HUOJ preporučuje: Dobar Imidž, Adam Charles Abbot
Priručnik „Dobar Imidž“ nezaobilazan je za sve one kojima je stalo do njihove dobre slike u javnosti.
Autor priručnika Adam Charles Abott obradio je temu imidža kroz osamnaest poglavlja u kojima je sagledao sve aspekte današnjeg društva i komunikacije. Poglavlja nam otkrivaju razne tajne dobrog imidža poput verbalne i neverbalne komunikacije, sporta ili odijela i kravate. Važnost imidža nije samo u izgledu nego je važno i ponašanje osobe u raznim situacijama, posebice kriznim. Ovaj zanimljiv priručnik otkrit će nam sve tajne za ostvarivanje dobrog imidža u svim aspektima života.
Drugi dio knjige, autora Eduarda Osredečkog, "HRVATSKA: Stari-novi brend pod europskim nebom", je nezavisni dodatak u posrednoj vezi s pojmom imidž. Autor prolazi kroz najvažnije epohe hrvatske povijesti - od kneza Trpimira do naših dana i na lako shvatljiv način obrazlaže kako se hrvatski brend čuvao, branio i ostvarivao svoj legitimitet u povijesno-pravnoj osobi Hrvatskog sabora.
„Budući da od dobrog imidža zavisi željena slika korporativnog subjekta, fizičke osobe, pa čak i predmeta, te toponimima i ukupne državne zajednice – vrlo je važno poznavati sve elemente koji sudjeluju u stvaranju i percipiranju tog doživljaja. Za one koji se bave odnosima s javnošću ovaj pojam ima posebnu težinu te ga ne promatramo niti doživljavamo jednoznačno, a najmanje onako kako ga populistički predstavlja žuti tisak i općenito popularni mediji. Jer nečiji stvarni imidž nije nova frizura ili novi partner, a ponajmanje drukčiji način odijevanja i stil uljepšavanja. U većini manifestacija pop-kulture radi se o jeftinim i površnim efektima s nakanom zapažanja promjena ili isticanja (novog) vanjskog izgleda. Takav pristup će, možda, zadovoljiti manje kritične i nedostatno zahtjevne, ali nipošto neće odražavati pravo stanje stvari. Tek u praksi pojedinih područja poslovnih i društvenih aktivnosti u kojima se povezuje određeni imidž s nekim ili nečim, možemo razlikovati fasadu od supstance / identiteta: koje je to objektivno točno značenje rečene teme“, stoji u uvodniku priručnika Eduarda Osredečkog.
Svoj primjerak po cijeni 159,00 (s uključenim PDV-om) naručite na: edo@edo.hr , naklada.edo@edo.hr ili na broj telefona: 01 3361 044.
Dodatne informacije potražite i na stranici Naklada Edo.
Vezano
HUOJ preporučuje: Agencije za odnose s javnošću, Mirela Holy
Sveučilišni udžbenik Agencije za odnose s javnošću rijetka je knjiga u svjetskim okvirima jer na sustavan način obrađuje ukupan proces funkcioniranja agencija.
HUOJ preporučuje: Komunikacijske vještine - Verbalne i neverbalne persuazivne tehnike, K. Antolović i N. Sviličić
…ovo je knjiga za svakoga; za male i velike, za početnike i profesionalce, za one koji znaju i za one koji će tek znati - za sve one koji žele bolje komunicirati u radnom i privatnom okruženju!
Predstavljen priručnik za komuniciranje u javnom i neprofitnom sektoru Komunikacija od A do uprava
U knjižnici Bogdana Ogrizovića u četvrtak, 30. siječnja predstavljena knjiga Komunikacija od A do uprava – priručnik za komuniciranje u javnom i neprofitnom sektoru, novo izdanje tvrtke Tim4Pin, autorica Melite Pavlek, Mateje Jalušić, Ive Pintauer Šmit i Vlatke Šelimber.