglavlju.
Jedno od najvećih pitanja u području komunikacije je pitanje sposobnosti komunikacijskih odjela da budu uključeni u strateško donošenje odluka u organizaciji. Odgovor na to pitanje pronaći ćete u šestom poglavlju.
Nadalje, razboritost je karakteristika stručnjaka pojedinca. To je jedan od aspekata ambicioznog stručnjaka koji želi biti izvrstan. Zato je razboritost sedma zapovijed za izvrsnu komunikaciju.
U osmom poglavlju autori istražuju izazove onoga što razmatramo ključnim kriterijima izvrsnosti: biti isprepleteno povezani unutar i izvan organizacije.
Posljednja zapovijed u seriji od devet je čvrstina. Pod njome autori podrazumijevaju eksplicitnu individualnu čvrstinu koju pokreću osobna, organizacijska i profesionalna etika i okviri, kao i istraživanje pitanja pluralizma i raznolikosti na radnom mjestu.
Za kraj, riječi predsjednika Europske udruge komunikacijskih direktora (EACD):
Ova knjiga pomaže razumjeti i protumačiti način na koji komunikacija može pridonijeti uspjehu organizacije i kako komunikacijski odjeli i stručnjaci mogu u potpunosti iskoristiti taj potencijal. Knjiga ne govori samo o tome kako ostvariti komunikaciju na visokoj razini već i kako to učiniti na primjeren način.
Dr. Herbert Heitmann
Predsjednik
Vezano
Komuniciramo dobro i loše - tko su vaši kandidati za Komunikatora i Antikomunikaciju 2023?
Isticanje pozitivne komunikacije u gospodarskom i društvenom okruženju jedan je od ciljeva godišnje nagrade HUOJ-a, Grand PRix.
Novo izdanje HUOJ-a: Izvrsnost komunikacije - u pretprodaji
Nakon dugih 7 godina dolazi nova knjiga iz našeg nakladništva!
Imenovani članovi žirija 16. Grand PRIx-a
Svi pristigli projekti bit će ocijenjeni do 17. ožujka, a Smotra finalista održat će se 24. ožujka na daljinu (online).