Vijesti 06.03.2020. HUOJ

HUOJ preporučuje: Agencije za odnose s javnošću, Mirela Holy

Sveučilišni udžbenik Agencije za odnose s javnošću rijetka je knjiga u svjetskim okvirima jer na sustavan način obrađuje ukupan proces funkcioniranja agencija. 

Agencije za odnose s javnošću su savjetodavne tvrtke koje klijentima pomažu u izgradnji pozitivnog imidža u javnosti, ali same, paradoksalno, imaju negativnu reputaciju u javnosti. Jedan od razloga zašto je tako leži u činjenici što je šira javnost nedovoljno upoznata s uslugama i poslovanjem agencija za odnose s javnošću. Stoga ovaj udžbenik nije namijenjen samo studentima odnosa s javnošću, već svima koji imaju mišljenje o agencijama za odnose s javnošću, iako u stvari ne znaju sa čime se agencije bave. Namjera ove knjige nije braniti agencije kao društveno odgovorne tvrtke. 

Ideja knjige je pružiti važnih informacija o poslovanju agencija te da posluži kao svojevrsni priručnik onima koji se bave mišlju o pokretanju vlastite agencije, ili pak onima koji razmišljaju o angažmanu agencije. Naime, knjiga u devet poglavlja iznosi povijest, djelatnost i usluge koje pružaju agencije za odnose s javnošću, pregled svjetskih i hrvatskih agencija, strukovnih udruženja i suvremene trendove u agencijskom poslovanju, organizaciju poslova i podjelu funkcija u agencijama, načine odabira agencija, pristup klijentu i komunikaciju s klijentom, financijske aspekte rada agencije, načine suradnje između agencije i klijenta, izvještavanje te evaluaciju rada agencija te etičke aspekte poslovanja agencija za odnose s javnošću i utjecaj medijske pismenosti na djelovanje agencija za odnose s javnošću. 

Preuzmi Predgovor autorice!

Kolačići

Koristimo vlastite kolačiće i kolačiće treće strane kako bismo Vam mogli prikazati web stranicu i razumijeti kako je koristite, s pogledom na poboljšanje usluga koje nudimo. Ako nastavite s pregledavanjem, smatramo da prihvaćate upotrebu kolačića.