HUOJ preporučuje: Agencije za odnose s javnošću, Mirela Holy
Sveučilišni udžbenik Agencije za odnose s javnošću rijetka je knjiga u svjetskim okvirima jer na sustavan način obrađuje ukupan proces funkcioniranja agencija.
Agencije za odnose s javnošću su savjetodavne tvrtke koje klijentima pomažu u izgradnji pozitivnog imidža u javnosti, ali same, paradoksalno, imaju negativnu reputaciju u javnosti. Jedan od razloga zašto je tako leži u činjenici što je šira javnost nedovoljno upoznata s uslugama i poslovanjem agencija za odnose s javnošću. Stoga ovaj udžbenik nije namijenjen samo studentima odnosa s javnošću, već svima koji imaju mišljenje o agencijama za odnose s javnošću, iako u stvari ne znaju sa čime se agencije bave. Namjera ove knjige nije braniti agencije kao društveno odgovorne tvrtke.
Ideja knjige je pružiti važnih informacija o poslovanju agencija te da posluži kao svojevrsni priručnik onima koji se bave mišlju o pokretanju vlastite agencije, ili pak onima koji razmišljaju o angažmanu agencije. Naime, knjiga u devet poglavlja iznosi povijest, djelatnost i usluge koje pružaju agencije za odnose s javnošću, pregled svjetskih i hrvatskih agencija, strukovnih udruženja i suvremene trendove u agencijskom poslovanju, organizaciju poslova i podjelu funkcija u agencijama, načine odabira agencija, pristup klijentu i komunikaciju s klijentom, financijske aspekte rada agencije, načine suradnje između agencije i klijenta, izvještavanje te evaluaciju rada agencija te etičke aspekte poslovanja agencija za odnose s javnošću i utjecaj medijske pismenosti na djelovanje agencija za odnose s javnošću.
Galerija slika
Vezano
HUOJ preporučuje: Komunikacijske vještine - Verbalne i neverbalne persuazivne tehnike, K. Antolović i N. Sviličić
…ovo je knjiga za svakoga; za male i velike, za početnike i profesionalce, za one koji znaju i za one koji će tek znati - za sve one koji žele bolje komunicirati u radnom i privatnom okruženju!
Predstavljen priručnik za komuniciranje u javnom i neprofitnom sektoru Komunikacija od A do uprava
U knjižnici Bogdana Ogrizovića u četvrtak, 30. siječnja predstavljena knjiga Komunikacija od A do uprava – priručnik za komuniciranje u javnom i neprofitnom sektoru, novo izdanje tvrtke Tim4Pin, autorica Melite Pavlek, Mateje Jalušić, Ive Pintauer Šmit i Vlatke Šelimber.